Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

RAPORT FINAL: Volkswagen ID.3 în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Volkswagen ID.3 s-a alăturat caravanei #ElectricRomânia 2020 by Vitesco Technologies. Modelul constructorului german a fost una dintre vedetele turului cu mașini electrice, iar acum, după mai bine de 2.000 de kilometri rulați prin țară, a venit momentul să punem totul pe hârtie și să aflăm care a fost autonomia reală calculată a lui ID.3.

RAPORT FINAL: Renault Zoe în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Renault Zoe este cea mai populară mașină electrică din Europa și a fost unul dintre cele opt modele care a luat parte la #ElectricRomânia. După 8 zile în care a parcurs peste 2.000 de kilometri prin țară, a venit momentul să vedem cum s-a descurcat modelul francez și care a fost autonomia reală calculată la finalul turului.

RAPORT FINAL: Porsche Taycan în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Porsche Taycan a fost vedeta evenimentului #ElectricRomânia 2020 by Vitesco Technologies. A venit însă momentul să analizăm performanțele obținute de sportiva electrică pe parcursul celor opt zile ale turului României cu mașini electrice pentru a afla care a fost autonomia reală calculată.

RAPORT FINAL: Peugeot e-2008 în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Peugeot e-2008 este unul dintre SUV-urile care a luat parte la #ElectricRomânia by Vitesco Technologies. În cele opt zile ale turului, modelul electric a parcurs peste 2.000 de kilometri, iar acum a venit momentul să aflăm care a fost autonomia reală calculată.

RAPORT FINAL: Mini Cooper SE în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Mini Cooper SE, versiunea electrică a hatchback-ului britanic, a fost unul dintre cele opt modele care au participat la #ElectricRomânia 2020 by Vitesco Technologies. Acum a venit momentul să punem sub lupă valorile obținute de modelului britanic pe parcursul celor opt zile și să aflăm care a fost autonomia reală calculată.

RAPORT FINAL: Kia e-Niro în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Kia e-Niro a luat parte la #ElectricRomânia by Vitesco Technologies, turul țării cu mașini electrice. Acum a venit momentul să punem sub lupă valorile obținute de SUV-ul asiatic și să aflăm care a fost autonomia reală calculată după cei peste 2.000 de kilometri parcurși prin țară.

RAPORT FINAL: Hyundai Kona Electric în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

Hyundai Kona Electric este unul dintre cele opt modele care a luat parte la #ElectricRomânia, turul țării cu mașini electrice. După 8 zile în care am parcurs peste 2.000 de kilometri , SUV-ul asiatic intră sub lupa cifrelor. Astăzi aflăm cum s-a descurcat Kona Electric și care a fost autonomia reală calculată de noi.

RAPORT FINAL: Audi e-tron Sportback în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală

După 8 zile în care a înconjurat România în mâinile a 14 jurnaliști și creatori de conținut, Audi e-tron Sportback intră sub lupa cifrelor. Aflăm astăzi cum s-a văzut mașina din interior și care este autonomia reală calculată de noi în #ElectricRomânia 2020 by Vitesco Technologies.

#ElectricRomânia 2020, ziua 8, final de tur: Valea Oltului în loc de Transfăgărășan în drumul către casă

Vremea ne-a dat peste cap planurile de a traversa Transfăgărășanul cu cele opt mașini electrice din #ElectricRomânia, așa că ne-am întors acasă pe Valea Oltului. Turul țării cu mașini electrice a ajuns la final.

#ElectricRomânia 2020, ziua 7: De la Timișoara la Sibiu pe autostradă. Zi în care am chinuit autonomiile electricelor din tur

Penultima zi din Electric România a fost practic o etapă de legătură. După cele două zile petrecute în Timișoara și împrejurimi am mers spre Sibiu pe cel mai tranzitat culoar din România: autostrada A1.

#ElectricRomânia 2020, ziua 6: pe urmele românilor care construiesc mașini electrice, satul circular și inaugurarea unor stații de încărcare

A șasea zi din #ElectricRomânia 2020 ne-a ajutat să cunoaștem mai bine Timișoara și oamenii ei. Am făcut cunoștință cu oamenii care au contribuit la mașinile noastre electrice, iar apoi ne-am tras sufletul într-o livadă soră cu Eden-ul.

#ElectricRomânia 2020, ziua 5: Din Transilvania în Banat în cea mai lungă zi la volanul celor opt mașini electrice

Ziua 5 a fost cea mai lungă zi din această ediție Electric România: am parcurs 350 kilometri pe traseul Cluj-Napoca - Oradea - Arad - Timișoara. Am întâlnit o infrastructură pentru încărcarea mașinilor electrice mult superioară față de anul trecut, dar am întâmpinat și probleme.

#ElectricRomânia 2020, ziua 4: Mai puțini kilometri și mai multă relaxare de la Târgu Mureș la Cluj

Chiar dacă electricele noastre nu dau semne de oboseală, noi, oamenii din spatele volanului lor, aveam nevoie de o gură de aer proaspăt. Așa că azi ne-am tras sufletul prin Transilvania.

#ElectricRomânia 2020, ziua 3: din capitala Moldovei în inima Transilvaniei: am încărcat la singura stație ultra-rapidă de 150 kW din țară

În a treia zi a #ElectricRomânia 2020 am luat calea Transilvaniei, iar drumul de la Iași până la Târgu Mureș a fost presărat de șosele virajate care au dezmorțit articulațiile celor opt modele electrice ale caravanei. Am avut parte de un alt apus spectaculos și am încărcat la singura priză ultra-rapidă din România dedicată autoturismelor electrice.

#ElectricRomânia 2020, ziua 2: Prin Pasul Oituz, către Moldova în ritm electric

După entuziasmul primei zile, lucrurile s-au așezat pe făgașul normal în ziua a doua din Electric România 2020. Am lăsat în spate frigul din Balvanyos pentru căldura plăcută și lumina toamnei din Moldova.

#ElectricRomânia 2020, ziua 1: Am dat piept cu Valea Plângerii, dar ne-am spălat păcatele cu primul apus memorabil

Prima zi din #ElectricRomânia 2020 a fost una plină de entuziasm. Dornici să secăm baterii, să le încărcăm și să savurăm primul apus alături de cele 8 electrice. Bine, a mai fost și valea Prahovei sau Valea Plângerii, dar preferăm să nu ne amintim.

#ElectricRomânia 2020: A24 Assistance oferă asistență rutieră pentru cele opt mașini electrice care iau parte la turul României

Electric România 2020 a început, iar pentru a ne asigura că programul turului nu va fi dat peste cap nici măcar de o banală pană, îi avem alături pe specialiștii în asistență rutieră de la A24 Assistance.

#ElectricRomânia 2020: Înainte de plecarea în turul cu mașini electrice am făcut teste Covid-19 la SYNLAB

Un eveniment național de 8 zile cu 19 jurnaliști și creatori de conținut înseamnă, în această perioadă, și multă responsabilitate. De aceea, toți participanții la #ElectricRomânia 2020 au făcut teste Covid-19 la partenerii noștri de la SYNLAB.

Facem cunoștință cu mașinile din #ElectricRomânia 2020: Volkswagen ID.3 - vom avea alături de noi și „Golf-ul electricelor”

După ce anul trecut am condus în Electric România versiunea electrică a lui Golf, anul acesta trecem la nivelul următor cu mașina supranumită „Golf-ul electricelor”. Noul Volkswagen ID.3 a ajuns în România și va lua parte la turul nostru electric.

#ElectricRomânia 2020: Michelin susține turul României cu mașini electrice oferind anvelope cu nivel ridicat de longevitate

Michelin este unul dintre partenerii de cursă lungă ai Automarket. În 2019, compania a susținut #RomanianRoads, proiectul în care am vizitat cele mai frumoase șosele din România. În 2020, francezii sunt iarăși alături de noi, de această dată în #ElectricRomânia, turul României cu 8 mașini electrice lansate în ultimele 12 luni.
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru