Astfel, numărul de înmatriculări de maşini noi a fost de 7.562, cu 2.97% mai mult decât în octormbrie 2014, iar pe ansamblul anului 2015 s-au înregistrat 64.401 de înmatriculări, în creştere cu 9.32% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Dacia rămâne în continuare lider detaşat cu 2.565 de maşini, în creştere cu aproape 8% comparativ cu octombrie 2014, în timp ce Skoda şi-a consolidat locul doi cu 806 maşini după o creştere de aproape 15%.
Cădere liberă pentru Volkswagen şi Ford
Între timp, scandalul Dieselgate pare să fi afectat şi preferinţele clienţilor români pentru marca Volkswagen: germanii au vândut în octombrie doar 628 de maşini, în scădere cu 8.59% comparativ cu octombrie 2014.
Totuşi, cea mai mare scădere a unui producător de top se înregistrează în dreptul celor de la Ford, care au vândut doar 439 de maşini, cu peste 37% mai puţin decât în perioada similară a anului trecut. Cele mai mici înmatriculări de maşini noi s-au înregistrat în cazul mărcilor Alfa Romeo, Maserati, SsangYong şi Tesla Motors, fiecare cu numai 2 unităţi comercializate.
Loc | Marca | Octombrie 2015 | Crestere | Ian-oct. | 2015Crestere |
1 | Dacia | 2.565 | +7.68% | 21.115 | +12.66% |
2 | Skoda | 806 | +14.81% | 5.967 | +6.63% |
3 | Volkswagen | 628 | -8.59% | 5.952 | +7.85% |
4 | Ford | 439 | -37.29% | 4.595 | -8.47% |
5 | Renault | 401 | -13.2% | 3.668 | +7.31% |
Total | 7.562 | +2.97% | 64.401 | +9.32% |
DRPCIV susţine că, la finalul anului 2014, parcul auto national era format din 4.91 de milioane de maşini, dintre care 3.5 de milioane au o vechime mai mare de 6 ani.
Via DRPCIV
Poate fi și din cauză că în subconștientul oamenilor rămâne imaginea pătată a VW de la atâtea știri pe subiect, chiar dacă din grup mai fac parte și alte mărci. Omul spune că știe despre subiect și poate spune chiar și că scandalul nu-i afectează decizia, dar în subconștient nu e chiar așa.
Asta în cazul în care scăderea vânzărilor e din cauza scandalului.
Asta e motivul petru care exista cresteri si scaderi atat de drastice. E posibil ca VW de exemplu sa livreze o flota de la Politie luna asta si sa aiba o crestere de 80%.
Ca sa ai o imagine corecta trebuie urmarit pe minim 6 luni.
Observam o mare deschidere de ochi , Ford si Renault in octombrie au o scadere maricica. Ford are pe ian-oct scadere.
Daca deschizi ochii si mai citesti pe afara iti poti da seama ca pe multi ii doare la brisca de marele scandal. In curand o sa se testeze toate marcile la motoare diesel , atunci o sa inceapa distractia cu adevarat iar cei care au aratat cu degetul in acest scandal daca se dovedeste ca au masluit si ei catusi de putin , o sa fie cei mai penalizati , ipocrizia costa cel mai mult.
VW este un gigant si poate gestiona un astfel de scandal fara sa fie afectat f mult , ma gandesc daca se descopera si la alte branduri/grupuri chestia asta , cum o vor gestiona . O sa inceapa sa vanda divizii , fabrici etc.
Acesta este inceputul sfarsitului motoarelor diesel pentru multe branduri de masini, UE din cauza acestui scandal va adopta fortat norme mai dure pentru diesel iar unii pur si simplu nu o sa le mai produca din lipsa de bani . La fiecare EURO X investiile sunt mari, la urmatorul EURO care o sa fie mai dur o sa zica pas si o sa bage placa aia ca se orienteaza spre hibrizi.
Dram-ule, eu văd că ești doar o trompetă VAG(ă).
Poti dormi linistit.
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-va-avea-pierderi-financiare-dureroase-din-cauza-dieselgate-69765.html
editie 2016
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-singurii-prinsi-cu-mata-in-sac-niciun-alt-constructor-nu-a-70371.html
http://www.automarket.ro/stiri/dimensiunea-dezastrului-dieselgate-i-ar-putea-costa-pe-cei-de-la-66441.html
http://www.automarket.ro/stiri/incepe-destramarea-imperiului-volkswagen-ar-putea-vinde-divizia-de-69139.html
http://www.automarket.ro/stiri/incepe-destramarea-imperiului-volkswagen-ar-putea-vinde-bentley-si-67995.html