- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Efectul mass damper
Efectul mass damper
De Robert Gherghe
Publicat Vineri, 25.08.2006
Publicat Vineri, 25.08.2006
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault F1 va pleca in Grand Prix-ul de la Istanbul cu un dezavantaj clar. Interzicerea sistemului mass damper va cauza un deficit de doua zecimi de secunda pe un tur de circuit.
Curtea de apel FIA a respins contestatia echipei Renault, privind interzicerea sistemului “mass damper”.
Septuplul campion mondial de Formula 1 Michael Schumacher a refuzat sa comenteze aceasta decizie. Pilotul Ferrari a declarat ca si scuderia italiana a trecut printr-un asemenea moment, folosirea aripioarelor flexibile, inventate de Ferrari, fiind interzise de catre FIA. Germanul a declarat: ”Ar fi mult mai usor daca regulile ar fi clare si concise, dar din pacate ele sunt foarte complicate”.
Actualul campion mondial Fernando Alonso, a declarat ca echipei sale ii este foarte greu pentru ca pana la cursa de la Istanbul sa remedieze efectele adverse ale nefolosirii sistemului “mass damper”.
Estimarile lui Pat Symonds, seful departamentului tehnic Renault F1, arata ca se vor pierde in jur de doua zecimi pe un tur de circuit in aceste conditii.
Este bine stiut ca in Formula 1 si o zecime conteaza, iar cei de la Renault vor pleca cu un dezavantaj clar pentru cursa de duminica de la Istanbul.
Septuplul campion mondial de Formula 1 Michael Schumacher a refuzat sa comenteze aceasta decizie. Pilotul Ferrari a declarat ca si scuderia italiana a trecut printr-un asemenea moment, folosirea aripioarelor flexibile, inventate de Ferrari, fiind interzise de catre FIA. Germanul a declarat: ”Ar fi mult mai usor daca regulile ar fi clare si concise, dar din pacate ele sunt foarte complicate”.
Actualul campion mondial Fernando Alonso, a declarat ca echipei sale ii este foarte greu pentru ca pana la cursa de la Istanbul sa remedieze efectele adverse ale nefolosirii sistemului “mass damper”.
Estimarile lui Pat Symonds, seful departamentului tehnic Renault F1, arata ca se vor pierde in jur de doua zecimi pe un tur de circuit in aceste conditii.
Este bine stiut ca in Formula 1 si o zecime conteaza, iar cei de la Renault vor pleca cu un dezavantaj clar pentru cursa de duminica de la Istanbul.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Efectul mass damper
Comentarii (0)