Ecologiştii francezi lovesc din nou cu noroi Renault şi Dacia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Francezii care conduc asociaţia ecologică "Amis de la Terre" au anunţat că au nominalizat compania Renault pentru premiul Pinocchio, informează Capital. Respectivul "premiu" le este acordat celor mai înşelătoare companii care operează pe piaţa din Franţa. Precedenta companie nominalizată la acest titlu a fost Peugeot. Motivul pentru care Renault a fost nominalizat la această distincţie este campania de publicitate pentru Dacia Duster, pe care Renault a promovat-o în Franţa ca fiind "respectuoasă cu mediul la un preţ nemaiîntâlnit".
În cadrul salonului auto de la Geneva, o serie de militanţi pentru mediu au demonstrat în faţa standului Dacia cu imaginea mentorului lor şi cu mesaje luate din discursurile preşedintelui Sarkozy. Militanţii au creat un site pe care au postat mesaje ironice şi defăimătoare la adresa lui Dacia Duster şi au fost îndepărtaţi rapid de lângă standul producătorului din Mioveni. Ecologiştii erau nemulţumiţi de faptul că Renault a primit ajutoare de la statul francez, iar cei de la Dacia vroiau să vândă 20.000 de unităţi Duster în Franţa, ceea ce echivalează cu 50.000 de tone de CO2 degajate în atmosferă anual.
Les Greenwashers verdissent le 4x4 de Renault-Dacia
Încărcat de AgirPourlEnvironnement. - NASCAR, F1, tuning and drift videos.
Campania de publicitate pentru Dacia Duster a fost penalizată cu o bilă neagră de Juriul Francez de Deontologie în Publicitate. Potrivit celor de la Dacia, Duster emite între 135 şi 185 grame de CO2 per kilometru, în funcţie de tracţiune, carburant şi tipul motorului. Cea mai ecologică versiune a lui Duster este 1.5 dCi 85 CP 4x2. Rezultatele respectivului "concurs" vor fi publicate pe data de 9 noiembrie.
Via | Capital
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Muncitorii uzinelor Volkswagen din Germania vor protesta împotriva conducerii mărcii începând de astăzi. Producția la mai multe uzine germane va fi oprită din cauză că muncitorii sunt nemulțumiți de politica mărcii de reducere a costurilor. Aceasta include reducerea salariilor și chiar înghețarea acestora. (28.10)
-
Skoda marchează 30 de ani de la debutul modelului Felicia. Acesta este primul model al mărcii cehe care a fost dezvoltat în colaborare cu Volkswagen. (24.10)
-
Jeremy Clarkson, fostul prezentator Top Gear și The Grand Tour, a dezvăluit că a trebuit să fie operat de urgență la inimă. Prezentatorul s-a simțit rău după ce s-a întors dintr-o vacanță. (23.10)
Cum sa prezinti o masina entry level, low budget sau cum vreti sa-i spunem, ca o masina ecologica? Prietenoasa cu mediul?
Uite ca cineva ia atitudine cand e pus in fata unei minciuni de marketing.
in al doilea rand de ce nu a sarit nimeni cand bmw a prezentat X6 hibrid ca fiind o masina green si in acelasi timp performanta,cand ea de fapt consuma la fel un X6 normal adica ENORM?aia nu era minciuna de marketing?
asta nu este nimic altceva decat antireclama platita de constructorii carora le pune piedica dacia!
Dar ce nu inteleg e de ce va chinuiti voi sa credeti ca Renault a venit ca un salvator al industriei romanesti? Ce nu pricepeti voi este faptul ca sunteti nevoiti (oricata munca ati depune de cercetare/dezvoltare) sa va rezumati la a lua piesele de o generatie mai veche de pe Renault. Nu-mi spune mie ca daca ai vrut tu sa-i spui francezului, ca pentru schimbatorul de viteze, vrei o alta forma, nu a zis el: Nu. Luam acelasi schimbator de pe Clio.
Si mai baieti, nu mai faceti confuzia intre ECONOMIC si ECOLOGIC.
Primul, inseamna ca e "buzunar-friendly" si indirect, polueaza mai putin.
Al doilea, inseamna ca masina foloseste combustibil biologic, are impact ZERO asupra mediului si bineinteles ca trebuie sa fie si prietenoasa cu buzunarul proprietarului.
Ori Dacia, prin motoare de generatie mai veche, nu poate fi nici una nici alta.
O faci pe intelectualul dar demonstrezi lipsuri de neiertat in a conduce o logica a argumentului. Daca boracii ce nu au trecut de varsta "cocoselului in nisip" pot fi trimisi la scoala poate poate se mai prinde de creierul ala lis ceva cunostinte (slabe sanse atat timp cat pana si musca isi rupe gatu cand se aseaza pe tartacutza lor) - vezi @thor exemplu clar de putzoi cu aere; in ceea ce te priveste nu pot sa-ti spun decat ca esti ca un bolnav incurabil. Sau ca votacii care acum isi dau pumni in cap ce au avut odata speranta ca vor trai bine. Dar...ca si pentru ei si pentru tine e mult prea tarziu.
So, lasa-o moarta in papusoi, figurile de Buftea nu tin aici.
Tu chiar crezi ca privatizarile astea nu au ca scop ascuns sa se scoata bani multi din forta de lucru ieftina? (vezi caz global, China).
Si de ce as lauda un produs romanesc? Doar pentru ca e romanesc, desi imi dau seama ca e un produs slab calitativ?
Revenind la subiectul articolului: Ti se pare ca Dacia e o masina "verde"?
http://trailers.apple.com/trailers/independent/coolit/
sigur tie iti place sa o plimbi pe pitzi pe strase la ora de maxima circulatie si trafic si sa-i spui ce atmosfera plina de dragoste va inconjoara. Dar na, ciudati s-au mai vazut. N-ai fi nici primu' nici ultimu'.
Arderea combustibililor din motoarele automobilelor ESTE PRINCIPALA sursa de poluare din majoritatea regiunilor de azi. Voi astia care sunteti impotriva trendului numit "zero emisii" mai aveti multe de invatat.
sa fim seriosi
2. Si eu sunt ecologist si recunosc ca masina mea polueaza (dar am nevoie de ea pt a face naveta zilnica la serviciu, cca 50 km/zi) dar trebuie sa admiteti ca sunt alti poluatori mult mai mari decat masinile; trebuie sa recunosc ca exista acel smog datorat masinilor din marile orase datorita concentratiei crescute de masini dar totusi la nivel planetar nu autoturismele sunt cele mai mari poluatoare;
3. Dacia a calcat pe batatura pe multi producatori de auto datorita modelelor cu un bun raport pret/calitate si si de aceea mai apar campanii anti-Dacia; nu credeti?
Pai aratati-mi un CrossOver care sa aiba emisii mai mici de 140g/cm3 si il mananc pe paine. Si asta la un pret la care altii iti vand cotete (d-alde Polo & Co. )
Sa fim seriosi, "ecologistii" astia e clar ca sunt pusi acolo sa faca reclama negativa brandului de la Mioveni.
@dor3l tati, tu ai auzit de taxe si impozite. Carrefour si Renaul platesc garla de impozite ca produc la noi in tara. Stai tu linistit ca e de bun augur sa ii avem aici, si profitabil. Si Dacia este departe de-a fi un produs slab calitativ. este LOW-COST, si atata timp cat isi face treaba la costuri mici, e perfect.
Ai vazut ce consum are?
Sau poate tu ai vrea sa ajungi pe orbita cu o masina low-cost.
Daca nu-ti convine ia-ti Colt RallyArt cu motor de 1.5 si vreo 150CP si zboara cu ala. Nu o sa iti ducem dorul :P
Tu unde traiesti baiatule? nu traiesti intr-un oras? poluarea motoarelor cu ardere interna la automobile exista acolo unde conteaza cel mai mult... smogul e o realitate infricosatoare.. nu ne luati cu poluarea la nivel planetar, ca nu tine...
Cine tine la sanatatea sa si iubeste copiii mai presus de pasiunea pt motoare supraturate, nu va fi niciodata de acord cu un "petrolhead"
Nu ma intelegeti gresit, iubesc masinile, iar viata mea de pana acum e dedicata lor, dar trendul "emisiilor zero" trebuie aplaudat si sustinut.
Nu a spus nimeni ca masinile electrice solutioneaza toate problemele legate de o viata sanatoasa, dar sunt un inceput.
Un alt lucru care trebuie lamurit, e faptul ca per total emisiile co2 rezultate din producerea bateriilor masinilor electrice sunt MAI MICI decat emisiile la teava de esapament... Nu o spun eu, ci alti specialisti in domeniu... vizionati filmuletul asta:
http://www.youtube.com/watch?v=OmOW0z__AMI
corectie postare anterioara
*Masinile electrice pot face o diferenta ameliorarea calitatii vietii
Daca te simti rau cu concentratie cum ai spus tu de 1% CO2 (DIOxid de carbon), este pentru ca nu mai ai OXIGEN (a fost "furat" de monoxidul de carbon pentru a se transforma in dioxid).
Poluatori sunt oxidul de sulf, oxidul de sodiu etc., care contin metale
CO2- DIOxidul de carbon, nu e un gaz poluant, ci un gaz cu efect de sera, ceea ce conduce la cresterea temperaturii pe Glob.
Pur si simplu ai ramas fara argumente. Una e sa spui ca co2-ul face parte dintr-un cocktail ucigator - lucru cu care sunt de acord si alta e sa afirmi ca emisiile co2 sunt mai mici la automobile decat cele rezultate din producerea bateriilor pt masinile electrice - lucru neadevarat
@dor3l
Ce distreaza pe mine astia ca tine care simuleaza inteligenta cu un search pe google:)) eu am terminat ultima lectie de chimie acum mai bine de 8 ani, dar macar stapanesc niste notiuni elementare.
As fi fost de acord cu tine pana am citit ultimele 2 randuri... sa sustii ca CO2-ul nu este un gaz poluant in concentratii ridicate in atmosfera mi se pare o mare imbecilitate... daca nu e gaz poluant, atunci or fi prosti aia din parlamentul european care cer reducerea emisiilor co2
Pe de alta parte, sunt sigur ca ai baut pana acum sifon care e amestec de CO2 si apa. Dupa cate imi dau seama, n-ai murit, ba din contra, postezi in continuare.
Curentul electric nu e produs numai in termocentrale ai lache.. exista si surse neconventionale si regenerabile de energie cum ar fi cea eoliana, solara, geotermala (gheizerele), energia din biomasa(deseuri),hidroenergie, energia valurilor,mareelor etc.etc
O alta sursa importanta pana se vor inventa si alte tehnologii, va ramane energia nucleara, care e intr-adevar epuizabila si destul de riscanta, dar este ecologica si ieftina.
Eu ma bazez pe ce spun specialistii cand afirm ca masinile electrice sunt viitorul pt a respira aer mai curat. Tu pe ce te bazezi? Previziunile mamei Omida? :))
ps: da de gandit ca ti-ai ales model in viata un mascarici cum e "dor3l". de fapt cine se aseamana se aduna.
@dor3l continui cu prostia ta vad :)) care parte din sintagma "concentratii ridicate" n-ai inteles-o?
PS: Replici de genu' "lache" "prost/prosti" etc. nu fac altceva decat sa iti prezinte cartea de vizita.
Se pare ca respectul e un cuvant strain de tine, amice.
Succes in viitoarele tale discutii.