Electrificarea în gama Honda: viitorul Jazz va primi o versiune hibridă, iar Honda E va fi numele primului model electric din portofoliul japonezilor

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 08.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Honda a anunțat oficial că viitoarea generație Jazz va putea fi echipată cu un sistem hibrid de propulise. Totodată, japonezii au ales și numele primului model electric de serie din gamă: Honda E.

Honda a expus Urban EV Concept în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din 2017. Conceptul anunța un viitor model electric de serie pe care oficialii producătorului japonez au promis că îl vor lansa pe piața în 2019. În urmă cu câteva luni, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, constructorul nipon a expus E-Prototype, o versiune de pre-serie care anunța viitorul model electric de oraș din gama japonezilor.

Acum, Honda oferă informații noi despre viitorul model electric din gamă: acesta va fi botezat Honda E, iar niponii spun că până în acest moment, 22.000 de europeni și-au exprimat interesul de a cumpăra un exemplar.

Honda E Prototype

Pentru moment, reprezentanții Honda nu au oferit detalii despre sistemul electric de propulsie și nici despre capacitatea bateriilor. Cu toate acestea, japonezii ne asigură că acumulatorul va putea înmagazina suficientă energie pentru a parcurge peste 200 de kilometri.

Ca parte a strategiei "Electric Vision" (toate modelele Honda din Europa vor avea cel puțin o versiune electrificată până în 2025), producătorul nipon anunță că viitoarea generație Jazz va fi echipată cu un sistem hibrid de propulsie (Intelligent Multi-Mode Drive).

Conform unor surse apropiate companiei, noul Jazz va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Tokyo din toamna acestui an, urmând ca debutul comercial să aibă loc în prima parte a anului viitor.

Comentarii (2)

  • Simpatică rău
    4 3
  • Nu degeaba-l cheamă Sahara pe designerul japonez care a reușit să... deșertifice :-) atractivul concept-car Urban-EV d-acu doi ani, care avea cu totul alte proporții.

    N-am de gând să critic gusturile altora, dar mie cel puțin nu-mi place neam produsul final numit *Honda e* (NU cu majusculă=E, AM !!)
    ...Și tare mă tem că nu doar stilul *cumințit* în sens de banalizat îi va afecta succesul, ci și prețul -- care, fără să fie încă precizat, a fost deja sugerat la Geneva de un CEO-tartor hondist că *nu va fi deloc unul low-cost*.
    Ba chiar altu mai mărunțel a avansat și cifre, primele fiind doi de 3 și restul... ghiciți voi câte zerouri. :-)

    Declarații egale cu autogoluri în poarta Honda, pentru o autonomie debilă (deja precizată) de 120 mile = 193 km... indiferent câte digi-gimmick-uri va avea la bord.
    10 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru