Renault a confirmat astăzi oficial, printr-un document care prezintă "harta" viitoarelor lansări comerciale ale Grupului, faptul că primul model 100% care va purta sigla Dacia va fi lansat în perioada 2021-2022.
Deși nu există informații suplimentare legate de acest model, din documentul "infiltrat" în prezentarea rezultatelor financiare ale Grupului aflăm că acest nou model va fi o mașină cu dimensiuni potrivite zonelor urbane. Numele său nu este cunoscut, "Dacia Urban City car" - prezent pe documentul oficial - fiind mai degrabă o descriere a poziționării mașinii.
Cel mai probabil, modelul Dacia anunțat în document va fi o versiune europeană îmbunătățită a lui Renault K-ZE, model pe care constructorul francez l-a prezentat anul trecut în China. În varianta asiatică, K-ZE oferă o baterie cu capacitate de 26.8 kWh și un motor de doar 44 de cai putere, cifre care-i permit mașinii să atingă o autonomie totală de circa 270 de kilometri (calculată în ciclul NEDC).
Varianta Dacia va primi foarte probabil atât un plus la nivel de putere, cât și o baterie îmbunătățită. Poziționarea de preț a mașinii nu este nici ea cunoscută, modelul Dacia urmând să fie așezat însă în gamă sub actualul Renault Zoe și sub versiunea Renault Twingo electrică, anunțată și ea în documentul Renault cu prezentare oficială în 2020.Alte noutăți importante ale gamei electrificate Renault anunțate astăzi în premieră absolută includ un prim model electric construit pe noua platformă CMF-EV, dedicată unor mașini electrice diferite de gama "tradițională" Renault, dar și o gamă interesantă de modele hibride și hibride plug-in.
Este strict părerea mea și este doar o bănuială.
Pretul nu va fi 23.000-24.000 euro pentru ca acum putin timp Dacia a zis ca Renault K-ZE nu se va vinde cu sigla dacia pentru ca este prea scump. Nu o sa inteleg niciodata alegerea dacia de a fi un brand nefiabil si low-cost. Trebuia sa fie un brand de volum si sa produca masini normale si fiabile. Daca vrei sa fie ieftina masina iei SH si tot ai optiuni mai bune.
:-)
Mă aștept să fie un model mai sigur și mai puternic decât K-ZE și sper să aibă mai multe opțiuni de baterie și prețuri sub minimul pieței, care acum e Skoda Citigo din câte știu.
Și ce e cel mai important, să păstreze calitatea generală a modelelor Dacia. Am avut Dacia, am întreținut Dacia și știu ce înseamnă. E un compromis acceptabil între fiabilitate și costuri și sper să rămână la fel.
Sa ne asteptam la 365 x 2 = 730 teasere de la AM.
Mai sigur, mai puternic ? Dacia produce cele mai nesigure masini cu 3 stele EuroNCAP. Mai puternic ? HAHAHAHAHA ! Ce gluma ! Si calitatea de low-cost sa ramana aceeasi ? HAHAHAHAHA ! M-am uitat pe you tube la un videoclip cu un review cu o dacia duster luat-a de noua si cu 5000 km in bord si deja avea foarte multe defecte severe.
Voi nu vedeți în poză că Dacia e pusă la pachet cu Twingo?!
Denumirea „urban city car” însemnă, în traducere, o mașină mititică, cu un motoraș de aspirator și o baterie de camion, care va prinde suta numai dacă o prinde uraganul și o împinge din spate.
Te vei putea duce cu ea la muncă sau la cumpărături și retur. Mai mult nu va duce.
Tu măcar știi dimensiunile modelului K-ZE ?
K-ZE este de fapt Renault Kwid puțin modificat.
Dimensiuni :
lungime 3679 mm, lățime 1579 mm, înălțime 1478 mm
Per total ți pare că este o mașină mare ?
Este fix o mașină de oraș
Încă Audi A2 era puțin mai mare lungime 3826 mm și mai înalt 1553 mm
Și dacă vrei să știi, Kwid-ul ar fi fost promis pieței din Europa-România ca cea mai ieftină mașină nouă, însă din motive necunoscute ( probabil nu le-ar fi ieșit profitul, nu au mai adus modelul) așa că au așteptat, acum profită de nebunia asta cu poluarea și vor aduce modelul în versiunea electrică ( mai scump)
Au dreptate – gata, ajunge cu terfelirea planetei! De acum încolo, să se producă doar tefelirea (TFL = Tinerii Frumoşi şi Liberi) ei.
Din păcate, n-am putut să particip şi eu (oricum le-aş fi stricat media de vârstă), dar, acolo unde m-am aflat, m-am solidarizat cu “viitorul României” pe două picioare, ţinând motorul Diesel turat mai multe ore, ca să se convingă lumea din jurul meu că, într-adevăr, avem o problemă cu mediul. Totuşi, n-a scăpat nimeni viu dintre martori, noxele mele venindu-le de hac, dar există şi un câştig şi anume că s-a confirmat îngrijorarea manifestanţilor.
În Europa, SUA lucrurile stau cu totul altfel , toate de clasă mică sunt MARI, comparaţi versiunile anterioare şi actuale ale:
Ford Ka - devenit cu 4 uşi şi imens în comparaţie cu buburuza din trecut
Nissan Micra
Mercedes A - mai mare decât Polo !! Mai lung decât Golf?
Un alt aspect este dispariţia maşinilor în 2 uşi!
Unde înafara de Fiat 500 şi normal al unor maşini în 2 locuri, nu mai produce nimeni în 2 uşi.
De aceea electrica va fi o Sandero sau o versiune nouă dar între Zoe şi Sandero.
Cand o sa incetezi cu glumele astea ?
@Tembelus Rex
Motorina (diesel) nu este pentru agricultura ci este un combustibil foarte bun pentru consum, cuplu si mai sunt niste calitati. Fiecare isi cumpara ce vrea.
Golf - 4284 mm lungime.
Singura diferență între ele este fix botul, mai lung la Mercedes, în rest foarte asemănătoare, chiar și la spațiul din portbagaj diferență fix de 10 L
Nissan Micra versiunea actuală - 3999 mm
Nissan Micra Versiunea veche - 3715 mm
Vai ce diferențe...
Singurele mașini mini, dar ele în realitate sunt măricele chiar și ca spațiu interior sunt Hyundai ix20 și Kia Venga, foarte interesante mașinuțele astea, păcat că nu sunt prea băgate în seamă
În SUA toate mașinile au fost, sunt și vor fi mai mari ca cele Europene, este ceva normal pentru ei.. Ei vor foarte mult confort, deci mașini mai mari, pe lângă asta, mă scuzi, au și străzi...
Noi în Europa, avem unele străzi de te gândești când intri în acele zone, cum să faci să ieși teafăr cu mașina, fără să șifonezi alte mașini parcate.
iar Micra în state nu o să prinzi, poate doar dacă comanzi din Europa, singurele modele "normale" ce se vând în state sunt Versa, Sentra, Altima, Maxima și Leaf, restul doar suv-uri (că deh, așe e la unchiul Sam), pe lângă asta, modelele normale sedan stau destul de prost la fiabilitate, în special la "faimoasele" lor cutii Jatco.
Dacă o să cumperi un Mercedes fabricat la unchiul sam și unul fabricat în Europa/Germania, o să vezi în timp o diferență, iar diferența aia constă la fiabilitate
Să-ți zic eu sau ghicești tu care versiune este mai fiabilă ?
Îți zic eu că versiunea făcută în "fatherland" (Germania)
asta ma intreb si eu...
Cât despre…aproapele, nu pot socoti că poartă cineva (oricine) această CALITATE câtă vreme slujeşte în manieră vădită potrivnicului! Eco-panteismul exact aşa se traduce. Acelaşi Dumnezeu Care ne îndeamnă “Să iubeşti pe aproapele tău ca pe tine însuţi” (Matei 22:39) ne avertizează totodată: “De omul eretic, după întâia şi a doua mustrare, depărtează-te. Ştiind că unul ca acesta s-a abătut şi a căzut în păcat, fiind singur de sine osândit” (Tit 3:10,11). Iată diferenţa fundamentală dintre păcat (a greşi în faţa lui Dumnezeu, de obicei fără intenţie sau fără cunoştinţă de cauză) şi erezie (a împlini direct voinţa vrăjmaşului Său din tenebre…şi o faci conştient, deoarece ţi se atrage atenţia în mod expres, oferindu-ţi-se şi explicaţiile de rigoare, dar tu îţi închizi căile sufletului şi, deci, preferi să rămâi îndărătnic, pe drumul neabătut al pierzaniei…), adică dintre iertare şi…anatemă. Din nefericire, eco-panteiştii nu sunt (încă) anatemizaţi de Biserică, dar ar trebui, fiindcă această “filosofie” (recte cultul totemic al naturii) reprezintă liantul instituţiilor şi persoanelor care vor constitui împărăţia lui Antihrist. Prin urmare, a asculta/preţui/iubi un eretic stârneşte întotdeauna dreapta mânie de Sus, care te vizează…
Şi deci nu va fi Sandero.... dar tot un Sandero like va fi.
Vezi și VW Polo vs VW ID.3
Electrificarea a adus şi schimbarea de nume.
TO: all@renault.fr, all@dacia.ro
Draga Dacia, Draga Renault,
Prin prezenta va informam ca utilizatorul "fanskoda" de pe automarket.ro a realizat o analiza amanuntita a viitorului model electric Dacia, anuntat saptamana trecuta.
Concluzia analizei este ca masina va fi una de tot ra#@tul,proasta, de calitate indoielnica cu autonomie de doi bani, vai mama ei, asa ca mai bine ati opri acum dezvoltarea, ca sa nu pierdeti bani.
Cu placere!
Multumesc ! Ai drepate ! Iti multumesc ca tu ai inteles ! In sfarsit cineva care a inteles ce am vrut sa spun !
So shit hit the fan
De când a apărut Tesla S toți "occidentalii" țării o țin cu electricele în sus, electricile în jos, însă câți vă permiteți o mașină electrică fără să apelați la credite ?
Așa de curiozitate..
Mai știu niște #rezist tot genul ăsta, doar că din alt domeniu.
Mulți da-ți din gură dar voi nu vă permiteți un Up E amărât, nu vă înțeleg idolatrizarea asta oarbă.
Dacă o să se electrifice piața auto credeți că vor scade prețurile la mașini, sau la alte lucruri ?
Nu se va schimba nimic, tot așa va fi, posibil mai rău.
Fiindcă la electrice pot să fure de să te îndoaie la prețuri.
În țară aici câte persoane fizice și-au cumpărat electrice și câte firme au cumpărat ?
Vă zic eu că mai multe firme au cumpărat electrice.
Acum să curgă cu hate din partea ecologiștilor ce trăiesc în mirajul ăsta creat de Musk și guverne că salvează planeta.
Credeți că pe Musk îl interesează pe dânsul ecologia, pe dânsul ca pe orice CEO îl interesează să facă bani și profit.
Că stați liniștiți, că dacă aș avea banii lui și eu m-aș pretinde ECO.
Că e cea mai valoroasă companie, așa și ? N-au mai fost companii valoroase ? Și ? Nu au decăzut sau cum?
Eu zic să-i ridicați și statuii sau biserici Sf.Musk.
In loc ca mulți să se gândească, în special românii, bă cum să fac să urc o normă de poluare amărâtă, de la E4 la E5 măcar și tot așa. mulți visați cai verzi pe pereți.
Aveți multe oferte am observat de Tesla la second în țară, unele gata înmatriculate, de ce nu vă băgați ? Ah... că nu costă până în 9000-10.000 euro...
Mulți sunt îndatorați la stat pe viață pentru un amărât de apartament și voi visați ca românii să cumpere electrice 31k în sus
Vânzări 2019 SUA:
Toyota Camry - 336.978, Honda Accord - 267.567, Nissan Altima - 209.183.
Fiecare mai mult decât toate teslele vândute în 2019 în state.
Go wash up.
Sunt membru activ AM de ani si stiu ca de multi ani ii majrotiatea luau la misto Tesla si productia si ca sunt foarte mici. Dar uite, ei tot aici sunt, si mai puternici ca niciodata. Mai vorbim totusi in 5-10 ani :).