În prima parte a lui 2020 au apărut o serie de zvonuri care spuneau că Toyota pregătește o versiune de performanță bazată pe actuala generație Corolla.
Ulterior, oficialii producătorului nipon au înregistrat în Australia denumirea GR Corolla, semn că informațiile ar putea deveni realitate.
Viitorul GR Corolla ar urma să fie introdus în 2023, iar sub capota hot-hatch-ului de clasă compactă se va afla motorul de 1.6 litri cu trei cilindri lansat pe noul GR Yaris.
În cazul modelului de clasă mică, propulsorul cu trei cilindri dezvoltă 261 de cai putere și 360 Nm.
Publicația britanică Autocar susține că această motorizare va fi singura disponibilă pe GR Corolla, iar hot-hatch-ul compact nu va avea o versiune electrică sau hibridă.
Electrificarea este scoasă din ecuație și de un alt producător japonez. Honda a anunțat că viitorul Civic Type R va păstra motorul turbo pe benzină de 2.0 litri și 320 de cai putere.
Via Autocar
Mi-am adus aminte: valoarea de piaţă! Nu mai este invocată în cazul Toyotei?! Ah, nu – acum este în vogă să te arunci în limbă după Tesla.
Apropo, Mafia, te-ai dovedit, în definitiv, nu iubitor de Toyota, ci hulitor de ghermane!
GR face parte dintr-o nisa de produse a carei influenta asupra emisiilor la nivel de marca e subunitara. N-are legatura cu povestile tale debile.
După toate aparenţele, nu cunoşti sensul cuvintelor “subunitar” şi “debil”. Dar deja semnifică o banalitate incultura ta cronică.
Oricum, păcat că nu mai trăieşte Andrei Gheorghe, că ţi-ar fi tăiat-o scurt, fără menajamente: “Eşti veriga slabă a Universului!”.
Şi acum repetă după mine: “Triada = maşini adevărate!”. Chit că nu crezi defel…
PS. Ţi-am tot atras atenţia că nu te pricepi să te “camuflezi”. Eşti recognoscibil din orice poziţie a Multiversului.