La nivel de grup, BMW a vândut peste un milion de mașini în primele 5 luni ale anului, cu ajutorul brandurilor BMW, Mini și Rolls-Royce. Rezultatul reprezintă o creștere ușoară (1.6%) față de anul trecut, dar suficient cât să marcheze un record pentru vânzările în perioada ianuarie-mai.
La capitolul vehicule electrificate, livrările BMW i, BMW iPerformance și Mini Electric au crescut cu 41%, la un total de 46.849 de unități.
În unele pieţe, automobilele electrificate au reprezentat peste jumătate din totalul vânzărilor BMW şi MINI, un exemplu în acest sens fiind Norvegia (4.125 de exemplare). Pentru 2018, grupul BMW are ca obiectiv să vândă peste 140.000 de mașini electrificate.
Cererea clienților pentru modelele BMW i i-a determinat pe nemți să anunțe investiții de peste 300 de milioane de euro în uzina din Leipzig.
Scopul investiției este creșterea producției anuale cu circa 100.000 de unități, față de nivelul actual de 250.000 de exemplare.
Producția modelelor BMW i va crește, în toamna acestui an, de la 130 la 200 de unități pe zi pentru a satisface nivelul ridicat al cererii.Via BMW
Comentarii (0)