Renault va oferit Duster Los Pumas doar în compania a trei culori. Vorbim despre alb, gri şi negru. Indiferent de nuanţa aleasă, caroseria prezintă sigla Uniunii Argentiniene de Rugby. Motorizarea oferită este un propulsor aspirat de 2.0 litri, alimentat cu benzină, care livrează 138 CP.
Resursele sunt gestionate cu ajutorul unei transmisii manuale cu şase rapoarte, care poate să livreze puterea la roţile din faţă sau la toate roţile, în funcţie de alegerea clientului, ediţia specială a lui Duster urmând să fie oferită atât în versiuni cu tracţiune faţă, cât şi în versiuni cu sistem de tracţiune integrală. În materie de dotări standard, acesta are patru airbag-uri, ABS, ESP, sistem multimedia cu ecran tactil de şapte inch şi navigaţie, jante din aliaj cu diametrul de 16 inch şi senzori de parcare spate. Sunt şanse ca ediţia specială Duster Los Pumas să fie prezentă în standul Dacia de la Salonul Auto de la Frankfurt. Până acum, standul Dacia de la Frankfurt îl are ca actor principal pe Duster facelift, modelul al cărui debut a fost confirmat oficial la prestigiosul eveniment auto din Germania.Via Indianautosblog
Poate se gandeste si Dacia la o varianta pentru Stejari. Nu de alta dar s-au miscat bine in ultimele meciuri.
După cum au explicat şi reprezentanţii Dacia, motorizarea respectivă nu este suficient de solicitată pe piaţa internă încât să fie disponibilă în oferta Dacia Duster.
În momentul în care o asemenea motorizare sau o altă dotare ar fi suficient de dorită de clienţii de pe o piaţă, constructorul ar face demersurile necesare introducerii respectivului element în ofertă.
Dacia nu este singurul constructor care are această politică, soluţia fiind aplicată cu succes de majoritatea producătorilor de automobile pe toate pieţele pe care activează. Asta ajută la reducerea costurilor şi ajută la adaptarea ofertelor pentru nevoile pieţei.