Promisiunile tehnologice făcute de marii constructori auto acum 4-5 ani încep să se vadă şi în realitate. După ce Tesla Motors a reuşit să impună un ritm excelent din punctul de vedere al evoluţiei tehnologiei la capitolul autonomie electrică a maşinilor produse, Audi va arunca în joc în această toamnă un model care promite să se ridice la cifre excelente din punctul de vedere al distanţei care poate fi parcursă cu un "plin" de baterii.
Într-un comunicat oficial care anunţă colaborarea dintre Audi, Samsung şi LG în zona dezvoltării bateriilor, marca germană anunţă că versiunea complet electrică a SUV-ului Q6, care va fi prezentată sub formă de concept la Salonul de la Frankfurt, va avea capacitatea de a parcurge 500 de kilometri cu o singură încărcare.
Totuşi, Audi evită să spună numele modelului despre care e vorba, limitându-se să ne convingă de faptul că noile baterii vor fi folosite pe "un SUV motorizat pur electric". Informaţiile din presa auto internaţională dau însă ca sigură denumirea Q6 pentru viitorul model, versiunea electrică urmând să se numească, foarte probabil, Q6 e-tron.
"Prin primul SUV electric Audi, combinăm un sistem de propulsie fără emisii cu plăcerea de a conduce.
Vom integra în mod optim modulele de baterii inovatoare dezvoltate de LG Chem şi Samsung SDI în arhitectura acestui vehicul, obţinând astfel un pachet complet atractiv care combină sportivitatea şi autonomia", spune Ulrich Hackenberg, membru în Consiliul de Administraţie al celor de la Audi.Informaţiile legate de noul Audi Q6 sunt încă sărace, marca germană anunţând însă acum două săptămâni faptul că noul concept va dispune de primele stopuri OLED din gama Audi (foto principal), o tehnologie care le permite designerilor mai multă libertate estetică şi creativitate.
Dar aici nu este vorba de Tesla , este vorba de o marca de masini care nu produce doar masini electrice si vinde mult mai mult si care are clienti ei fideli.
Daca o marca de acest gen produce o masina similara Tesla sa fiti siguri ca o sa o surclaseze pe aceasta in acel segment.
Cam asta doreste Audi cu aceasta mutare.
Hai sa lasam CANCAN-urile si stirile soc deoparte! N-o sa se intample peste noapte, nu va faceti iluzii. Iar problema reala nu-i autonomia, ci infrastructura de alimentare. Chestiuni care se rezolva in timp, la fel ca si autonomia electricelor in general. Sa nu mai faca Audi pe marii inovatori. Au venit ei sa aprinda lumina... mai, mai mai...ce ne-am face fara "geniul" celor de la Audi... cum stiu ei sa-si aleaga partenerii, cand altora nici prin cap nu le-a trecut asa ceva... hahhahahahha
Pana sa se fure si la noi curent cu masina, ramaneam la traditionala sarma conectata la vecinu' !
@unu....la nivelu asta Romania nu conteaza chiar deloc, keep calm and drive Logan.