Electrificarea merge bine la BMW: grupul german a livrat peste 36.000 de hibrizi plug-in și mașini electrice în primele patru luni

de Petre Barac
Miercuri, 16.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul BMW a vândut peste 36.000 de hibrizi plug-in și mașini electrice în primele patru luni ale acestui an, o creștere de 41% față de anul trecut. Vânzările totale ale nemților au ajuns la aproape 800.000 de unități în 2018.

Începutul de an a marcat o evoluție pozitivă pentru vânzările BMW la nivel de grup. După cel mai bun prim trimestru din istoria nemților, luna aprilie a reprezentat și ea o continuare a trendului pozitiv pe care s-a încadrat grupul bavarez.

În primele 4 luni din 2018, grupul BMW a vândut un total de 799.520 de unități, în creștere ușoară față de aceeași perioadă de anul trecut.

O creștere semnificativă s-a produs pe segmentul vehiculelor electrificate, acolo unde nemții au livrat 36.692 de hibrizi plug-in și mașini electrice, cu 41.7% mai multe decât în 2017.

Printre cele mai căutate modele au fost Seria 5 plug-in hybrid, X5 plug-in hybrid și electrica i3.

În 2017, grupul BMW, prin brandurile BMW, Mini, Rolls-Royce și BMW Motorrad, a vândut peste 2.4 milioane de autovehicule și 164.000 de motociclete la nivel global. La sfârșitul anului trecut, grupul german a avut un total de aproape 130.000 de angajați.

Via BMW

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru