Mașinile produse de companii din China devin tot mai des întâlnite pe șoselele din Europa. Înainte de toate, acestea trebuie să respecte standardele de siguranță de pe Bătrânul Continent și, din câte se pare, chiar o fac cu brio.
Euro NCAP tocmai a testat 3 modele din China, anume BYD Seal, BYD Dolphin și Xpeng P7. Toate au primit 5 stele la testele de siguranță.
Dacă le luăm individual, BYD Seal a fost notat cu 89% pentru protecția oferită adulților, cu 87% pentru protecția copiilor, 82% pentru protecția pietonilor, bicicliștilor și motocicliștilor, iar sistemele de siguranță au fost notate cu 76%.
În cazul lui BYD Dolphin, procentajele arată cam așa: 89% protecție pasageri adulți, 87% protecție pasageri copii, 85% protecție pietoni, bicicliști și motocicliști, 79% pentru sisteme de siguranță.
Cele 5 stele ale lui Xpeng P7 se traduc în felul următor: 87% protecție pentru adulți, 81% protecție copii, 81% protecție pietoni, bicicliști și montocicliști, 78% pentru sistemele de siguranță.
via Euro NCAP
ce e de facut acum? ce stramba sa mai bagam?
ca sunt fabricate de pcc, care o sa ne urmareasca fiecare miscare si daca nu le convine cum ne comportam ne inactiveaza masina ... ar merge?
si da, urmeaza "iti dezactiveaza masina de la distanta". Ei, chinejii in cardasie cu emolu', guvernul mondial si...SRI.
Balaceanca? ai legatura!
De acolo și aberația cu "ciuma roșie" care ne-a fost băgată ani la rând de securime. Acum că "ciuma roșie" excută ce zice securimea, a ajuns la putere și nimieni nu mai zice nici mâc, s-a pus batista pe țambal.
E valabil și pentru China, care fiind "dușmanul strategic" al licuriciului hegemon, trebuie să beneficieze de același tratament.
Eu sunt de părere că trebuie să fii informat, așa cum faci când alegi un automobil. Nu trebuie să îngjiți rahatul propagandistic care ți se bagă pe gât. Problema este că sursele de informare accesibile sunt puține și alea sunt "supravegheate" ca să spună ceea ce trebuie.