În urmă cu doar câteva zile, Bram Schot, proaspătul CEO Audi, spunea că reprezentanții companiei încă nu au luat o decizie clară cu privire la dezvoltarea unei noi generații TT.
În cursul zilei de ieri, Audi a organizat conferința anuală în care a prezentat rezultatele financiare pentru anul trecut, dar și planurile pentru viitor. Cu această ocazie, Hans-Joachim Rothenpieler, membru în cadrul consiliului de administrație, a declarat că încearcă să-i convingă pe colegii aflați la conducerea companiei să continue proiectele care vizau dezvoltarea mașinilor sport.
"TT este unul dintre modele capabile să producă emoții. Au existat o serie de discuții la nivelul conducerii. Există persoane care spun că trebuie să oprim proiectul, dar eu consider că modelul face parte din ADN-ul companiei. Luptăm pentru el. Îl vrem. O să încerc să-i conving pe ceilalți colegi despre modul în care îl putem transforma într-o versiune electrificată", a declarat Hans-Joachim Rothenpieler.
În aceste condiții, un viitor Audi TT ar putea exista doar dacă sub capota acestuia vom găsi un sistem de propulsie electrificat.
Iar conform oficialului Audi, această regulă ar urma să se aplice în cazul tuturor modelelor sport."Aceeași poveste o regăsim și în cazul lui R8. Suntem implicați într-o serie discuții care vizează cele două modele (n.r. TT și R8) și gama de performanță RS. Trebuie să operăm modificări și să trecem la versiuni electrificate. Primul pas către această lume o vom face la finalul lui 2020 prin lansarea versiunii de serie a conceptului e-tron GT", a completat oficialul Audi.
Via | Autoexpress
Mama, Mama cat potop de mașini electrice! Cum iese un CEO (vorbesc de toți constructorii) din birou (pentru o pauza tehnica) mai anunță vreo 30 de modele noi, așa in fuga!
Este concurs: care anunță mai multe modele electrice?
Parca si mă vad pe A1 la km 50 alimentând in 3 minute peste 5ani!