Strategia de electrificare Accelerate, prin care Volkswagen intenționează să devină o marcă pur elecrică, dă roade.
Constructorul german de automobile anunță că a livrat, la nivel global, 500.000 de exemplare din familia de modele cu zero emisii ID, în ultimii 2 ani. Volkswagen a atins această bornă cu 12 luni mai repede decât era planificat.
Până în 2026, Volkswagen va lansa 10 modele noi, electrice. Aici intră și un model entry-level care ar urma să coste mai puțin de 25.000 de euro, dar și viitoarea navă amiral Aero B.
Un alt obiectiv al producătorului din Wolfsburg este ca până în 2030, mașinile pur electrice să reprezinte cel puțin 70% din vânzările sale în Europa.
Începând cu anul 2033, germanii vor produce doar modele electrice în Europa.
via Volkswagen
şi poate şi ceva reduceri de preţuri, că deh, R&D a fost amortizat deja....
Mai e unul Seriff pe aici care zice ca nu se vand, ca nu sunt interesati oamenii si totusi se pare ca e pe viteza mare treaba.
Dieselurile pierd teren, electricele se vand ca painea calda. Poate ca seriff nu realizeaza ca electricele nu se vand ca nu se produc cu viteza cu care le cere lumea.
Adica eu nu am auzit de electrice ramase pe stoc, am auzit ca asteapta lumea cate 6 luni - un an pentru o masina electrica.
Dieselurile sh le gasesti peste tot ca vor multi sa scape de ele.
Chinezii au cumparat si copiat mult, dar de vina sunt si tarile/firmele care le-au dat voie sa faca asta.
Sunt si interese comune: daca nu produceau ei mai ieftin, nici unii nu isi permiteau sa cumpere diverse produse.
De ce crezi ca vor sa exporte in state sau Europa?
Electricele nu se vând ca pâinea calda… dacă ar fi așa nu ar fi nevoie de subvenții.
Chiar si așa majoritatea nu pot folosii exclusiv doar o electrică si nu toată lumea poate sa aibă 2 masini.
Electricele in marea majoritate nu sunt singura masina in familie.
Nu este vorba de ce ar fi ok pentru mediu, moral șamd… ci despre ce se poate din toate punctele de vedere.
Termicele rup la vanzari, nu electricele, asta e realitatea, ca sunt niste pensati ca mike- edikk, mihai si mircea badea care viseaza cai verzi pe pereti e altceva.
2 motive mari si late sunt:
1. E praf si pulbere, nu ii place, nu e ceea ce credea.
2.A cumparat-o sa faca specula cu ea, luata cu 10000 si vanduta cu 12000, bazandu-se pe faptul ca termenii de livrare la una noua e de aproape un an.
Ca sa astepte o masina noua dureaza mult.
Cred ca nu pricepi: dieseluri se vand din ce in ce mai putine si electricele sunt in crestere. Nu pot vanzarile de electrice sa tina pasul cu cererea si nici dezvoltarea infrastructurii.
Daca ar fi infrastructura si s-ar produce cat vor unii sa cumpere, nici nu s-ar mai produce diesel. Dieselurile sunt net inferioare.
In conditiile in care poti alimenta acasa si sa ai autonomie de vreo 300-400 km, nici nu ai nevoie de mai mult. Poate doar 1% sa aiba nevoie de autonomie mai mare sau incarcare mai rapids.
In Germania sunt sub 30% proprietari de case… deci cam bagi gogoși că poate merge.
Este corect ce spui ca nu este infrastructura… si asta “urlam” unii pe aici. Chiar dacă unii s-ar descurca cu electrice nu au unde sa le încarce si sunt încă scumpe. Cu ce electrice poți sa faci ce faci cu un Logan de sub 15.000 de euro si la ce preț?
Marea majoritate a electricelor care apar se adresează zonei premium (ca si preț)… ceea ce nu înțeleg dacă sa vrea introducerea pe scara larga, prețul de achiziție contează cel mai mult, si aici pararea mea sau sau situația mea (sau a ta) nu este relevantă… prețul contează, foarte putini se gândesc la amortizare diferența in 4-6 ani (din păcate este realitate).