În prezent, Tesla deține două unități de producție a mașinilor electrice, una în SUA și alta la Shanghai. O a treia fabrică va fi construită în Europa, în apropiere de Berlin.
Elon Musk consideră că Tesla are nevoie de încă o uzină, astfel că a lansat întrebarea “Giga Texas?” pe contul său de Twitter, cu opțiunile “Hell yeah” și “Nope”.
Până acum, aproape 140.000 de oameni au participat la sondaj, iar 80% dintre ei s-au exprimat în favoarea construcției unei Tesla Gigafactory în statul american Texas.
Săptămâna trecută, Elon Musk a spus într-o conferință de presă că Tesla trebuie să-și suplimenteze producția de baterii pentru a construi modele precum Cybertruck.
Via Reuters
Vă lăsăm pe voi să cumpărați și să vă bucurați de mașinile electrice la prețuri "bune".
Stau și mă gândesc la voi susținătorii electricelor, dacă tot venerați mașinile electrice și pe salvatorul planetei, de ce nu vă cumpărați electrice?
Aveți Zoe, Leaf, Vw Up E, Skoda Citigo E, Tesla, bine nu aveți reprezentanțe în țară, dar puteți comanda Tesla cum a făcut nenea Buhnici, egologistul, care se rupe în figuri de când are Tesla, doar că uneori mai uită mașina pe o trecere de pietoni etc..
De ce nu vă cumpărați ?
Că nu aveți infrastructură, sau că nu vă permiteți ?
Eu știu că dacă susțin ceva cu toată ființa mea, cum am observat că mulți deja au devenit fanatici.. înseamnă că-mi permit lucrul acela.
Aplicația PlugShare arată că sunt destule stații în țară.
Sau voi așteptați să scadă prețurile așai ?
Eu observ că ele cresc, nici decum să scadă.
ups am gresit ....
Nu-i intereseaza?! Dar cand criticau tesla si vorbeau aiurea sa înteleg ca atunci îi interesa? E simplu,cine îsi permite si vrea o electrica o va cumpara,cine nu.....ramane pe tdi.
Oriunde citesc, văd afirmații cu tdi, tdi, tdiștii etc...
Voi chiar credeți ca toți ce au mașini au diesel ?
V-au spălat grav ăștia după ce a început acel scandal Diesel Gate.
Da, dieselul este mai nociv pentru om, corect.
Dar asta nu înseamnă că toți ce au mașini mai vechi au diesel.
Am fost și eu proprietar de motor diesel coreean, însă când am observat că îl omoram când intram în diferite orașe mai aglomerate, l-am dat și mi-am luat benzină E4 momentan..
Trebuie doar să gândești puțin la rece și așa ar trebuii să facă și restul românilor și s-ar reglementa problema de la sine
Treaba la români este alta, mult mai complexă, fiindcă noi avem caractere foarte complexe ca nație, nu le mai enumăr fiindcă se știe, dar hai fie dau două exemple.
" dacă nu are măcar 200 de cai, aia nu este mașină, e jaf "
" 7 mixt cu benzinară? pfaaaiii... eu scot 4,8 cu diesel"
La noi va fi foarte greu să se schimbe mentalitatea
Fiindcă
1. nu avem salarii decente.
2. românul este paranoic
3. nu vrea să încerce altă motorizare, chiar dacă îi lași mașina să se plimbe câteva ore, aprobă, dar tot pe a lui o ține.
5. Implementarea mașinilor electrice, cu toate că nu le agreez, va fi extrem de greu la noi, fiindcă în primul rând sunt foarte scumpe.
6. Românul nu este informat la modul cel mai serios, nu i se explică, chiar și băbește niște lucruri, fiindcă sunt interese, românul a rămas o mare parte din el cu mentalitatea din trecut, unii sunt manipulați de alții și tot așa.
Eu recent am dat peste Skoda Citigo E, și am zis hai să văd poate îmi schimb părerea, nici nu știam că au implementat și cei de la Skoda versiunea electrică, așa pe foaie sună interesant mașina costând 21k, statul îți oferă 10k, dar în cazul meu, nu face, dacă aș sta într-un oraș mare, sau la casă să am unde încărca, atunci poate da, fiindcă aș avea asigurat poate și de niște stații, dar în cazul meu nu face.... pe lângă ca e și mică mna... fiind categoria super mini..
Autonomie mare = prețuri foarte mari
Autonomie mică - prețuri relativ decente, însă limitat
Ca să nu mai zic iarna, dacă ai autonomie mică pe foaie, și-ți mai scade iarna încă 30% chiar îți vine să turbi de nervi.
Mă gândesc la un Prius gen3 second, dar degeaba, din nou, temerea mea sunt bateriile...
Deci rămân la benzină simplă... eventual să încerc să urc la E5.
Lăsând Africa în pace... scuze România.... SUA şi UE/UK/Norge sunt pe alte coordonate
Vor să producă semi-truck şi VANurile electrice care vor avea un succes enorm în SUA şi China.
Se vor dubla Tesla ca valoare.
Abia atunci toţi producătorii auto clasici şi companiile petroliere îşi vor da seama că au sfeclito.