După ce au anunțat investiții totale de 72 de miliarde de euro, în intervalul 2017-2022, Volkswagen se așteaptă acum la o cifră de afaceri record în următorii trei ani.
Grupul german mizează în 2020 pe afaceri cu peste un sfert mai mari decât recordul de 217 miliarde de euro înregistrat în 2016. Comparativ, în luna martie a acestui an Volkswagen miza pe o cifră de afaceri cu 20% mai mare în 2020 comparativ cu 2016.
Profitul operaţional al grupului Volkswagen ar urma să crească şi el cu peste un sfert comparativ cu cel de 7,1 miliarde de euro înregistrat în 2016, faţă de o creştere de 25% cât preconiza în primăvară. Profitul înainte de taxe ar urma să crească cu 30% sau mai mult comparativ cu nivelul de 2016, peste avansul de 25% preconizat în luna martie.
Volkswagen a spus că va cheltui peste 34 de miliarde de euro pe dezvoltarea și producția de mașini electrice, tehnologii autonome și servicii de mobilitate, în următorii 5 ani.
Producătorii auto investesc în electrificare deoarece autoritățile de reglementare pun tot mai multă presiune pentru reducerea sau eliminarea poluării în marile orașe.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din mărci precum VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.
Via Autonews
te oftici , vianu?
De plătit despăgubirile cuvenite clienților europeni nu se sinchisesc, dar de aruncat cu baloții de bani pe “tehnologiile viitorului” o-ho-hooo, bat și toba la drumul mare, cu seninătate consternantă, ca și cum nu s-ar fi ȋntâmplat nimic…Bașca m-am convins pe propria-mi piele, odată pentru totdeauna, ce ȋnseamnă, ȋn fond, v.ag: lipsă totală de scrupule…
Bleah! să nu mai aud…N-am chef de glume: chiar să nu mai aud vreodată de ei.
Asta cu profiturile mai mari decat asteptarile suna cam asa" Ia uite dom'le i-am furat, ne-au prins, da tot vor sa cumpere masini de la noi". Cred ca sunt si ei surprinsi de cat de putin efect a avut scandalul, ceea ce nu face decat sa incurajeze comportamente similare (de la ei sau de la alti producatori).