EuroNCAP: Jeep Compass dezamăgeşte cu doar 2 stele. Honda Civic impresionează
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
EuroNCAP a publicat rezultatele primei sesiuni de teste din 2012, efectuate conform noii proceduri de notare. În baza acestei proceduri, va fi mai dificil pentru un model să obţină cinci stele de siguranţă la nivel total, deoarece acesta trebuie să atingă un punctaj general de cel puţin 80 de procente, fără a obţine mai puţin de 80 de procente pentru protecţia adulţilor, 75 procente pentru protecţia copiiilor, 60 procente pentru protecţia pietonilor şi 60 de procente pentru sistemele de asistenţă de siguranţă. Organismul independent a testat doar două modele noi – Honda Civic şi Jeep Compass. În timp ce a noua generaţie a lui Civic a avut un rezultat care i-a impresionat pe cei de la EuroNCAP, Compass a obţinut doar două stele de siguranţă.
2 stele pentru Jeep Compass
Jeep Compass a dezamăgit la testele EuroNCAP în cadrul mai multor categorii. Modelul american a fost testat cu un set de airbag-uri laterale pentru torace oferite opţional, dar acestea n-au reuşit să îmbunătăţească punctajul modelului per ansamblu.
Cel mai dezamăgitor test a fost cel de impact lateral cu un stâlp, unde modelul a oferit un nivel slab de protecţie. La nivelul protecţiei pietonilor, Compass a primit doar 23 procente din totalul punctelor disponibile.5 stele pentru Honda Civic
Honda Civic a primit punctajul maxim la testele EuroNCAP din 2012, totalizând cinci stele de siguranţă. Modelul a obţinut un procent mare din numărul de puncte disponibile la toate categoriile testate şi s-a remarcat la capitolul ”Safety Assist” cu sistemul opţional Honda Collision Mitigation Brake System. Respectivul sistem a fost premiat de EuroNCAP Advanced în 2010.
Jeep Compass
Honda Civic
Via | EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Organizația germană ADAC a elaborat un studiu și a concluzionat că mașinile cu zero emisii sunt mai fiabile decât mașinile echipate cu motoare termice. (14.04)
-
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii. (10.04)
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
sper ca e o gluma ce ai scris mai sus. Normal ca se moare pentru sunt altele vitezele decat cele la care testeaza ncap. Dar sa afirmi ca mori mai degraba intr-un amg decat intr-o lada niva e cel putin deplasat.
La bani mai putini( iti iei chiar 2 Dustere cu banii de un Jeep) si la dotari care nu-ti vor da batai de cap pe perioada exploatarii ( plastice ieftine-care nu se zgarie asa usor, lipsa unor dotari care dau mari batai de cap pe partea electrica la producatori consacrati, intretinere, asigurari , impozite mai mici)
Dacia Duster e CAMPION la clasa sa.
Parerea mea.
Mult succes in continuare celor de la Dacia -Renault !
Probabil ca , daca am avea bani, cu totii ne-am lafai numai in Bentley, Q7, X6, si Brabusuri. Problema este ca lumea mai si munceste in tara asta nenorocita, si , din pacate nu multi muncesc pe mii si sute de mii de euroi.
Urmareste anunturile de masini scoase la vanzare, fa o selectie raportandu-te la pret si vezi ce rezultate iti apar! ;) Foarte multi au investit in masini foarte scumpe, pe care acum le vand , ca-i criza. Iti suna cunoscut!? O masina trebuie sa o mai alimentezi din cand in cand, sa-i mai faci o revizie,, o asigurare, etc.
Mult succes in continuare celor de la Dacia -Renault !