- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Siguranta
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
EuroNCAP: Alfa Giulietta este cea mai sigură compactă din istorie!
Am mare incredere in masina asta si sper sa fie un succes. Cand au spus cei de la Alfa ca Giulietta va fi mai sigura decat Golf si mai stabila si dinamica decat Focus, au fost luati la misto... ei uite ca incet incet demonstreaza ca au dreptate.
Bravo Alfa!
Dar nu trebuie pusa langa Golf Focus Astra Megane C4 Bravo ..etc
Daca te uiti la pret Giulietta joaca mai sus Seria 1, A 3
cum a spus si Firestarter ( membru ca si mine al AlfaClub) in Romania mai trebuie sa treaca timp pana aceasta marca va fi luata in serios, deocamdata masinile germane din care rasuna manele sunt la putere in tara asta...
O data cu achizitionarea casei de design Giugiaro de catre Volkswagen...sunt semne ca voi vedea si un altfel de Golf, cel de acum nu este decat o evolutie minora in materie de design fata de predecesorul Golf 5 sau Golf 4... masinile astea parca arata la fel...
Daca pun intr-o parcare 10 Golf-uri si o Alfa 147 automat se distinge de la 1 kilometru pentru ca este ALTCEVA...
In rest....bafta multa celor care stiu ce inseamna CUORE SPORTIVO
Pana acum nu oferea nimic in plus la banii pe care ii cereau pe masini si romanul se uita la buzunar si apoi la inima.
Daca Giulietta e atat de buna pe cat se spune, s-ar putea sa aiba succes si pe piata din Romania. Si aici revin la pret. Daca distribuitorii exagereaza cu pretul...
Nu te uiti la tine cu porcheria aia din 2002 toamna, bot de dubita si cu interior si plastice de Logan.
Maxim 3 stele, un rezultat f. optimist
Deh, suntem romani.
(Eu am Lancia.)
GM nici macar nu are vreun motor de 3.2 in oferta actuala.
Initial era pe carburatie dupa care au folosit injectia multipunct Bosch Motronic ML 4.1. Odata cu introducerea in gama a modelului 164 a aparut si propulsorul V6 3.0 24V dar si versiunea de 2L 12V Turbo.
Ceea ce stiti voi despre colaborarea cu GM se rezuma strict la unitatea V6 folosita in prezent pe Alfa 159/Brera/Spider si care este practic un bloc motor produs de Holden dar cu chiuloase dezvoltate de Alfa Romeo. Una peste alta, recomand tuturor celor care vor sa ma contrazica sa incerce sa se informeze riguros pe subiectul Alfa Romeo inainte sa posetze ceva. Nu de alta dar se vor face de ras.