Sunt două motive pentru care Elon Musk a declarat că noul Model 3 ar putea parcurge un milion de mile, echivalentul a 1.6 milioane de kilometri, între intervalele de service. Prima variantă ar fi că Musk este foarte încrezător în fiabilitatea mașinii abia lansate. Al doilea motiv ar fi lipsa unei rețele de service la nivelul celorlalți constructori de talie mondială.
Declarația făcută de Musk este citată de publicația Car Advice, după un interviu luat cu ocazia lansării noului Model 3. Fondatorul companiei a susținut că noua generație de motoare electrice a fost creată pentru a funcționa chiar și 1.6 milioane de kilometri fără service.
Elon Musk nu a dat lămuriri privind kilometri parcurși de prototipurile cu care s-a făcut testarea lui Model 3.
În mod oficial, un Model 3 este oferit clienților cu opt ani garanție pentru baterii și patru ani pentru restul mașinii. Adică o garanție pe care o găsești la majoritatea constructorilor auto.Chiar dacă nu este nevoie de un interval de service la fel de frecvent ca în cazul mașinilor convenționale, Musk plănuiește să rezolve și problema răspândirii service-urilor sale.
Planurile Tesla vizează o extindere a centrelor de service actuale. Americanii nu exclud nici formarea unei rețele care să permite efectuarea operațiunilor de service chiar la domiciliul clientului.
via carscoops
Baftă ambreiaj, cutie viteze ci doar motor termic să încarce în regim optim bateria !
De 3 ori mai fiabilă decât orice maşină full termică.
Cat despre baterie, noul model de acumulatori folosit in Model 3 va prezenta o uzura de sub 5% per 200k km. Dupa 1.6 mil km vei mai avea inca 60% capacitate iar la momentul respectiv un power pack va fi mult mai accesibil.
Indiferent de strazile pe care circuli, nu exista amortizoare care sa-ti reziste 1.6 milioane kilometri, cel putin de patru ori tot trebuie sa le schimbi, chiar si-n SUA.