Esential
442 | cai putere dezvolta Audi R8 pregatit de Edo Competition. |
4.5 | secunde ii sunt necesare modelului Edo R8 pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h. |
442 | cai putere dezvolta Audi R8 pregatit de Edo Competition. |
4.5 | secunde ii sunt necesare modelului Edo R8 pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h. |
Dupa ce Salonul Auto de la Detroit si-a dezvaluit aproape toate secretele, Edo Competition iese la rampa cu o noua creatie menita sa intoarca privirile presei de specialitate inapoi pe Batranul Continent.
Este vorba despre un "altfel" de Audi R8, pregatit cu minutiozitate de specialistii germani, care au operat modificari atat la nivel exterior cat si sub capota.
Modificarile de ordin vizual includ jante de 19 si 20 de inch, vopsea metalizata care poate fi creata la cerere si noi elemente aerodinamice: un deflector spate si o buza pentru spoilerul fata, ambele din fibra de carbon, si alte cateva componente din acelasi material. Sportiva germana capata astfel un look mai ingrijit si o masa mai mica cu 8 kilograme.
La nivelul motorului, inginerii Edo au incercat sa stoarca mai multa putere din propulsorul pe benzina. Multumita unui nou sistem de evacuare, Edo R8 se poate lauda acum cu 442 cai putere (cu 22 mai multi decat versiunea standard) si 450 Nm (cu 20 Nm mai mult).
Aceste modificari au dus implicit la performante mult mai bune, sportiva germana sprintand de la 0 la 100 km/h in 4.5 secunde.
Viteza maxima a urcat si ea pana la 310 km/h. Casa germana de tuning nu a publicat inca detalii despre pretul pachetului pentru R8, dar cu siguranta acesta va fi o suma cu sapte cifre.
Comentarii (2)