Edo Competition tuneza Murcielago LP640
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lamborghini Murcialgo LP640 este un supercar care impresioneaza prin look si prin performantele motorului, de aceea un tuning pentru acest model ar parea inutil. Cu toate acestea, Edo Competiton a decis ca LP640 are nevoie de mici retusuri.
Tunerii germani au adus modificari ECU-ului, au montat noi filtre de aer si convertori catalitici, au echipat masina cu un sistem de control al valvelor si au imbunatatit sistemul de evacuare.
Noile modificari imbunatatesc performanta masinii si ii aduc in plus 23 de cai putere. Motorul V12 de 6.5 litri, dezvolta acum 663 de cai si un cuplu motor de 675 Nm la 5600 rpm, cu 15 Nm mai mult decat versiunea de baza. LP640 atinge acum 100 de km/h in doar 3.8 secunde si poate alerga cu pana la 348 Km/h.
La exterior, casa germana de tuning nu a adus mari modificari liniilor de design: un eleron nou si jantele vopsite sunt singurele detalii care diferentiaza masina de un model standard. La interior masina a fost echipata cu o camera video pentru mersul cu spatele iar insertiile de carbon nu lipsesc.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Germanii de la Manhart au dezvoltat un nou pachet de tuning pentru BMW XM. Denumit MHXM 900 II, acesta crește puterea SUV-ului din Munchen la 900 de cai putere și 1.200 Nm cuplu. (14.12)
-
Compania britanică TWR a prezentat un restomod bazat pe vechiul Jaguar XJ-S. Noul model primește un motor V12 de 650 de cai putere, iar producția este limitată la doar 88 de exemplare. (22.11)
-
Germanii de la Brabus au dezvăluit două modele tunate noi, bazate pe Porsche 911 Turbo S Cabriolet și Range Rover. Noile mașini primesc o vopsea care este garantată să fure privirile. (17.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
UN AKIRA SUPRA was developed to participate in the BONNEVILLE NATIONAL SPEED TRIALS. JUN AKIRA SUPRA recorded top speed and exceeded 400km/h of the first target. Top speed was 249.292mph(401.20km/h). si toate astea cu benzina normala (in USA nu prea se foloseste cu cifra 98 ci doar 95) si o supra cautati si voi sa vedeti ce motor are.La fel ca si Skyline.Sa nu mai zic de HKS sau incercati si voi exvitermini.Sunt multi tuneri si in general cei japonezi sunt printre cei mai buni.Domnilor nu uitati ca in germania un ECU, costa destul de mult fatza de Japonia unde e ceva normal sa ai o masina supraalimentata.Legea gentilomilor impunea 280hp la iesirea din fabrica dar cu un turbo mai mare un ecu nou, niste tobe racing... faci destule