EuroNCAP: 5 stele pentru BMW Seria 3, Mazda CX-5, Hyundai i30 şi Peugeot 208
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Organizaţia independentă EuroNCAP a publicat astăzi rezultatele oficiale ale ultimei sesiuni de teste de siguranţă. În vizorul europenilor au intrat patru modele din segmente diferite care fac parte din gamele a patru producători diferiţi: BMW Seria 3, Hyundai i30, Mazda CX-5 şi Peugeot 208. Spre deosebire de sesiunile trecute de teste, când au apărut surprize neplăcute, "candidaţii" de acum au trecut cu brio testul siguranţei, fiecare dintre aceştia reuşind să adune cinci stele la "General".
BMW SERIA 3
Testele EuroNCAP au relevat faptul că noua generaţie Seria 3 se ridică fără probleme la nivelul aşteptărilor clienţilor care au trasnformat modelul german în cea mai vândută maşină din istoria BMW. Cu cinci stele la General, BMW Seria 3 a fost lăudată de EuroNCAP mai ales pentru rezultatele reuşite în cadrul testului de impact cu pietonii, unde modelul german a adunat 78% din punctele totale disponibile. "Un rezultat excelent pentru un model care nu are capotă activă", notează EuroNCAP. În rest, modelul bavarez a reuşit să impresioneze la toate testele care au implicat rezultate la nivelul şoferului şi pasagerului din dreapta şi mai ales în ceea ce priveşte pasagerii-copii.
La capitolul sisteme de siguranţă, BMW Seria 3 ar fi adunat maximum de puncte dacă limitatorul de viteză ar fi fost montat în versiunea standard testată.Hyundai i30
Cea de-a doua generaţie a compactei sud-coreene a reuşit să nu-i dezamăgească pe cei care apreciază creşterea recentă de formă a mărcilor Hyundai şi Kia. Hyundai i30 a adunat 5 stele per total la testele EuroNCAP. Rezultatele finale ale tetselor au subliniat un comportament foarte bun al maşinii la capitolul siguranţa pasagerilor la impact frontal şi lateral, dar mai ales la capitolul siguranţa pasagerilor copii, modelul Hyundai primind 90% - cea mai mare notă între cele patru modele analizate - la acest ultim punct de testare. Noul i30 a dezamăgit însă la impactul lateral cu stâlpul, protecţia la nivelul pieptului fiind considerată slabă. La fel ca în cazul lui BMW Seria 3, i30 ar fi primit punctaj maxim în ceea ce priveşte eficienţa sistemelor de siguranţă dacă ar fi dispus în versiunea de serie de limitator de viteză.
Mazda CX-5
pe lângă cele cinci stele generale, Mazda CX-5 a ieşit în evidenţă în testele EuroNCAP prin faptul că testul de impact lateral şi cel de impact cu stâlpul au fost trecute cu punctaje maxime de modelul japonez.
De altfel, CX-5 a fost singurul model din această sesiune de teste care a reuşit acest lucru, rezultat notat de EuroNCAP şi subliniat în comunicatul de presă. De asemenea, la fel ca în cazul lui BMW Seria 3, modelul Mazda a impresionat prin Autonomous Emergency Braking System, care frânează maşina în cazul unui impact iminent şi reduce astfel riscurile apariţiei unor răni grave.Peugeot 208
Noul model subcompact al mărcii franceze a reuşit să primească in extremis cinci stele la testele de siguranţă, EuroNCAP notând că procentul punctelor acumulate de modelul Peugeot la protecţia pietonilor, 61%, a fost foarte aproape să-l retrogradeze la patru stele (EuroNCAP consideră că punctajul minim pentru cinci stele la acest capitol trebuie să fie de 60% din totalul disponibil). În rest, peugeot 208 s-a descurcat bine la testele de impact frontal, lateral şi cu stâlpul, dar a reuşit un rezultat mediu la testul de impact posterior (care măsoară gradul de protecţie la nivel cervical).
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Euro NCAP a efectuat ultima serie de teste din acest an. Nu mai puțin de 14 mașini noi au fost testate, printre care Audi A5, Porsche Macan Electric, Mini Countryman, Hyundai Santa Fe și Renault 5 E-Tech. (04.12)
-
TMD Friction, unul dintre cei mai mari producători de sisteme de frânare din lume, a publicat primul său raport ESG sau, cu alte cuvinte Environmental, Social and Governance. (26.11)
-
Euro NCAP a publicat rezultate noi după cea mai recentă serie de teste de siguranță. Au fost testate 5 mașini noi, printre care și Ford Tourneo Courier, produs la Craiova. Monovolumul a obținut doar 3 stele. (14.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Bine asa :))
Chinezaria incepe sa prinda contur, in schimb preturile sunt premium
"Noul model subcompact al mărcii franceze a reuşit să primească in extremis cinci stele la testele de siguranţă, EuroNCAP notând că procentul punctelor acumulate de modelul Peugeot la protecţia pietonilor, 61%, a fost foarte aproape să-l retrogradeze la patru stele"
@Thor: Hyundai e coreana nu chinezeasca :)
PS: oricum coreea de sud nu e decat la o aruncare de bat de china. Grandoarea comunista bazata pe haluciogene e molipsitoare. Dovada si comentariul lui bbb. Mia ramane sa spuneti ca hyundai-kia e mai tare si decat Mercedes-Benz :))
Sau poate ai o masina "bestiala" cu numere de Bulgaria...
Faptul ca au luat 5 stele este "normal" - anormalul este acum orice are sub 5 stele. Suntem in 2012, vorbim de masini care tocmai au intrat pe piata, vorbim de masini care "vand" ultimul racnet de tehnologie (fiecare pe segmentul ei..) si inca mai vorbim de "o avea sau nu o avea cele cinci stele" ... mi se pare anormal sa spunem asta - normal este sa spunem "uite aia.. nu sunt in stare de 5 stele in 2012"
(evident comentariul asta o sa treaca in nefiinta rapid fiind votat negativ la greu de posesorii de masini produse de nea salata de beouf care stie el ca nu este nevoie de mai mult de trei stele ... bravo AM pentru asta...)
2. n-a zis nimeni ca sunt speciali ci doar ca au ajuns in 20 de ani ce altii au facut intr-o istorie intreaga si nici macar atat. In SUA sud-coreenii sunt prezenti demult comparativ cu alte europene: Renault, Peugeot, Fiat, etc...ring a bell? No, no cred, cer prea mult.
3. n-a zis nimeni de revolutionare a industriei (nici eu si nici macar ei). Dar au intrat in contemporaneitate fix in valtoarea concurentiala si, culmea, au rezistat. Ca au investit enorm, nu e destul de clar ca asta trebuie? Ca au oferit produse corecte, asta nu e clar. Nu pentru tine...tu esti cu bla-bla-urile....
4. tecontrazici copile ca unu prins cu dejtu'n smantana. Ca e laie ca e balaie imi torni acolo fraza
- "au ACOPERIT goluri cand altii au facut-o cu decenii in urma"....pai daca aia au fost acoperit acu decenii cum o puteau acoperi acum? Non-sens.
- avantajul lor ca au scos produse noi...inainte de concurenta....Stai sa pricep, ca urmeaza "compari un produs din 2012 cu unul de acu 6 ani". Creierul tau nu e doar "cret" ca asa ni l-a dat natura tututor, problema e ca ideile tale au aceeasi forma: crete.
Cand iti vei face ordine in ceea ce vrei sa exprimi abia apoi sa ma iei la bla-bla-bla....in rest am sa te citez: zero barat.
Nu e corect sa afirmi ca au facut in 20 de ani ce altii n-au facut intr-o istorie intreaga. In primul rand pe piata europeana principalii concurenti sunt marci cu istorie de peste 100 de ani.
Niciuna din marcile astea nu au realizari mai putine decat a facut Hyundai-Kia in 20 de ani. Si majoritatea marcilor astea chiar au pus in primii 20 de ani pirostriile a ceea ce avea sa urmeze prin inovatie si creativitate. Ceea ce e mult mai important decat ce a facut Hyundai-Kia pana acum.
Prezenta pe o piata SUA nu e decat o intamplare, o oportunitate data de circumstantele politico-geografice. Nimic nu se intampla fara ca americanii sa aiba vreun interes. Dorinta americanilor de a tine sub control Coreea de Nord a rezultat intr-o apropiere de Coreea de Sud. Atata tot. Nu ca ar avea ei niste produse fabuloase.
PS: Stiu ca te-a deranjat comentariul meu si asta pentru ca spune adevarul. Ca nu poti asimila cu puterea mintii toate informatiile... ei bine, asta nu mai e problema mea...
dar atat iti spun:
1. sunt un pasionat auto dar
2. nu ma intereseaza sud-coreenele sub nici un aspect
3. este ridicol sa zici ca prezenta lor este o intamplare...o dam in otevisme si conspiratii mondiale....am pretentii mai mari de la utilizatorii AM
4. pricepe odata ca prezenta continua si dezvoltarea unei companii este data de produsele sale si decizia cumparatorilor.
5. comentariul tau nu ma deranjat dar este deranjant....denota foarte putina intelegere a ceea ce se intampla cu adevarat in lumea asta si in special cea auto. Nu e de ajuns sa fii pasionat....sau poate ca exact asta iti ingusteaza orizontul de intelegere
Se refera la faptul ca n-aveau monovolume, crossovere, masini de clasa medie etc. ,au studiat piata, le-au scos, le-au dat un aspect comercial. Asta pe o piata concurentiala cu modele relativ invechite.
uite eu unu nu privesc prin ochelari de cal, ma adaptez, nu traiesc din amintiri si din povesti, stiti si voi prea bine ca preturile la de`alde reno, psa, skoda, ford, poate chiar si vag, care sutn cumva concurentii lor sunt cumva nejustificate. dar na, voi aveti o valoarea, un statut, nu ati conduce niciodata o chinezarie..
deshcideti ba ochii, lumea evolueaza, exista alternative, astia vin cu ceva nou, mai bun si mai ales, mai ieftin, fie ca va convine sau nu. ramaneti voi cu posterele de F1 pe pereti...noi ne luam chinezarii cu care ne facem treaba, multumiti de alegerea facuta, fara sa ma simt jecmanit, fara sa ma chinui sa dau tot salariul pe o rata la un golf cu aer conditionat manual, luat cu 4000 de eur mai scump decat un i30.
Mda, de aia imi servesti stereotipurile aplaudacilor hyundai-kia... de aia vad la articolul asta fantasmagorii gen "au facut in 20 de ani ce altii n-au facut intr-o istorie intreaga" sau ca "da clasa la unele mizerii nemtesti care costa chiar si cu 10000 E mai mult" ... adica masini premium (comentariu bbb) . Nu esti cu nimic mai diferit de fanaticii fraieriti de sud-coreeni.
"prezenta continua si dezvoltarea unei companii este data de produsele sale si decizia cumparatorilor"
Cand bagi bani la greu in a sustine "7 ani garantie" pentru a lua ochii clientelei, cred si eu... mai ales cand fiabilitatea e in limite normale, dar cu nimic superioara concurentei directe... asta referitor la acei investitori cu ego supradimensionat...
"este ridicol sa zici ca prezenta lor este o intamplare"
Nu-mi trunchia mesajul. Am scris asa: Dorinta americanilor de a tine sub control Coreea de Nord a rezultat intr-o apropiere de Coreea de Sud. Atata tot. Nu ca ar avea ei niste produse fabuloase. Produsele ieftine in combinatie cu interesele americane i-au ajutat sa capete acceptarea majoritatii. Se poate spune ca au fost in locul potrivit, la momentul potrivit.
fix romanul ala incuiat, care rade de neamtul care`si cumpara logan.
ah, apropo, doar in mintea ta compara gelu, sau alti fanatici cum le zici tu, coreenele cu masinile premium...
Ascunde mesaje care nu sunt deloc ofensatoare sau hulite de majoritate.
Oricine poate sterge cacheul si vota din nou pana ii pica mana. Asa se si explica ca niste comentarii absolut neutre si decente cum ar fi ale lui MOG ajung sa fie ascunde si inrosite mai ceva ca grumazul porcului de ignat.
Cat despre stele Unckle are dreptate. E doar o stire. Nu e motiv de cearta. Grav e sa nu ai 5 stele in ziua de azi.
Chiar nu era cazul sa se transforme intr-o cearta.