Estul, raiul pietei auto
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Marii producatori auto europeni s-au implicat foarte mult pe piata din Europa de Est, in ultimii ani. Forta de munca ieftina si facilitatile fiscale au facut posibil acest lucru.
Fitch Ratings, agentie de de evaluare financiara, a relatat ca majorarea productiei si vanzarilor de masini in Europa de Est este un fapt pozitiv.
Emmanuel Bulle, directorul Fitch Ratings, a declarat: ”Producatorii de autovehicule si-au accelerat miscarea catre Europa de Est pentru a beneficia de forta de munca ieftina si de posibilitatile de productie in crestere".
Dezvoltarea centrelor de productie din Europa de Est este consecinta unei piete care ofera o mana de munca ieftina si care a reusit sa devina una calificata in ultimii ani oferind in plus unele facilitati privind taxele si impozitele. Acest ultim fapt a oferit posibilitatea unor investitii importante.
In ultimii cinci ani, vestul continentului a pierdut circa 1,5 milioane de unitati de productie in defavoarea estului. Migratia marilor producatori catre estul Europei si dezvoltarea lor pe aceste piete a dus la o crestere a profilul de credit al Asociatiei Producatorilor de Echipamente Originale Europene.
Emmanuel Bulle, directorul Fitch Ratings, a declarat: ”Producatorii de autovehicule si-au accelerat miscarea catre Europa de Est pentru a beneficia de forta de munca ieftina si de posibilitatile de productie in crestere".
Dezvoltarea centrelor de productie din Europa de Est este consecinta unei piete care ofera o mana de munca ieftina si care a reusit sa devina una calificata in ultimii ani oferind in plus unele facilitati privind taxele si impozitele. Acest ultim fapt a oferit posibilitatea unor investitii importante.
In ultimii cinci ani, vestul continentului a pierdut circa 1,5 milioane de unitati de productie in defavoarea estului. Migratia marilor producatori catre estul Europei si dezvoltarea lor pe aceste piete a dus la o crestere a profilul de credit al Asociatiei Producatorilor de Echipamente Originale Europene.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (0)