Porsche a lansat primul model cu zero emisii (de serie) al mărcii, Taycan, în 2019. În următorul an, constructorul german de automobile a comercializat peste 20.000 de exemplare, reprezentând 7.4% din vânzările totale ale brand-ului.
În primele nouă luni ale lui 2021, electricul Taycan a continuat să crească în popularitate și a atras mai mulți clienți decât modelele 911, Panamera, Boxster și Cayman. Concret, în perioada ianuarie - septembrie, Porsche a vândut 28.640 de exemplare Taycan.
Clasicul 911 a atras 27.972 de clienți, Panamera a fost comercializat în 20.275 de unități, iar Cayman și Boxster s-au vândut împreună în 15.916 exemplare.
SUV-urile rămân cele mai populare modele din portofoliul Porsche. Cayenne le-a adus germanilor 62.451 de clienți (Macan - 61.944 clienți).
via Porsche
Szigetszentmiklós, Pest, Hungary
Stai tu liniştit, Polonia e în curs de negociere cu Franţa şi SUA pentru 6 reactoare, care să îi producă 60% din necesarul de energie electrică.
Germanii o să importe curent din ţările vecine, care nu numai că nu îşi închid centralele nucleare dar construiesc şi altele.
Sereikkk, mai degrabă stai tu liniştit! Polonia tocmai a hotărât oficial că nu-şi va nesocoti sub nicio formă a sa Constituţie/legislaţie în favoarea normativelor “europene” (apropo, vreau să văd acelaşi “sânge în instalaţie” şi la a noastră Curte Constituţională). În virtutea dreptului la liberă exprimare şi la informare corectă, de ce nu menţionezi şi acest aspect? Ah, da, pentru că – “magnum argumentum” – “suntem pe un site auto”. Da’ reactoarele alea cu care tot baţi monedă ce legătură au cu automobilismul???
Ba, asta cu religia, mergi în Rusia la prietenul tău Putin. Lasă Europa pt oameni cu IQ-ul mai mare de 70.
Iar voi încă nu ştiţi (şi nici nu vă puteţi imagina) ce înseamnă să nimereşti în mâinile lui inexo…De fapt, cum citeşti “inexorabil” în DEX?
Într-adevăr, nu există cerere pentru electrobaroase! Vezi că mecanismul…snobismului este cel care decide în mintea “doritorilor”. Vă place să credeţi sau nu, ORICE (inclusiv “protecţia mediului”) cochetează cu ideea de noutate poate deveni impuls psihic spre afirmarea snobismului. Dar de soarta mediului realmente nu-i pasă NIMĂNUI (paradoxal, nici măcar apărătorilor lui “fervenţi”, cu sau fără tangenţe cu factorul politic). Prin urmare, defilaţi cu tesle până vă vine rău; s-ar putea să vă ies în cale cu bucăţi de lemn brut pe care să scrie “Pentru fasonare”.
Serios? Vreţi o Europă fără Rusia? Păi, n-o puteţi exclude nici spiritual, nici cultural, nici geografic, nici…economic (prietenii ei germani ştiu de ce). Hei, şi nici…electric!!! Că doar Muskoiul se simte măgulit de tratamentul protocolar al Moscovei, atunci când ajunge pe acolo. Iar gazdele îi dau asigurări că o vor apuca şi ele pe calea “la ordinea zilei” (fiindcă acela care îşi închipuie că Marele Urs de la Răsărit nu va intra şi el în Ţarcul socialist-globalist-milenarist habar n-are pe ce lume trăieşte! – magnum argumentum este specificat în Apocalipsă: “Tot pământul s-a minunat mergând după Fiară” – 13:3 – încape vreun echivoc aici? reţineţi: TOT!!!).
Mai degrabă vreţi o Europă fără…Germania (deja nu vă mai puteţi abţine să nu vă exhibaţi această ură turbată, CIA-inoculată…auzi la ei: “ţară de doi lei” ?!).