EuroNCAP a creat o distincţie pentru modelele cu un nivel ridicat de siguranţă
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Membrii organismului EuroNCAP au decis să verifice şi să testeze toate sistemele de siguranţă adiţionale. Astfel, pe lângă testele de impact clasice pe care le vor efectua în continuare şi testele la nivelul ESP-ului, cei de la EuroNCAP vor testa şi sistemele de siguranţă suplimentare care previn un accident prin acţionarea frânelor sau atenţionarea şoferului. Modelele care vor obţine minimum trei stele la testele de impact vor putea primi şi distincţia Advanced EuroNCAP. Distincţia respectivă nu asigură obţinerea celor cinci stele EuroNCAP şi nici nu reprezintă un test esenţial de siguranţă.
Testele pentru acordarea distincţiei speciale implică verificarea proiectelor, modului de funcţionare şi utilizarea efectivă a tuturor sistemelor adiţionale oferite de producători pentru evitarea unui accident. De la sistemele de avertizare a depăşirii benzii de rulare până la sistemele de frânare automată sau chemare a autorităţilor competente în caz de urgenţă, cei de la EuroNcap promit să verifice tot ceea ce creează inginerii care dezvoltă sistemele de siguranţă adiţionale ale mărcilor care activează pe piaţa europeană.
Din moment ce nu există standarde pentru evaluarea acestor sisteme – fiecare fiind inventat de un producător anume şi folosit doar pe modelele sale – cei de la EuroNCAP vor crea propriile standarde. Desigur, agenţia ar putea să întâmpine critici la adresa metodelor şi criteriilor de jurizare din moment ce vorbim de un subiect extrem de delicat, mai ales în ultimii ani.
Siguranţa a devenit un criteriu crucial la achiziţia unui vehicul nou, mai ales în ultimii 20 de ani.Via | Cartech.fr
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a făcut un nou raport cu cele mai sigure mașini testate în 2024. Modelul care a fost desemnat cel mai bun performer a fost noua generație Mercedes-Benz Clasa E. (16.01)
-
Lamborghini a inițiat o campanie de rechemare pentru Revuelto. Campania vizează două exemplare ale modelului exotic care prezintă un risc de incendiu. (03.01)
-
Kia a fost nevoită să inițieze o campanie de rechemare pentru SUV-ul EV9 în Statele Unite. Aproape 23.000 de exemplare sunt vizate de o problemă cu prinderea scaunelor din spate, ale căror șuruburi de prindere lipsesc. (31.12)
- Noua Skoda Superb Hatch, acum și în versiune PHEV: autonomie electrică de peste 120 km
- Noua Dacia Duster va primi tracțiune integrală cu punte spate electrificată
- Volkswagen ID.7 a parcurs 941 de kilometri cu o singură încărcare
- Euro NCAP: Cele mai sigure mașini testate în 2024
- Subaru WRX STI revine după 3 ani de pauză. Disponibil exclusiv cu o cutie CVT
Comentarii (0)