Esential
2010 | este anul in care vom admira pe strazi noul look al Matizului. |
Dupa ce anuntasera ca vor aduce la Detroit versiunea finala, gata de productie, a conceptului Beat, GM a amanat prezentarea inlocuitorului lui Matiz/Spark pentru Salonul de la Geneva. Normal, constructorul american nu si-a putut dezamagi fanii de la NAIAS 2009 si a venit cu o evolutie a conceptului mai sus mentionat. Conform oficialilor americani, Spark-ul de la Detroit este foarte aproape de forma sa finala, cele doua luni care ne despart de Salonul de la Geneva urmand sa fie utilizate pentru retusuri minore.
Cel care a facut oficiile la conferinta de presa de prezentare a lui Spark a fost presedintele GM North America, Troy Clarke. Desi americanii priveau cu ochi buni, pana nu demult, doar modelele ceva mai voluminoase, schimbarile economice recente au determinat o reevaluare a optiunilor si o abordare mai prietenoasa a segmentului mini. In aceste conditii, anuntul facut astazi de oficialii GM, in care Spark a fost numit un model gata de plecare pe piata din SUA in 2011, nu a mai mirat pe nimeni.
"Spark va aduce stil, spatiu si versatilitate in segmentul masinilor mici si eficiente din punctul de vedere al consumului.
Decizia de a adauga Spark in portofoliul nostru din America de Nord reflecta interesul brandului de a fi pe prima pozitie din punctul de vedere al eficientei la nivel mondial", a spus Troy Clarke la Detroit.Noul Chevrolet Spark reuseste sa se impuna printr-o imagine foarte tanara, care preia elementele-cheie ale conceptului Beat, originea designului care sta la baza noului model. Urmasul lui Matiz va intra pe pietele europene in debutul anului 2010. Noul Spark este dezvoltat 100% in Europa, constructia modelului urmand sa aiba loc, insa, in Coreea.
Cealalta noutate interesanta a marcii Chevrolet la Detroit a fost modelul Orlando, care este un monovolum cu sapte locuri si cu fata de SUV. Modelul de serie este extrem de apropiat ca design de conceptul cu acelasi nume, pe care Chevrolet l-a prezentat acum trei luni, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
via | Newspress
o masina ca asta ii ajuta cat de cat sa iasa din criza, nu tancurile lor de prin america
dar asta e decizia lor