Edo Competition tuneza Murcielago LP640
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lamborghini Murcialgo LP640 este un supercar care impresioneaza prin look si prin performantele motorului, de aceea un tuning pentru acest model ar parea inutil. Cu toate acestea, Edo Competiton a decis ca LP640 are nevoie de mici retusuri.
Tunerii germani au adus modificari ECU-ului, au montat noi filtre de aer si convertori catalitici, au echipat masina cu un sistem de control al valvelor si au imbunatatit sistemul de evacuare.
Noile modificari imbunatatesc performanta masinii si ii aduc in plus 23 de cai putere. Motorul V12 de 6.5 litri, dezvolta acum 663 de cai si un cuplu motor de 675 Nm la 5600 rpm, cu 15 Nm mai mult decat versiunea de baza. LP640 atinge acum 100 de km/h in doar 3.8 secunde si poate alerga cu pana la 348 Km/h.
La exterior, casa germana de tuning nu a adus mari modificari liniilor de design: un eleron nou si jantele vopsite sunt singurele detalii care diferentiaza masina de un model standard. La interior masina a fost echipata cu o camera video pentru mersul cu spatele iar insertiile de carbon nu lipsesc.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tuning
-
Brabus a pregătit un nou pachet de tuning pentru crossover-ul electric Smart #3. Noul pachet aduce o serie de elemente vizuale noi, dar și o suspensie nouă, mai joasă față de modelul obișnuit. (27.08)
-
Divizia Skoda din Marea Britanie a ținut să aibă în flota de presă un exemplar unicat denumit Superb Sleeper Edition. Bazat pe un Superb Combi, modificat, acesta oferă 477 de cai putere și 661 Nm. (21.08)
-
Germanii de la Dahler au dezvoltat un pachet de tuning Stage 2 pentru BMW M2. În urma îmbunătățirilor, motorul de 3.0 litri, twin-turbo, dezvoltă acum 630 de cai putere. (14.07)
UN AKIRA SUPRA was developed to participate in the BONNEVILLE NATIONAL SPEED TRIALS. JUN AKIRA SUPRA recorded top speed and exceeded 400km/h of the first target. Top speed was 249.292mph(401.20km/h). si toate astea cu benzina normala (in USA nu prea se foloseste cu cifra 98 ci doar 95) si o supra cautati si voi sa vedeti ce motor are.La fel ca si Skyline.Sa nu mai zic de HKS sau incercati si voi exvitermini.Sunt multi tuneri si in general cei japonezi sunt printre cei mai buni.Domnilor nu uitati ca in germania un ECU, costa destul de mult fatza de Japonia unde e ceva normal sa ai o masina supraalimentata.Legea gentilomilor impunea 280hp la iesirea din fabrica dar cu un turbo mai mare un ecu nou, niste tobe racing... faci destule