Ford a publicat luni primele imagini și detalii referitoare la noul Mustang Mach-E. SUV-ul electric al companiei va fi disponibil atât cu roți motrice spate, cât și în variantă cu tracțiune integrală. Cea mai generoasă versiune va oferi o autonomie de până la 600 de kilometri, în timp ce varianta orientată către performanță Mach-E GT va dezvolta 465 de cai putere.
Lansarea unui Mustang electric a împărțit publicul în două tabere, însă anunțul Ford a fost primit foarte bine de un alt producător american.
Șeful Tesla a declarat pe Twitter că este “încântat” de lansarea lui Mach-E, spunând că mașinile electrice și sustenabile reprezintă viitorul: “Felicitări pentru Mach-E! Sper ca anunțul vostru să-i încurajeze și pe ceilalți producători să meargă pe același drum”.
Ford a transmis mulțumiri lui Elon Musk și mesajul “Ne vedem la stația de încărcare!” În trecut, cele două companii au avut unele dispute pe subiectul mărcilor înregistrate pentru anumite modele, după ce Ford a pus mâna pe titulatura “Model E” în dauna Tesla.
În cele din urmă, Ford a ales Mustang Mach-E ca denumire pentru primul său SUV electric.Via Electrek
O va face insa, in cadrul lunii decembrie 2019, cu un model LEXUS....urmat de TOYOTA C-HR BEV si TOYOTA Corolla BEV (Levin pentru piata chineza), la anul.
RMI se așteaptă ca bateria tip Li-Ion să rămână cea mai importantă tehnologie a bateriilor până în 2023, după care formulări mai noi vor fi utilizate pentru aplicații specifice:
- baterii cu stare solidă (inclusiv alcalin zinc, Li-metal și sulf Li) pentru vehicule mai grele;
- baterii cu costuri reduse, cu durată lungă de viață (inclusiv baterii pe bază de zinc și flux) pentru echilibrarea rețelei;
- baterii de mare putere pentru încărcarea rapidă a EV-urilor.
https://insideevs.com/news/382892/battery-technology-accelerating-rapidly/