În cadrul proiectului NEXT-E, cofinanţat din fonduri europene, prin intermediul programului Connecting Europe Facility (CEF), E.ON România va instala 19 unităţi de încărcare rapidă a autovehiculelor electrice, alte 21 urmând să fie montate de către MOL România pe coridoarele de transport european din ţara noastră.
E.ON a inaugurat o nouă stație de încărcare rapidă, la Râmnicu Vâlcea, în perimetrul stației MOL de pe Calea Traian și a ajuns la un total de 15 stații, dintre care 7 pe traseul Iași-Gheorgheni-Târgu Mureș, celelalte 8 fiind în localităţile: Piatra Neamţ şi Roman (jud. Neamţ), Bacău, Suceava, Adjud (jud. Vrancea) și București.
Staţia de încărcare de la Râmnicu Vâlcea are o putere maximă de 93 kW. Astfel, timpul mediu de încărcare a unei maşini electrice va fi de aproximativ 40 de minute pentru 80% din baterie. În locaţie este instalată câte o staţie de tip fast charge 1x50 kW (CCS sau CHAdeMO) + 1x43 kW (Type 2), ce beneficiază de 2 locuri de parcare.
Utilizatorii de vehicule electrice pot accesa şi rezerva staţiile prin aplicaţia mobilă E.ON Drive, disponibilă atât pentru Android, cât şi pentru iOS.
De asemenea, acestea pot fi vizualizate pe platforma online Plugshare.
Bineinteles pt binele nostru al tuturor si nu pt profit!
Se vor sătura însă închinătorii juraţi ai Gaiei (alias chipul feminist care îl voalează pe crâncenul Antihrist) de aceste “desfătări” (recte “curăţenia” şi “liniştea”) în tartarul cel fără sfârşit, nicio grijă…
PPS. Da, bine, bine, ştiu: nino-nino, poliţia, ambulanţa, DNA (să vină să mă ia!). Ah, şi: medicamente, medicamente!
*Alt e-trepidat sadea de consemnat pe răbojul infamiei. Nu-i bai, precum se procedează cu hârtia adezivă pentru muşte, îi adun laolaltă pe toţi infirmii lăuntric. Ca să figureze pe panoul de onoare.
Eh, ce să facem, nu toate metodele de abordare pot fi (integral) ortodoxe – dar cu siguranţă vrăjmaşii vădiţi ai Adevărului nu cunosc alt “limbaj”. *