Elon Musk își dorește în continuare să ofere clienților Tesla un mod de rulare complet autonom înaintea celorlalți rivali de pe piață. În cadrul unei postări recente de pe Twitter, Elon Musk a anunțat că versiunea Beta 9.0 a sistemului Full-Self Driving (FSD) este aproape gata și reprezintă o îmbunătățire considerabilă.
Principala noutate este că acest update se va folosi doar de camerele video ale mașinii, abandonând senzorii radar. Modelele Tesla sunt echipate cu un radar frontal, cu opt camere video și cu 12 senzori ultrasonici. Radarul nu va mai fi folosit, urmând ca viitoarele modele Tesla să nu mai fie echipate cu el.
Postarea lui Musk anunță și că modul de rulare semi-autonom își va îmbunătăți comportamentul în situații de vreme rea și în cazul virajelor la stânga, cu trafic din sens opus. În ultima situație, mai mulți proprietari au filmat și demonstrat nesiguranța în astfel de manevre. Video-ul de mai jos explică concret cum se întâmplă asta.
Odată cu acest update, sistemul FSD va îmbunătăți radical virajele la stânga cu acordare de prioritate pentru traficul din față.
Și promite să ajute mașina să ruleze singură mult mai bine și pe timp de ploaie sau ninsoare.Un alt video ne demonstrează ceea ce văd camerele și senzorii unui automobil Tesla atunci când acesta rulează semi-autonom.
Este efectiv o porcărie doar să scoată bani în plus de la zombalăii ce venerează mișcarea asta și să justifice prin altă scuză bine pusă la punct prețurile tâmpite a vezi Doamne mașinillor viitorului, mașinile ce vor salva Terra șamd
Mai bine ii lasam pe romanii verzi sa sofereasca (ma scuzati, sa piloteze) si ramanem campioni la accidente mortale si numar de victime de prin Europa.
Google First Airbus A320 Crash - French Air show. Stiu,e diferenta de ani dar condusul e mai complex in materie de necunoscute.
Iar cazul avionului de acum 30 de ani a fost o cascadorie esuata si din vina pilotului. Nu cred ca o poti folosi ca justificare impotriva sistemelor autonome. Sunt alte cazuri in care problemele sistemelor/senzorilor au avut consecinte mai grave.
Asta e categoria de oameni care cumpara masini cu astfel de sisteme si care refuza sa inteleaga ca ele sunt menite SA ASISTE soferul, nici decum sa-l inlocuiasca. Ca sunt sofer bun sau prost, nu cred ca sunt eu in masura sa decid, m-am ferit de belele cat am putut. Dar n-am sa ma sui niciodata la volan mergand pe principul "nu trebuie sa fiu eu atent la drum ca asta se conduce singura, eu pot sa stau cu ochii in telefon".