În 1984, spaniolii de la SEAT iau decizia să lanseze Ibiza: primul model al mărcii construit fără ajutorul unui partener tehnologic. Giorgetto Giugiaro a semnat designul exterior, Karman s-a ocupat de habitaclu, iar Porsche de trenul de rulare.
În toți acești ani, Seat Ibiza a cunoscut 5 generații și a fost comercializat în peste 6 milioane de exemplare. Nu mai trebuie spus că este cel mai vândut model al producătorului din Martorell.
Cu ocazia aniversării a 40 de ani, Seat anunță ediția specială Ibiza Anniversary Limited Edition. Va putea fi recunoscută după nuanța exterioară exclusivă, Gri Graphene, după jantele de 18 inch finisate în Gri Cosmo și, mai ales, după inscripția Anniversary Limited Edition, gravată cu laser pe montantul B.
Pentru interior, Seat a pregătit scaune sport îmbrăcate în material textil, iar logo-ul ediției aniversare este gravat cu laser pe ornamentele pragurilor.
Seat Ibiza Anniversary Limited Edition va fi disponibil începând cu primul trimestru al anului 2024.
via Seat
Ma gandesc ce placut sa simte la condus o masina usoara si in ce directie proasta a luat-o industria auto, balene tot mai mare si tot mai grele.
As fi preferat ca modelele sa ramana la fel de mari de la generatie la generatie si constructorii sa investeasca mai mult in scaderea de greutate. Cand colo, vedem ca pana si Superb si Passat (masini oricum spatioase) au crescut din nou in marime, odata cu ultima generatie.