Elon Musk vrea 10.000 de angajați pentru noua fabrică Tesla din Texas

de Paul Cosma
Vineri, 02.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua uzină Tesla din statul american Texas va avea nevoie de 10.000 de angajați, dublu față de estimările inițiale, potrivit declarațiilor făcute de CEO-ul Elon Musk.

În 2020, Tesla a anunțat că următoarea sa uzină va fi construită în localitatea Austin din statul american Texas. Cel mai important model care va fi produs la viitoarea uzină din Texas va fi pick-up-ul electric Cybertruck, pentru care livrările vor începe în cursul anului 2021.

Elon Musk a scris pe contul său de Twitter că Tesla are nevoie de 10.000 de angajați pentru noua fabrică, de două ori mai mulți decât fusese anunțat inițial.

Potrivit presei internaționale, lucrările de construcție avansează rapid, unul dintre obiectivele Tesla pentru 2021 fiind creșterea producției în contextul unei competiții tot mai mari pe piața mașinilor electrice.

La noua uzină din Texas va fi produs și capul-tractor Semi, pentru care livrările sunt programate să înceapă în acest an. În plus, fabrica va produce inclusiv Model 3 și Model Y pentru Coasta de Est a Statelor Unite.

Via Bloomberg

Comentarii (3)

  • inexorabil
    Mafănikkk, ce mai aştepţi?!? Omul vrea mână (musai scumpă, adică foarte dragă, care să-l înduioşeze) de lucru right now!

    Eh, nu-ţi face griji că te vei poticni cu limba engleză. Uneori, geniile româneşti se nasc direct poliglote (cel puţin în familiile de penticostali).

    Mafia, măria ta, du-te-n Texas, nu mai sta! Şi poate afli cine l-a asasinat, totuşi, pe JFK (io cred că ăia din USSS, pardon, USSR).
    13 5
  • ACE - Craiova
    Iar vestile bune din partea TESLA nu se opresc aici.

    In general, pentru marii producatori auto mondiali, primul trimestru al anului are cele mai reduse vanzari din an raportate la intregul an calendaristic.

    Nu a fost cazul producatorului american care a reusit sa produca si sa vanda peste 180.000 unitati.

    De unde se vede clar ca, Elon Musk reuseste (cumva) sa anticipeze foarte bine si sa dezvolte de la zero (pe 3 continente), o productie inovativa de autovehicule electrice:
    - moderne;
    - performante;
    - sigure (modelele TESLA au obtinut certificarea maxima in testele de siguranta);
    - cu preturi nu chiar accesibile, este foarte adevarat;
    - dar situate cat mai aproape de cerintele mondiale ale consumatorilor.

    Ce se va intampla insa, in piata auto internationala, cand vom vedea, in cursul anului 2023, masina electrica TESLA cu pretul de 25.000 $ care promite o autonomie electrica de 322 km masurata in ciclul EPA?!

    Eu cred ca, acel moment, va marca, cu adevarat DEMOCRATIZAREA masinilor electrice!

    Nu vad de ce i-am imputa lui Musk faptul ca a deschis o fabrica uriasa (aflata acum in plin proces de extindere), pe continentul asiatic, atunci cand China are 1,45 miliarde de persoane?!
    Se vorbeste in piata auto si despre o (posibila) noua fabrica TESLA amplasata in India (1,4 miliarde locuitori)....

    Europa, cu cei 500 milioane de locuitori ai sai, va avea si ea parte, in cursul acestui an de gratie, de fabrica TESLA de langa Berlin si este normal ca tinda spre o felie cat mai mare din piata masinilor electrice ce urmeaza a fi vandute pe Batranul Continent.

    Nu sunt de acord cu cei care spun ca infrastructura nu va putea sa tina pasul cu productia de masini electrice.

    Daca statele europene nu vor instala statii electrice publice de incarcare prea curand - TESLA isi va dezvolta cu forte proprii, asa cum a facut-o si pana acum, fara subventii guvernamentale, propria retea de Superchargere si va rupe o felie SI MAI MARE din tortul la care jinduiesc acum cu nesat si marii producatori auto europeni!!!!
    Vezi ultimele declaratii - edificatoare - ale sefilor acestor companii....
    6 7
  • inexorabil
    Ace Ventura, iarăşi ai e-pătat masiv lenjeria (şi intimă, şi de pat), socialist mic şi nerăbdător de pomană “capitalistă”. Ah, scuze, stai că tu te-ai dotat deja cu o electroasă, despre care toată ziua bună ziua ne povesteşti pe-aici, că ne-ai făcut capul ţăndări.

    Totuşi, înainte de orice, trebuia să te întrebăm: mai trăieşti??? Nu ţi-am zdrenţuit plămânii cu noxele noastre premeditate?

    “Inovativ” se cantonează doar în creierul tău “resetat”. “Inovator”, în schimb, este la fel de accesibil ca jucăriile muskuloase. A, şi: din partea TESLEI, căci nu reprezintă vreo abreviere. Plus: ce se va întâmpla/se vorbeşte PE piaţa auto, căci “în” s-ar înţelege: în talciocul din zona ta. Plus: TREI (nu 3) continente, căci nu sunt unităţi de măsură sau termeni tehnici (caz în care ai voie să zici: motor în 3 cilindri sau cutie de viteze cu 3 trepte).
    Iar cu virgulele nu prea te-ai împrietenit.
    Aşadar, ai grijă ce edikkkezi, pardon, editezi.

    “Cerinţele mondiale” ?! S-o crezi mata’. Aşa îţi place ori te încurajezi singur să-ţi imaginezi că ar fi real, ca orice e-zombi impecabil “prelucrat” mediatic.

    Minimalismul arhitectural pe fond high-tech înseamnă orice, numai modernism nu!

    Mafia (şi “sosiile” lui) nu vrea (pardon, nu vor :D) să audă de PERFORMANŢE, fiind frate siamez cu Captain Slow (pardon, e-Slow). Tu de ce le invoci??? Ţii morţiş să te situezi în tagma cocalarilor “fără respect pentru viaţa şi siguranţa celorlalţi” ?
    Unii hăis şi alţii cea?! Cum vine asta? Fiţi, domn’e, unitari în credinţa voastră…recentă (că doar nu v-aţi născut şi n-aţi copilărit în graţia ei, din moment ce nici nu exista!), alias balsamu’ lu’ planetă.
    10 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru