EuroNCAP: Alfa Giulietta este cea mai sigură compactă din istorie!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Organismul independent EuroNCAP a prezentat astăzi rezultatele celei mai noi sesiuni de teste de siguranţă conform noilor criterii. Modelele testate sunt Alfa Romeo Giulietta, BMW Seria 5 şi Mazda CX-7 facelift. Ca de obicei, specialiştii de la EuroNCAP au măsurat protecţia adulţilor, protecţia copiilor, protecţia pietonilor, nivelul de echipamente de siguranţă care previn accidentele şi protecţia la impactul din spate. Alfa Romeo Giulietta a devenit cea mai sigură compactă testată vreodată de organismul european, iar BMW Seria 5 este primul model care obţine punctajul maxim pentru nivelul sistemelor de asistenţă electronică. Pe de altă parte, Mazda CX-7 facelift a dezamăgit profund şi a obţinut doar patru stele la acest test.
Alfa Romeo Giulietta, cel mai nou model model al constructorului din Milano, a obţinut cinci stele EuroNCAP pe ansamblu. Protecţia pasagerilor adulţi a fost cotată la 97%, iar protecţia copiilor a fost cotată la 85%. Pietonii sunt ceva mai "puţin" protejaţi, Giulietta având un coeficient de 63% protecţie a pietonilor – zonele cu probleme fiind la nivelul parbrizului, in timp ce extremităţile capotei motor având protecţie marginală pentru pietoni.
Nivelul de sisteme de asistenţă de siguranţă a fost cotat la 86%, pentru sistemul ESP în standard şi pentru sistemul de avertizare a nepurtării centurii de sigurantă pentru toţi ocupanţii. Giulietta este cea mai sigură compactă testată de EuroNCAP conform noilor criterii. Cei de la Fiat se laudă că vor obţine cinci stele chiar şi în 2012, când criteriile de siguranţă EuroNCAP se vor înăspri.
BMW Seria 5 F10 a obţinut cinci stele la testele de siguranţă EuroNCAP. Modelul a primit 95% din totalul punctelor pentru protecţia pasagerilor, 83% pentru protecţia copiilor şi 78% pentru protecţia pietonilor. În cazul protecţiei pietonilor, modelul de la BMW a avut probleme la marginea capotei, care oferă protecţie slabă în cazul impactului cu un pieton şi cu două zone de pe parbriz, aflate la extremităţile acestuia – chiar în dreptul oglinzilor laterale. Pe de altă parte, modelul din Munchen a obţinut punctajul maxim pentru nivelul de safety assist, fiind echipat cu un sistem electronic de control al stabilităţii în standard, sistem activ de control al vitezei maxime în standard şi avertizoare pentru nepurtarea centurii de siguranţă pentru toţi pasagerii. Modelul german este primul care obţine punctajul maxim la categoria Safety Assist.
Mazda CX-7 a obţinut cel mai slab rezultat din această sesiune de teste a celor de la EuroNCAP, primit doar patru stele la testele de siguranţă. Protecţia adulţilor a fost cotată la 76%, iar protecţia copiilor a fost cotată la 79%. Protecţia pietonilor a primit doar 43% din punctajul maxim, în timp ce nivelul de echipamente de siguranţă activă a fost cotat cu 71% din totalul punctelor disponibile. Modelul nu a primit suficiente puncte la protecţia pasagerilor adulţi pentru a obţine un total de cinci stele deoarece genunchii pasagerilor din faţă si femururile acestora sunt supuse riscului din cauza părţii inferioare a bordului. Protecţia pieptului a fost categorisită ca fiind slabă în cazul impactului lateral, iar protecţia în cazul impactului din spate a fost şi ea destul de slabă.
Via | EuroNCAP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Am mare incredere in masina asta si sper sa fie un succes. Cand au spus cei de la Alfa ca Giulietta va fi mai sigura decat Golf si mai stabila si dinamica decat Focus, au fost luati la misto... ei uite ca incet incet demonstreaza ca au dreptate.
Bravo Alfa!
Dar nu trebuie pusa langa Golf Focus Astra Megane C4 Bravo ..etc
Daca te uiti la pret Giulietta joaca mai sus Seria 1, A 3
cum a spus si Firestarter ( membru ca si mine al AlfaClub) in Romania mai trebuie sa treaca timp pana aceasta marca va fi luata in serios, deocamdata masinile germane din care rasuna manele sunt la putere in tara asta...
O data cu achizitionarea casei de design Giugiaro de catre Volkswagen...sunt semne ca voi vedea si un altfel de Golf, cel de acum nu este decat o evolutie minora in materie de design fata de predecesorul Golf 5 sau Golf 4... masinile astea parca arata la fel...
Daca pun intr-o parcare 10 Golf-uri si o Alfa 147 automat se distinge de la 1 kilometru pentru ca este ALTCEVA...
In rest....bafta multa celor care stiu ce inseamna CUORE SPORTIVO
Pana acum nu oferea nimic in plus la banii pe care ii cereau pe masini si romanul se uita la buzunar si apoi la inima.
Daca Giulietta e atat de buna pe cat se spune, s-ar putea sa aiba succes si pe piata din Romania. Si aici revin la pret. Daca distribuitorii exagereaza cu pretul...
Nu te uiti la tine cu porcheria aia din 2002 toamna, bot de dubita si cu interior si plastice de Logan.
Maxim 3 stele, un rezultat f. optimist
Deh, suntem romani.
(Eu am Lancia.)
GM nici macar nu are vreun motor de 3.2 in oferta actuala.
Initial era pe carburatie dupa care au folosit injectia multipunct Bosch Motronic ML 4.1. Odata cu introducerea in gama a modelului 164 a aparut si propulsorul V6 3.0 24V dar si versiunea de 2L 12V Turbo.
Ceea ce stiti voi despre colaborarea cu GM se rezuma strict la unitatea V6 folosita in prezent pe Alfa 159/Brera/Spider si care este practic un bloc motor produs de Holden dar cu chiuloase dezvoltate de Alfa Romeo. Una peste alta, recomand tuturor celor care vor sa ma contrazica sa incerce sa se informeze riguros pe subiectul Alfa Romeo inainte sa posetze ceva. Nu de alta dar se vor face de ras.