Presa internațională speculează de mai mult timp ca Skoda va introduce un nou SUV compact în gamă pe nume Karoq, care va înlocui actualul Yeti. Informațiile au fost în cele din urmă confirmate și de constructorul ceh, care a publicat cu această ocazie și un clip video și o galerie foto cu peste 20 de fotografii cu un exemplar camuflat aflat în teste.
La fel ca și în cazul lui Kodiaq, numele Karoq este inspirat de la Alutiiq, unul dintre triburile de pe Insula Kodiak, localizată în sudul Alaskăi.
Skoda Karoq: date esențiale:
● este un SUV compact cu o lungime de 4.382 mm, o lățime de 1.841 mm și o înălțime de 1.605 mm, în timp ce ampatamentul ajunge la 2.638 mm. Spațiul pentru pasagerii din spate este de 68 mm;
● modelul beneficiază de blocuri optice Full LED, disponibile opțional;
● portbagajul are o capacitate de 521 de litri, care poate fi extinsă la 1.630 de litri prin rabatarea scaunelor spate;
● modelul utilizează platforma MQB a Grupului Volkswagen, aceeași pe care sunt dezvoltate și modelele Volkswagen Tiguan și Seat Ateca;
● gama de motorizări va include 5 unități de propulsie, dintre care două pe benzină și trei diesel, cu capacități de 1.0, 1.5, 1.6 și 2.0 litri și puteri între 115 CP și 190 CP.
Cel mai puternic diesel este un 2.0 TDI de 190 CP care vine în standard cu tracțiune integrală și cutie automată de viteze DSG cu 7 trepte. Noul motor TSI de 1.5 litri beneficiază de funcție de dezactivare a cilindrilor;● Karoq este primul model Skoda care beneficiază de instrumentar de bord digital, astfel că ecranele din cockpit pot fi personalizate de șofer după propriile preferințe.
Prezentarea oficială a modelului va avea loc în 18 mai la Stockholm, atunci când vor fi anunțate și celelalte detalii. Vânzările vor debuta în Europa în a doua jumătate a anului.
Via Skoda
Pe de alta parte nu inteleg comparatia cu Tiguan si Ateca atata timp cat Karoq e mai mic (10 cm fata de Tiguan) si Skoda de obicei scoate masini mai mari. Probabil noul Yeti va fi in clasa lui Tiguan, dar mai mare.
De curand un coleg si-a luat un Camaro ss...Brava lui,respect!eu insa am o durere pe care vreau sa o prezint aici,voua,celor pe care nu va cunosc.
Dupa spusele colegului meu motorasul lui Camaro(3,6l,v6) indrazneste,dupa ce se incalzeste un picut sa functioneze in 4(patru)cilindri in regimul de ralanti...Se pare ca acest comportament este confirmat si de tehnicienii deinfirma de la care a cumparat masina(la 0 km clar).
Am avut un Ford Capri cu un v6 pe el(MKIII) la care daca o bujie se balbaia era prapad...cutremur nu trepidatii...De aceea ma doare capul:cum poate un v6 sa mearga in 4 fara sa trepideze si sa mai fie si atat de mut si de nemiscat ca o stanca?
AJUTOR ca imi crapa capul oameni buni!
Se multumeste!
P.s.Am cautat sa gasesc explicatii dar eu cu net-ul nu suntem prea prieteni...Am un smart-phone...el pe mina insa nu ma are smart-owner...Noroc ca are un sistem bestial:IDIOTproof...ca altfel probabil il dovedeam pana acum...