Electrificarea la BMW: peste 46.000 de vehicule vândute în primele 5 luni, creștere de 41% și obiectiv de 140.000 de unități în 2018

de Paul Cosma
Miercuri, 13.06.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul BMW a anunțat că vânzările sale de vehicule electrificate au depășit 46.000 de unități în primele 5 luni din 2018, reprezentând o creștere de 41% față de aceeași perioadă de anul trecut. Obiectivul BMW pentru 2018 este să livreze peste 140.000 de vehicule electrificate.

La nivel de grup, BMW a vândut peste un milion de mașini în primele 5 luni ale anului, cu ajutorul brandurilor BMW, Mini și Rolls-Royce. Rezultatul reprezintă o creștere ușoară (1.6%) față de anul trecut, dar suficient cât să marcheze un record pentru vânzările în perioada ianuarie-mai.

La capitolul vehicule electrificate, livrările BMW i, BMW iPerformance și Mini Electric au crescut cu 41%, la un total de 46.849 de unități.

În unele pieţe, automobilele electrificate au reprezentat peste jumătate din totalul vânzărilor BMW şi MINI, un exemplu în acest sens fiind Norvegia (4.125 de exemplare). Pentru 2018, grupul BMW are ca obiectiv să vândă peste 140.000 de mașini electrificate.

Cererea clienților pentru modelele BMW i i-a determinat pe nemți să anunțe investiții de peste 300 de milioane de euro în uzina din Leipzig.

Scopul investiției este creșterea producției anuale cu circa 100.000 de unități, față de nivelul actual de 250.000 de exemplare.

Producția modelelor BMW i va crește, în toamna acestui an, de la 130 la 200 de unități pe zi pentru a satisface nivelul ridicat al cererii.

Via BMW

 

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru