Plecat de pe poziţia cincea a grilei de start cu pneuri de compoziţie mai moale, Jamie Green (Audi) a preluat rapid conducerea cursei şi şi-a construit un avans de 20 de secunde în faţa lui Mattias Ekstrom (Audi), care începuse cu compoziţia mai dură de cauciucuri.
Spre jumătatea cursei, după schimbul obligatoriu de pneuri, Ekstrom a început să reducă rapid diferenţa, iar cele aproape cinci secunde care mai rămăseseră au fost anulate de intrarea Safety Car-ului pe circuit după un accident suferit de Daniel Juncadella.
La reluare, Green nu a fost capabil să opună nicio rezistentă şi a fost depăşit nu numai de Ekstrom, ci şi de Mike Rockenfeller (Audi), care a mizat pe o strategie similară cu cea a suedezului.
În plus, Green a fost ajuns din urmă şi de Paul di Resta (Mercedes), care nu a reuşit însă să-l depăşească şi a terminat la două zecimi de secundă de podium. Cel mai bun rezultat înregistrat de BMW a fost locul cinci prin proaspătul campion Marco Wittmann.În urma acestor rezultate, Ekstrom a terminat sezonul pe locul doi în clasamentul general, în timp ce Audi şi-a adjudecat titlul constructorilor cu un avans de 31 de puncte în faţa celor de la BMW, deşi a obţinut doar două victorii în acest sezon.
La finalul etapei, BMW a anunţat că Witmann va efectua un test de Formula 1 cu Toro Rosso, data şi locul urmând să fie stabilite ulterior.
DTM - Rezultate Hockenheim:
Loc | Pilot | Echipa | Masina | Diferenta |
---|---|---|---|---|
1 | Mattias Ekstrom | Abt | Audi | 1h08m37.604s |
2 | Mike Rockenfeller | Phoenix | Audi | 2.402s |
3 | Jamie Green | Rosberg | Audi | 3.914s |
4 | Paul Di Resta | HWA | Mercedes | 4.163s |
5 | Marco Wittmann | RMG | BMW | 4.962s |
6 | Timo Scheider | Phoenix | Audi | 6.540s |
7 | Martin Tomczyk | Schnitzer | BMW | 7.526s |
8 | Miguel Molina | Abt | Audi | 11.104s |
9 | Antonio Felix da Costa | MTEK | BMW | 12.198s |
10 | Gary Paffett | HWA | Mercedes | 14.781s |
11 | Timo Glock | MTEK | BMW | 15.179s |
12 | Bruno Spengler | Schnitzer | BMW | 15.838s |
13 | Nico Muller | Rosberg | Audi | 15.973s |
14 | Christian Vietoris | HWA | Mercedes | 17.497s |
15 | Joey Hand | RBM | BMW | 17.769s |
16 | Augusto Farfus Jr. | RBM | BMW | 23.024s |
17 | Robert Wickens | HWA | Mercedes | 40.344s |
18 | Vitaly Petrov | Mucke | Mercedes | 1 Lap |
19 | Adrien Tambay | Abt | Audi | 1 Lap |
20 | Pascal Wehrlein | HWA | Mercedes | 2 Laps |
21 | Daniel Juncadella | Mucke | Mercedes | 6 Laps |
22 | Edoardo Mortara | Abt | Audi | 11 Laps |
- | Maxime Martin | RMG | BMW | Retirement |
În cadrul etapei de la Hockenheim, Audi a efectuat o demonstraţie cu Audi RS7 piloted driving Concept, maşina care se pilotează singură pe circuit.
Astfel, conceptul a efectuat un tur complet de pistă în mod autonom. Întreaga poveste a evenimentului afost sintetizată în clipul de mai jos, iar turul propriu-zis începe la minutul 14:
Comentarii (4)