Prezentat în premieră mondială în cadrul Salonului Auto de la Paris, în toamna acestui an, Opel Ampera-e nu s-a lăsat prea mult așteptat pe piața din Europa. Modelul 100% electric, frate geamăn cu americanul Chevrolet Bolt, va fi disponibil mai întâi pe piața din Norvegia.
Se știe deja că nordicii au fost cei care au îmbrățișat cel mai repede automobilele electrice, iar infrastructura lor este pregătită pentru orice model proaspăt introdus. De asemenea, publicul este mult mai receptiv și beneficiază de suficiente resurse financiare.
Norvegienii erau îndrăgostiți de Tesla Model S, chiar dacă prețul său era unul destul de piperat. Prin urmare, introducerea unei mașini electrice mai ieftine și cu o autonomie asemănătoare ar putea să le creeze dileme localnicilor.
Primele livrări vor începe în primăvara lui 2017, însă comenzile pot fi deja plasate. Numărul exemplarelor disponibile va fi unul limitat pentru început, întrucât producția la uzina din Orion, Michigan, acolo unde se produce și Bolt, este destul de greoaie.”Disponibilitatea lui Opel Ampera-e va fi destul de limitată la început. De aceea am luat decizia de a introduce mai întâi mașina pe piețele unde există o infrastructură de încărcare suficient de dezvoltată sau acolo unde guvernul oferă suficiente beneficii acestor clienți. Ne-am decis să deschidem lista de comenzi pentru Norvegia, urmând să adăugăm apoi Germania, Olanda, Franța și Elveția”, a declarat Christian Kuspert, vicepreședintele departamentului de vânzări Opel.
Pentru cei care au uitat, reamintim că Opel Ampera-e este unul dintre vehiculele electrice cu cea mai mare autonomie în acest moment. Un ciclu de încărcare ar urma să fie suficient pentru 500 de kilometri. Testele în trafic real au arătat că autonomia totală ajunge la 380 de kilometri, adică în continuare o valoare destul de promițătoare.
Un alt avantaj al acestui model este faptul că o încărcare de 30 de minute la o stație de alimentare rapidă (50kW) poate oferi o autonomie de 150 de kilometri.
Prețurile pe piața din Norvegia pornesc de la 33.129 de euro, fără a socoti alte reduceri.
Bineînțeles, la această valoare se mai pot adăuga o mulțime de pachete opționale.
FELICITARI GM
Urâţenia e-n ochii privitorului.
Uite! Tu, pentru mine, eşti de-a dreptu' hidos!
Pe viitor, înainte să gâlgâi, dă un mesaj!
Nu vreau ca hidoşenia să-măi scurteze "anduranţa"
Un drive test in conditii reale pe distanta Londra- Paris FARA OPRIRE. La sosire inca mai afisa o autonomie estimata la 80km in medie cu un minim de 65 si maxim 94km.(masinuta asta afiseaza pe bord si minimul si maximul si media)
Este un salt de 300% in ceea ce priveste autonomia oferita pentru fiecare 1 euro cost al masinii. IN DOAR 2-3 ANI !!!