Tesla a luat prin surprindere piața auto atunci când a anunțat că livrările la nivel global pentru perioada aprilie-iunie au scăzut cu numai 5% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Performanța a venit în contextul în care cel mai mulți constructori au raportat o scădere de două cifre, în unele cazuri de 30%-50%, ca urmare a restricțiilor de circulație și a incertitudinilor cu privire la economie în timpul pandemiei.
CEO-ul Elon Musk susține că Tesla a reușit să aibă o cerere mai mare decât producția inclusiv în această perioadă dificilă și are și o explicație pentru aceste rezultate: politica de vânzări online se potrivește ca o mănușă într-o perioadă în care cele mai multe state impus măsuri pentru distanțare socială.
"Cererea nu reprezintă o problemă. Aceasta depășește capacitatea de producție. Am văzut comenzi ferme pe tot parcursul pandemiei și încă avem o cantitate bună de comenzi. Bănuiesc că oamenii sunt mai puțin inclinați să meargă în showroom, să facă un test sau să stea în lobby-ul showroom-urilor", a precizat el.
În total, Tesla a livrat 90.650 de unități în perioada aprilie-iunie, iar rezultatul este mai bun decât cel raportat în primele trei luni ale anului, când Tesla a livrat 88.400 de unități.
Via Electrek
Comentarii (0)