Toyota şi-a păstrat însă pentru a patra oară consecutiv titlul de cel mai mare constructor auto din lume, după ce a raportat miercuri vânzări de 10.15 milioane de unităţi.
Producătorul japonez este singurul care a reuşit să depăşească anul trecut pragul psihologic de 10 milioane de maşini comercializate, întrucât Volkswagen a raportat vânzări de 9.93 milioane de unităţi, în scădere cu 2% pe fondul scandalului Dieselgate care a afectat din plin pieţele din Statele Unite şi Europa. În primele şase luni ale anului, Volkswagen reuşise să preia poziţia de lider, însă apariţia scandalului Dieselgate a marcat un reviriment din partea Toyota.
General Motors nu a reuşit să profite de scăderile jusoare ale rivalilor şi a rămas pe locul trei al podiumului cu 9.8 milioane de unităţi. În total, primii trei constructori la nivel mondial au reuşit să vândă 29.88 milioane de maşini pe parcursul ultimelor 12 luni.
Loc | Constructor | 2015 | 2014 |
1 | Toyota | 10.15 | 10.23 |
2 | Volkswagen | 9.93 | 10.14 |
3 | General Motors | 9.8 | 9.92 |
În acelaşi comunicat în care a raportat vânzările, Toyota a dezvăluit că intenţionează să achiziţioneze integral producătorul Daihatsu, din care deţine deja 51.2%.
Pe de altă parte, presa internaţională a relatat că Toyota ar putea iniţia a colaborare strânsă cu Suzuki, însă informaţiile au fost negate imediat de ambele părţi implicate.Via BBC
2016 va fi un an si mai interesant. Pariul meu e ca GM va face rocada cu VW, mai ales ca vor avea un trio puternic: noile Cruze (care oricum a fost best seller si cu prima generatie), Volt si Bolt. Noua Astra va avea si ea vanzari mari in Europa.
Te inseli prietene. Au iesit cu 50% mai putin fata de testele de emisii pe care le-au anuntat. Nu prea le ai!
Iar faptul ca Toyota e tot pe primul loc... nimic nou sub soare, nimic spectaculos. Este doar ceva as spune eu firesc. Din multe puncte de vedere. Pe langa masini fiabile, au imagine foarte buna cam pe toate pietele pe care sunt prezenti. Si sunt cam in toata lumea prezenti.
Dar si eu as fi curios sa vad cifrele celorlalti.
@LauCalin, este o cifra mica comparand cu anul 2014 cand vanzarile erau mai apropiate de Toyota. Iar faptul ca Toyota este pe primul loc, intr-adevar nu e nimic spectaculos. Nici macar ei nu si-au dorit lucrul asta . Lucrul asta doar trisorii si-l doresc . :))))))
Ma astept ca in 2020 Volkswagen AG sa fie undeva pe locul 3 sau 4.
Pe langa asta Vw mai are de platit alte miliarde pt amenzi si procesele intentate de autoritati si clienti. Iei lucrurile mult prea usor.
Isi va reveni Vw? Probabil ca da, dar intr-un interval de 10 ani. "Smecherii" nu prea mai poti face cand esti tinut minte ca un fraudator.
Au pierdut bani, imagine, iar concurenta nu sta nici ea degeaba.
P.S. Plus ca din 10.15 mil au mai fost si cumparatori de Lexus. Putini procentual, adevarat, insa ultimele modele Lexus sunt peste Audi ca design.
@AM Poate treceti pe Disqus ca sa putem edita comentariile...
De fapt as mai adauga ca ultimele modele Lexus sunt si peste Mercedes si BMW la design ;)
@@LauCalin..... Jos palaria pentru postari. Ai +1 ;)
Nu suna bine baieti???!!!:))))
A vinde mult nu inseamna a fi si cel mai bun ! E diferenta ! Oamenii nu au bani de ceva mai bun premium gen Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Maserati, Jaguar, Range Rover hai si Lexus si Infiniti (ca sa nu sari in sus ca am pus doar germane) si cumpara Toyota ca atat le permite bugetul. Asta nu o face mai buna ca marca fata de cele enumerate mai sus !
Stii de ce nu cred eu ca VW nu va reveni in 10 ani, ci mai repede?
Pentru ca nemtii acum 4 ani isi propuneau sa ajunga pe primul loc in lume pana in 2018. Aceste preconizari s-au adeverit mult mai devreme. VW era la un pas sa ajunga pe primul loc acum 2 ani. Iar totul s-a naruit anul trecut.
Dar cum la VW ma astept la orice, ma astept si ca acest scenariu Dieselgate sa fie unul... sadic. De ce spun asta? Pentru ca VW a recunoscut cu prea multa seninatate ca au gresit si au mintit. Nu au protestat, nu au strambat din nas si nu au contestat nimic. Motivul pentru care au facut asta s-ar putea datora si faptului ca, daca ajung pe primul loc, profitul companiei ar fi suficient de mare incat sa acopere cheltuielile pentru eventualele amenzi in cazul in care sunt prinsi. Stiu, suna ciudat. Asta mi-a spus-o un analist economic destul de bine vazut si apreciat la noi. Problema este ca nu se asteptau ca lucrurile sa ia o asemenea amploare si sa se ajunga la amenzi si cheltuieli de multe miliarde.
Postarea ta a fost una buna. Pe atat de buna, incat tinde sa te contrazica pe tine insuti. Daca vanzarile ''multe'' nu inseamna a fi cel mai bun, atunci ai foarte mare dreptate. Si eu cred ca si tine ca Audi, BMW si Mercedes care sunt pe primele locuri la vanzari nu sunt chiar atat de bune :))))) . Bravo scoprioane , mi-a placut ''replica'' asta , doar ca de data asta nu ''m-ai trantit o palma morala'' , ci doar ti-ai dat singur cu ciocanul peste degete....las-o balta amice :)))))))
@top, pana si reclama LC spune :'' Nimic nu mai e de dovedit'' , o masina imbatabila in clasa sa.
Un Land Cruiser V8 facelift este aproape dublu fata de un Macan Entry-level si tu spui ca le cumpara doar ''aia care le permite bugetul'' ? Eu pe Toyotele mele am cheltuit in total aproape 55 k euro, un pret asemanator cu un Macan entry-level. Ti se pare cumva un pret de ''buget'' 55 mii ?
Toyota Land Cruiser 150 (Prado) = 54.172 € - 66.612 €
Toyota Land Cruiser V8 200 = 101.786 euro fara accesorii off-road ( bullbar , praguri off-road, etc )
Toyota Yaris HSD 1.5 = 18.898 € ( ti se pare cumva putin 18 mii pe o buburuza ? ) + 500 euro vopsea metalizata + X euro cateva accesorii ajunge la 20 mii.
Acum ca tu , te-ai referit ca sunt mult mai ieftine fata de ''nesimtirile'' VAG , aici ai dreptate . Cu banii pe care ii dai pe salteaua cu roti Passat B8 iti cumperi un veritabil LC150, o masina premium ca calitate exterioara, interioara si performante off-road.
+1 pentru postare .Pacat ca sistemul de votare nu-mi permite mai mult de un vot. Mertai mult mai multe. Ma bucur totusi, ca mai sunt si utilizatori ca tine care chiar ii consider foarte bine pregatiti in domeniul auto. Stima !
Cat despre userul @SCorpionul, nu doar pe tine te amuza. Eu abia de ma pot oprii din ras :)))))
A face compromisul care te satisface cel mai bine este insa cheia succesului. Achizitionarea unui lucru care te si incanta si-ti place, insa care in acelasi timp iti satisface si nevoile pentru care e gandit in categoria de produse din care face parte.
Ideea e ca fiecare trebuie sa traim si sa ne bucuram de ce avem si sa facem alegerile pe care ni le dorim, nu cele impuse de altii.
Mi-ar placea un Ferrari? Normal, insa asta nu inseamna ca nu pot fi foarte fericit si multumit de o compacta sau subcompacta de volum si chiar sa gasesc placere in a conduce respectiva masina. Si aici nu e vorba de un efect placebo. E vorba de maturitate.
S-ar putea sa fie cateva surprize si pentru restul clasamentului constructorilor. De remarcat este anul dezastruos pentru hyundai in care au scazut cu 15% fata de anul precedent. In semestrul care s-a inchieat au bifat al 8-lea semestru consecutiv in care profiturile le-au scazut ( de data asta cu 8%). Lumea se desteapta incet incet si multi isi dau seama ca posetele de vinilin ambalate in design-ul unui neamt nu au valoare pe termen lung. Eu inca trebuie sa mai astept sa vad un proprietar de hundai care sa spuna ca urmatoarea achizitie va fi tot un hundai.
@mazgalescu, daca pentru tine e important sa fii "bine pregatit in domeniul auto" (ce-ai fi vrut sa spui cu tampenia asta?) atunci tu esti la furat cu orice tine de automobilism. Din punctul meu de vedere esti un cadidat "bine pregatit" doar pentru spitalul de nebuni. Probabil inca n-ai bagat cutitul in nimeni, si de-aia de lasa liber pe strazi.
Comentezi degeaba cu alt nume si iti dai singur raspunsul ! Tot nu ma vei convinge ca MADE IN JAPAN e peste Made in Germany ! Vezi ca lumea se prinde si te stie ca ai mai multe conturi sau dai comentarii gen JustMe....
Dupa ce te mai documentezi putin, vii sa ne mai spui noua povesti.
Si ai dreptate cu vandutul mult. Desi jafurile BMW, Audi si Mercedes sunt primele la premium, eu merg pe Volvo si Lexus. Trio german e mult la vale comparativ cu alte marci premium. De fapt trio german e pentru cocalari obositi care nici macar nu stiu ce conduc.
Un astfel e exemplu am vazut cu lanturi pe fata la un BMW cu tractiune spate. Deci iti dai seama cat de boi sunt cei ce le cumpara.
Si cateva studii de specialitate:
http://www.jdpower.com/press-releases/2015-germany-vehicle-dependability-studysm-vds
http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/9815860/German-cars-lose-out-in-reliability-survey.html
https://www.carthrottle.com/post/a-massive-41-of-us-think-that-bmw-drivers-are-the-biggest-jerks/
Toyota 1.010.178
Buick 1.065.452
Tot acolo (ȋncă poate fi considerată cea mai mare piață auto din lume?), deși a regresat puțin față de 2014, totuși VW (marca, nu Grupul) nu discută cu nimeni: 2.665.622 (frate, nici măcar la ordinul sutelor de mii n-o ȋntrece pe “Gas Auto” bietul Chevy: 636.518).
Oricum, așa cum am mai subliniat pe aici, lumea se vede frumos de pe a treia treaptă…De fapt, 3 este un număr cu semnificație divină.
Acum na! nu fiți nepoliticoși: mulțumiți-i cu “Săru’ mâna” respectivei “florărese”...
@Scorpionul,
Si eu te asigur, ca comentez numai si numai logat. Dar daca tu vrei sa ma ''confunzi'' intentionat cu userul @just, atunci chiar nu ma simt deloc jignit. M-as fii simtit jignit daca ma ''confundai'' cu Dan Grecu, @cioflingeanu , etc.
Fiindca tot suntem la o stire cu Toyota - Ladies and Gentlemen : un clip superb in care ''regele X-Draivului'' ramane blocat in zapada cu ''gume'' de iarna. Dupa cateva secunde ce sa vezi ? O Toyota LC120 urca dealul prin zapada ( depasind X5-ul evident ) ca si cum ar fi rulat pe uscat........ UPS......Tehnologie ''ghermana'' domle' .....
http://protv.md/stiri/actualitate/mai-multe-persoane-au-patinat-pe-o-strada-din-capitala-video---1317891.html
Poate imi explica si mie ''expertii'' auto cum BiEmDabalIu ics faiv nu a putut urca cu tot cu ''mama electronicii'' :))))
2. Ce legatura au numarul de masini vandute cu amenzile VW?
Cand nu mai stii ce sa spui, o dai in off topic. Slab.
Imi asum greseala de araspunde unui frustrat ca tine. Ce legatura are numarul de masini vandute cu amenzile VW? Daca ai fi citit postarea mea te-ai fi prins. Dar stiu, e foarte greu sa pricepi. Iti trebuie o ''farama'' de IQ cel putin. Ce legatura are aceasta stire cu linkul meu ? Are multe legaturi : Prima din ele fiind : Postura care atesta abilitatile masinilor Toyota la diferite capitole . Acum i-a loc !
Lc nu s-a dezmintit nici de data asta! bravo lui!
Daca intri intr-un showroom toyota in Romania prima oara te izbeste plansul cand te uiti cat de urate sunt (deh, designerul e pe pastile). Cand intri in ea .. pfuai ce premium( justme tu ai fumat ceva?) si cata ergonomie( nevoie ). Ii spui consultantului ca vrei ceva mai puternic, iar el iti arata unul din cele 3 motoare, ca fiind cel mai.. de 130cp. Iesi cu ea in test drive zici ca-i microbuz in curba. Vrei sa alegi ceva optionale msi de doamne ajuta, nu se poate , trebuie sa iei ultimul nivel de echipare ( cu toate ca ii explici ca detesti pielea si nu ai nevoie si de..), consultantul ridica din umeri si repeta trebuie ultimul nivel de echipare care costa de mori de ras.
Excelente masini ce pot zice.
On topic , toata lumea se astepta ca vw sa iasa pe 2 , inafara de madalescu care tipa 3 ( inca nu te-au luat astia intr-o camera cu tapet?).
VW era normal sa scada fata de 2014 , din cauza dieselgate, toyota de ce o fi scazut? Daca nu era dieselgate vw crestea in 2015 fata de 2014 avand in vedere ca pana la izbugnirea dieselgate erau pe locul 1.
Nici hyundai nu se simte bine din vanzarile raportate, nu prea inteleg ce se viseaza pe aici.
Referitor la ce zicea scorpionul cu volumul , pot spune ca in vanzarile VW grup (9.8 mil) ponderea de masini premium este mult mai mare decat in cazul toyota grup, vw avand mai multe marci premium si un audi care este in crestere si locul 3 in segm premium. Deci da putem spune ca toyota vinde mai multe masini de volum iar vw grup mai multe in segmentul premium.
Nu o sa o lungesc prea mult. Imi este clar ca nu o sa priceapa prea multe din prima. Nu oricine are ''abilitatile'' necesare pt a intelege domeniul auto.
Toyota Camry, Toyota Avalon, Toyota Royal Crown, Toyota Tundra, Toyota Sequoia, Toyota Prado, Toyota Land Cruiser 200 , Toyota Highlander,etc, aceste modele premium probabil nu-i spun nimic acestui ''meserias'' . De fapt eu cred ca este atat de ''cult'' incat nici macar nu a auzit de ele.. ''Aprecierile'' in zona de votare spune totul :)))))
Fantastice masini ce pot zice :))))
Iti pot si va pot zice insa ca in SUA Toyota costa intr-adevar mai mult ca VW. VW e mai ieftin si decat Chevy sau Ford. Totul tine de cerere. Americanii cer masini americane, japoneze si coreene si e normal sa coste mai mult; la europeni e invers si VW e cea mai scumpa firma de volum.
Asta ca sa-ti raspund jidaneste tot cu o intrebare.
La culcare omule. Odihneste-ti mintea si pentru ziua urmatoare ca ai de lucru iar...
În același timp în anumite orașe germane (pe unde hibridele ar putea circula lejer doar pe electric) poluarea e atât de mare încât șoferii sunt rugați să își lase mașinile acasă și sa circule cu transport în comun.
Asta îmi demonstrează mie că și mulți germani sunt destul de retarzi.
Adică preferi un obosit de diesel mincinos în locul unei motorizări hibride? Acum nu știu alții cu ce gândesc, dar eu când mă uit la un Auris hibrid și un obosit de Golf nici nu stau pe gânduri ce să aleg.
Dar când minte multă nu e, mai circuli și cu autobuzul că dacă ieși cu mașina prin Paris sau Stuttgart, îți iei amendă.
Partea mai puțin plăcută e că toți intră în aceeași oala chiar dacă unii se gândesc la mediu, iar alții la frumusețe și performanțe.
Eu zic ca nu de putine ori nemtii gandesc cu fundul la fel ca si cancelarul lor care primeste ''chiriasi'' in DE, de foarte bun augur ( intelegi la ce ma refer ).
Toyota premium ? Esti bata la cap, serios!
Mergi la somnic , cultura de orice fel te doboara.
@Toyo really? Germania cea mai mare piata de desfacere a lui Toyota , mor de ras :)) De aici a pierdut toyota , din Germania? Eu as zice ca in China au pierdut vanzari.
Mada , asta e de-al tau , lipsa...
Prostul arunca o piatra in apa si zece destepti nu pot sa o scoata...zice romanul
realitatea e ca acest clasament global este posibil sa se mentina si in anii urmatori (scandal, cerintele legate de diesel, China, etc), modificarile fiind de la locul 2 in jos.
PS: cu siguranta ma astept sa fiu si eu confundat cu utilizatorul @Georgian, multa minte nu prea e pe aici.Ma intteb cum redactia accepta ineptiile unuia ca @mda.
Te bagi ca musca...in caciula. Nici nu ai citit toate comentariile sa vezi de unde a pornit , de la o vizita intr-un showroom toyota din Romania.
Doi la mana , era vb de toyota ca fiind premium. Ia zis anonimul profesionist toyotele enumerare de tine sunt premium?
Nu esti confundat cu madalescu stai linistit , esti mai rau, vorbind din avion.
Nu stiu cn esti . Probabil tot cel de sus. Dar am mai spus un mare + pentru comentarii. Dar acum sa-ti dau un sfat : nu se merita, sunt mult prea limitati in gandire. Dc zic asta ? Pai insusi constructorul si multi alti testeri auto spun ca Toyota LC200, Prado, Avalon si in special Royoal Crown sunt de liga premium atat ca finisaje , imbinari, tren de rulare, motoare , etc
@@@Mda, tu trebuie sa fie ''anonimul frustrat'' . Nu stiam ca Passat CC este in segment cu Toyota Royal Crown sau Land Cruiser......dar dehh , e in regula nu toti stiu sa-si foloseasca si creierul .... probabil al tau nu prea functioneaza cum trebuie ;)
Si intr-un final ''maestrul'' @Mda, ce sa zic, cred ca userul ''anonim'' ti-a raspuns mura in gura. Si tin sa-i dau dreptate. Trebuie sa fii mult prea limitat sa spui ca modelele enumerate sunt de pe alte piete. Si care-i problema odata ce numarul total de vanzari este inregistrat pe mai multe piete ? I-a spune maestre ? Nu stiam ca Toyota Avalon, sau Toyota Camry, sau Toyota Prado, sau Toyota Tundra, sau Toyota LC 200, sau Toyota 4Runner,sau Toyota Royal au motoare de maxim 130 cai ......... dar deh ....nu am pretentii de la unul ca tine. Mai invata ce inseamna premium, apoi mai discutam . Nu a spus nimeni ca Toyota este o marca premium, doar ca 50?% din gama de modele ( daca nu mai mult ) au pretentii premium. Le mai enumar inca odata poate mai rumegi ceva nou, acestea sunt : Toyota Avalon, Toyota Royal Crown LWB, Toyota Alphard, Toyota Land Cruiser 200, Toyota Prado, Toyota Tundra, Toyota Camry, Toyota Highlander, Toyota Venga si cam atat . Restul intr-adevar sunt de volum : Toyota Aygo, Toyota Yaris, Toyota Auris , Toyota Verso, Toyota Hilux. Acum te intreb eu pe ''matale'' cate modele premium are brandul ''gherman'' Volksvagin ? Hi sa-ti zic eu : in afara de Phaeton limuzina full-size de liga premium ( care oricum a ramas in urma ) nu mai au decat banalul Touareg - un SUV de calitate medie, dar nu se ridica la finisajele solide premium de pe LC200 .
Mada vata din nas a intrat in creier?
Una e optionale de premium, pretentii dar niciodata din segmentul premium.
Nu m-am putut abtine sa nu comentez cand vad asemenea aberatii/vise/nebunii.
Din nou nu ai inteles ideea. Adevarul este ca tu defapt nu intelegi multe. Nu am spus ca Passat CC este concurent pentru Crwon Victoria sau LC. Ma refeream la abordarea marcii in sine. Daca Toyota Crown Victoria ar fi premium, ce rost ar mai avea sa cumperi un Lexus? Nu vezi ca nu are logica ce spui? In cazul asta, cine isi ia un Lexus in loc de ceva "premium" cu sigla Toyota, e un fraier si arunca banii aiurea. Eu nu ma refeream la clasele masinilor. Passat CC in nici un caz nu ofera aceiasi calitate ca Audi. VW nu plaseaza pe piata marca asta ca fiind premium. Asa cum nu face nici Toyota. Pentru asta exista Lexus. Tocmai de-aia au inventat-o. Dar tu esti pur si simplu rupt de acest domeniu.
@@@M_G
Eu nu inteleg multe ? Si ia spune-mi ce as putea intelege din ineptiile voastre ? Ca Toyota Crown Victoria nu-i premium ? BU-AHAHAHAHAHAHA, pai sa nu tragi o burta de ras ? Toyota Crown este declarata ''premium luxury sedan -full-size'' .Acum stai jos. Nu are logica ? Dar ia explicam logica urmatoare : Daca Vignale este premium ce rost mai are Lincoln ? Probabil vei da un raspuns mai ''abil'' decat oficialii Ford :)))))
Citez : ''VW nu plaseaza pe piata marca asta ca fiind premium'' . Aici iti dau dreptate .Are parca o alta logica argumentarea ta . De acord, nici Toyota nu plaseaza pe piata marca ca fiind premium, in schimb cum VW plaseaza doua modele :Phaeton si Touareg ca fiind premium, atunci Toyota ofera mult mai multe modele derivate. Pricepi acum ? Nu stiu cine-i mai ''rupt'' de acest domeniu, dar e clar ca notiunea de premium nu o cunosti. Si ca tot aduse-si in discutie Lexus. Din argumentarea ta se traduce ca LX570 si GX nu sunt premium ca doar se trag din LC 150 si respectiv LC200 care sunt ''non-premium'' ....Pai cum vine asta maestre , ia explica ?
Si DA.... Eu as prefera sa dau cu 30k euro mai putin pe o Toyota LC200 care ofera aceleasi capabilitati decat sa dau in plus 30k pe un LX570. Acelasi lucru si cu GX.
PS: Si inca o intrebare , fiindca observ ca te declari exagerat de ''profesionist''. Pentru ce se vindea Toyota Celsior, Toyota Aristo daca ele erau un Lexus LS si ulterior Lexus GS ? Sa inteleg ca Toyotele nu erau premium iar Lexusurile erau ? Pai cum vine asta ''maestre'' ? Doar ''sigla'' face diferenta de premium ? ...... Fi mai profesionist ce naiba.
Ia explica asta maestre ? E sedan de lux sau nu ?
Apropo, nu mai posta sub doua nume ca sa pari mai multi, ca esti atat de aiurit incat te dai singur de gol. Fii profesionist, mai, mada! sau @mda, comentariul de la 11:04.
Nick-Name-ul tau iti descrie perfect caracterul infect. Dar i-a zi-mi ''profesionistule'' cum e perceput Marsadas Banz pe piata ca fiind premium cu componente si motoare de pe Logan -Renault pe modele precum A class, CLA , Citan si mai nou Smart ? Din pacate pt tine Toyota este cam singurul constructor de volum ( in afara de Hyundai-Kia ) care ofera masini premium. Honda, Nissan, Ford sau VW au cumva un concurent direct pt Toyota Alphard ? Stii tu VAN-ul acela premium de lux ( de fapt , nu ai de unde sa stii ) Sau pentru Toyota LC200 ? Nu au, si nici macar nu vor oferii vreodata . Nu oricine are curajul sa investeasca bani grei intr-un OFF-Roader premium odata ce sunt convinsi ca nu au o istorie bine intemeiata precum are Toyota cu modelul emblema Land Cruiser. Acum stai jos. Eu postez numai si numai logat, dar dehhhh .....de la limitati nu am pretentii ! Astept un raspuns inteligent la intrebarile de sus. Ori daca nu, tin sa cred ca esti mai mult decat limitat .
Cand Marsadas Batz facea masini ...... BU-AHAHAHAHAHAHAHAHA . Ca bine zis ''cand facea'' . Doar ca in cultura mea automobilistica stiam ca inainte nu acesta era principiul primordial al acestui brand si oricare altora de ''masina premium'' . De fapt nici nu exista , si asta fiindca automobilul la momentul respectiva trebuia sa reprezinte doar un mijloc locomotor ( de deplasare ) atat. Abia dupa multi ani a aparut grandomania asta cu ''masina premium '' ....Ia loc, si fii profesionist ca tara geme..... ;) . In rest este peste puterea ta sa intelegi ca mai sus, chiar acelasi lucru am zis. Ma citez din nou ''Toyota nu plaseaza pe piata marca ca fiind premium'' Care cuvant din ''nu plaseaza'' nu l-ai inteles ? Dar VW cum plaseaza modelele : Phaeton si Touareg ca fiind premium ?Fi profesionist ca tara geme de...... .;)
Citez dintr-un test drive cu Toyota Camry
''Aici îmi amintesc de reclamere anilor 90 la S-Class-ul german, când se spunea că la bordul lui W140 se putea citi chiar dacă maşina rula prin denivelări. Încercaţi să citiţi astăzi la bordul S-Class-ului modern... Într-un Camry însă, ai putea-o face! Nu îmi vine în minte nici o altă maşină de producţie curentă, disponibilă şi în Moldova, care ar avea o suspensie atât de moale şi capabilă să absoarbă neregularităţile carosabilului! Pare incredibil, dar suspensia lui Camry e mai confortabilă decât orice sedan comparabil din triada germană!'' .......WHAT ? Cum domle' mai confortabial ca Passat B8 ? Nu se poate .....
Citez din test drive cu Toyota Venza luxury
''trebuie să menţionăm grija celor de
la Toyota pentru izolarea acustică a
habitaclului, dar şi lipsa oricăror
sunete date de componentele
interiorului chiar şi atunci când
maşina rulează cu viteze de 70-80
km/h pe prundiş dur. Deci interiorul o
fi mai puţin plăcut la percepţia
vizuală, dar calitatea de asamblare
rămâne fidelă standardelor Toyota''
Si acum citez din Test Drive cu Toyota Prado LC150 :
''Astăzi e mai puțin off-road și mai multă șosea. Land Cruiser e una dintre cele mai confortabile mașini cu care am mers vreodată. E un Maglev cu încălzire în scaune și hoovercraft pentru bolovanii de la țară. Noroiul și zăpada sunt doar desert pentru prietenul nostru de două tone. Dăi cauciucuri bune și-l mai oprești doar la punctele de frontieră. Și benzinării.
Concurență nu prea există pentru el. Singurii care îi pot ține piept sunt Jeep Wrangler și Range Rover. Și totul de la un preț de aproape 55,000 Euro!'' ...... Mai sa fie, pai daca in viziunea ta de ''hitlerist'' nu-i ''premium'' atunci la ce il compara cu Range Rover ? Sau Range Rover nu-i premium nici el ? :))))
Citez dintr-un alt Test Drive tot cu LC150 Prado :
''Cea mai inovativa jucarie electronica de la bordul noului Land Cruiser se numeste Crowl Control si reprezinta de fapt cel mai evoluat sistem de tractiune integrala din lume.
Daca Land Rover a inventat sistemul Terrain Response Toyota a inventat la randul sau primul pilot automat in mediul off road. Daca activam sistemul masina poate parcurge aproape orice suprafata in mediul off road, soferul trebuind doar sa mentina directia.'' ....Mai sa fie din nou este comparat cu marca britanica. Sa fie oare doar o coincidenta ?
In rest... faca-se voia ta! Nu meriti un raspuns. Esti un caz pierdut. E imposibil de avut un dialog cu tine.
PS: "masina ruleaza pe prundis dur." =))
Buna sursa. Daca tu pui botul la asa ceva... continua, te rog. :)))
Referitor la piesele de pe Mercedes care sunt de la Logan. Ai uitat ca in acest moment sunt modele Toyota care seamana izbitor cu niste masini PSA? Pentru ca sunt facute pe aceisi platforma, la origini una PSA. Ai uitat cand Toyota punea pe masini dieseluri frantuzesti. Amice. Impinge vata aia mai bine ca deraiezi.