"Acordul le va da ocazia mărcilor Mazda şi Alfa Romeo să dezvolte două roadstere cu tracţiune spate diferite, cu design distinct, reprezentativ şi specifice fiecărui brand în parte. Cele două modele vor avea motoare diferite, urmând să adopte propulsoarele pentru care este recunoscut fiecare dintre cele două branduri", se arată în comunicatul oficial al celor doi constructori.
În spatele deciziei Mazda de a construi la Hiroshima viitorul Alfa Romeo roadster în paralel cu noul MX-5 stau, evident, criterii economice.
Astfel, eficienţa ciclului de producţie şi costurile acesteia vor fi împărţite între doi constructori. În plus, Fiat Group - proprietarii Alfa Romeo - nu vor fi nevoiţi să conceapă o platformă de la zero, acest lucru permiţându-le italienilor să reinterpreteze clasicele sportive cabrio cu două locuri într-o notă modernă fără investiţii monstruoase.via Mazda, Alfa Romeo
Trist ...
Plecăciuni. S-a corectat :)
Sa speram ca bijuteria asta n-o sa rugineasca pana la nivel de revopsire totala dupa 5 ani. Italienii si-au facut treaba exemplar cu un design superb. Cu cat mai multe componente italiene, cu atat mai bine.
Motorizarea cu siguranta nu va fi japaneza. Si cu siguranta diferentele nu se vor opri aici.