La începutul anului, Nissan a prezentat în cadrul târgului de tehnologie Consumer Electronics Show (CES) de la Las Vegas o versiune cu autonomie extinsă a lui Leaf. Ediția specială poartă numele de Leaf e+ și integrează un motor electric de 217 cai putere, cu 67 CP mai mult comparativ cu versiunea standard.
Bateria pregătit de Nissan pentru ediția specială Leaf e+ are o capacitate de 62 kWh, cu 22 kWh mai mult față de varianta de bază a modelului electric.
În aceste condiții, autonomia oficială a crescut la 385 de kilometri (conform standardului WLTP), cu peste 100 de kilometri mai mult comparativ cu versiunea standard care permite o autonomie oficială de 270 de kilometri.
În momentul prezentării, oficialii Nissan au declarat că Leaf e+ va fi disponibil în Europa în doar 5.000 de unități. Deși a trecut doar o lună de la prezentarea oficială, Nissan anunță că peste 3.000 de unități au fost deja rezervate. Cele mai multe precomenzi au venit din Norvegia (aproape 1.500 de exemplare).
La interior, clienții care au optat pentru un Leaf e+ vor primi un ecran central cu o diagonală de 8 inch și un sistem de navigație îmbunătățit.
În plus, Nissan a introdus și o versiune nouă a aplicației NissanConnect EV.
Acum lasand supararea, pricina o constituie cred oferta limitata a producatorilor de baterii, astea de 60+kWh sunt rare. Nu ca nu s-ar putea produce mai multe, dar capacitatea mare = autonomie mare = succes ev. Ceea ce multora nu le convine. Politica este sa se vanda doar ev gen eup cu 18kWh care merge 100 de km, sa zica omul ca n-are ce face cu atat de putina autonomie si sa dea buzna in sourumuri unde zac stocuri suficiente de fumegatoare. Simplu, nu!?
Necesara pentru ca oricum tembelii astia de clienti habar n-au ce trebuie sa-si cumpere, asa ca le dam noi numai ce ne convine.
Simplu, nu?
Cu a doua afirmatie eu nu sunt de acord.
Cred ca sunt pentru necunoscatori cu buzunare adanci.