Eternii rivali Toyota si Honda aleg politici diferite pentru modelele sportive
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Rivalitatea dintre Toyota si Honda merge si mai departe, atingand si capitolul "modele sport". Astfel, pe langa modelele hibride din gama sa si gama Lexus, Toyota a lansat si un supercar, dar si conceptul unui coupe sportiv realizat impreuna cu Subaru. Pe de alta parte, Honda si-a orientat intreaga gama catre ecologie si a decis la renuntarea la motorizarile V8 din gama Acura. Chiar si urmasii lui CRX si NSX vor fi hibrizi, in timp ce Lexus a lansat un supercar cu un motor V10 de 4.8 litri si 560 CP.
Diferenta de filozofie dintre cele doua marci va duce la o lupta si mai acerba pentru clienti, Honda atacand valorile Toyota, in timp ce Toyota "merge" pe sportivitate si distractie alaturi de protectia mediului. Amestecul de placere a condusului si ecologie va fi ideea principala in jurul careia se vor orienta cei de la Toyota pe viitor.
Honda considera ca Lexus LF-A este un model de moda veche si ca faptul ca este un supercar nu ii permite sa renunte la protectia mediului. Presedintele Honda, Takanobu Ito, a declarat ca viitorul automobilului il reprezinta vehiculele care utilizeaza energie care poate fi reinnoita, lucru de care nu vor face rabat nici macar automobilele sport. Presedintele Honda considera ca persoanele care apreciaza sunetul motoarelor puternice sunt "nostalgice si blocate in trecut".
Succesorul lui Honda NSX trebuia sa fie echipat cu un motor V10 din aluminiu, dar acest proiect a fost eliminat din pricina costurilor si a situatiei economice mondiale. hibrid in cazul in care va fi lansat pe piata. Honda ia in considerare vehiculele pe hidrogen ca o alternativa viabila pentru modelele sportive de astazi, care vor putea fi mai rapide decat hibridele si vehiculele electrice din viitor gratie faptului ca nu trasporta baterii.
Ulterior, Honda a anuntat ca acest model va fi unVia | AutomotiveNews (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Odata , demult, Soichiro Honda spunea "If Honda does not race, there is no Honda".
vai ca mor de ras.........
nici nissan nu este o marca sportiva chiar daca are supercarul momentului[GT-R]care chiar da peste bot lui porsche 996turbo[911]si m3 e92[chiar numi vine sa cred ca recunosc] da asta este.....
apai honda si toyota ce vor si astea[miezu de la paine]sa se multumeasca si cu coaja