Edag LUV, iaht pe roti
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Compania de inginerie si design auto Edag prezinta in fiecare an la Salonul Auto de la Geneva un concept-car. In 2007, exemplarul care se va afla pe standul nemtilor la salonul elvetian se numeste LUV si inaugureaza practic un nou segment de vehicule: Luxury Utility Vehicle.
Asa cum se intampla in fiecare an, noul model va fi produs in serie limitata la cate exemplare, in functiile de comenzile pe care Edag le vor contracta la Geneva. Edag LUV este o combinatie reusita intre un Pick-up autentic si formele (reduse la scara) ale unui iaht superluxos. De fapt, compania afirma ca acesta se adreseaza persoanelor aflate in cautarea limitelor exclusive pe sosea.
Lung de 5800 mm, lat de 2000 mm si inalt de 1800 mm, noul model se plaseaza undeva la limita superioara a dimensiunilor acceptate unanim ca umane pe sosele, fiind construit din acest punct de vedere in cel mai pur stil american. Constructia lui Edag LUV a durat doar 90 de zile.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Concepte
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
-
Jaguar a prezentat oficial noul concept Type 00. Acesta anunță startul noii epoci electrice pentru marca britanică, precum și primul model de serie din noua eră a brand-ului, care va fi lansat în 2025. (03.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)