Echipajul Edwin Keleti/Victor Ponta va debuta in WRC
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Echipajul de raliuri format din pilotul Edwin Keleti si navigatorul Victor Ponta va debuta in campionatul WRC. Prima etapa de WRC la care va participa echipajul roman este cea din Catalunya, care va avea loc intre 30 septembrie si 4 octombrie. Romanii vor avea sansa sa se infrunte cu cele mai bune echipaje de raliuri din lume, avand nu mai putin de 89 de competitori.
Masina de competitie a celor doi romani este un Renault Clio R3 Maxi Evo 2009, asamblat de echipa Mach1 Sportech condusa de George Grigorescu. Asamblarea acestui model a fost necesara deoarece masinile de raliul cum este Renaul Clio R3 Maxi Evo sunt livrate in cutii, iar cei care le achizitioneaza le pot asambla dupa bunul plac, avand posibilitatea de a modifica numeroase elemente pe parcursul acestui proces. Echipajul romna va concura la Grupa A la categoria masinilor cu doua roti motrice. Modelul dezvolta 250 CP la 8.500 rpm dintr-un propulsor aspirat de 2.000 cmc, cu patru cilindri in linie.
Electronica folosita de masina de concurs a echipajului Keleti/Ponta este creata de Magnetti Marelli, iar cutia de viteze este secventiala cu sase trepte si este produsa de Sadev. Sistemul de franare al acestui Renaul Clio R3 Maxi Evo este compus din etrieri Brembo cu patru pistonase pe puntea fata si etriere AP Racing cu doua pistonase pe puntea spate.
Discurile de frana de pe fata au un diametru de 330 milimetri in cazul rularii pe asfalt, pe cand la rularea pe macadam se folosesc discuri de 280 mm. Discurile de pe puntea spate au diametrul de 274 de milimetri.Greutatea minima a acestui model este de 1.080 kilograme, iar jantele folosite sunt de 15 sau de 17 inch. In cazul rularii pe macadam se folosesc jante de 15 inch, pe cand la rularea pe asfalt sunt utilizate jantele de 17 inch. Echipajul 99 Keleti/Ponta a alergat cu succes in CNR la bordul noului Renaul Clio R3 Maxi Evo la raliul din Tara Barsei, pe care l-au si castigat.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Video
-
Sebastian Loeb si Mikko Hirvonen se vor lupta in Raliul din Tara Galilor pentru titlul de campion in WRC in sezonul 2009. Ultima etapa din campionatul WRC va avea loc in weekendul 23-25 octombrie. (05.10)
-
Edwin Keleti si Victor Ponta au prezentat masina cu care vor debuta in WRC. Cei doi vor debuta la etapa din Spania din 30 septembrie la bordul unui Renault Clio R3 Maxi Evo. (10.09)
-
Dublul campion mondial de WRC Marcus Gronholm se intoarce in competitia la care a excelat la bordul unui Subaru Impreza. (26.02)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
In politica Ponta mi-a placut in cateva afirmatii.Motorsportul trebuie sa creaca ....etotusi al doilea sport ca buget in RO.Da din pacate se vede criza.
domnu Toma se spune etriere....
un etrier, doi etieri?
semneaza - etrierii care este!!