Duster i-a fermecat pe britanici: vor Dacia in Anglia!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia a primit ce a dorit la Geneva prin lansarea conceptului Duster: atentie. Daca actuala situatie economica mondiala reusise inainte de Salonul de la Geneva sa transforme constructorul roman detinut de Renault intr-unul dintre principalii pioni de criza ai pietei germane, lansarea lui Duster si etalarea potentialului Dacia a facut ca europenii care nu au pus inca mana pe modelele gamei low-cost sa se intrebe care e motivul intarzierii lansarii brandului pe respectivele piete. Este si cazul britanicilor, care dupa ce fusesera anuntati ca Sandero va fi modelul prin care Dacia se relanseaza pe piata din Albion, s-au trezit cu buza umflata in conditiile in care Dacia a preferat sa se ocupe de pietele pe care s-a facut deja cunoscuta si sa amane experimentele pe mai tarziu.
Newspress.co.uk, unul dintre cele mai importante portaluri de informatii auto dedicate jurnalistilor din Marea Britanie, publica astazi un articol in care anunta ca lansarea Dacia se amana pe termen nedeterminat: "Din pacate pentru UK, criza economica globala inseamna ca va trebui sa asteptam putin mai mult pentru ca brandul romanesc sa fie lansat in Marea Britanie.
In prima faza, hatchback-ul Sandero ar fi trebui sa fie lansat pe piata noastra in 2009, insa cresterea neasteptata a vanzarilor in piete ca Franta sau Germania a determinat o crestere pana la refuz a capacitatii de productie la uzina Dacia din Pitesti. Acest lucru a dus la o amanare a lansarii britanice pentru 2010, insa ultimele informatii ne arata ca debutul Dacia aici se amana pe termen nedeterminat".Britanicii nu uita, in finalul articolului, sa precizeze faptul ca denumirea Duster a mai fost folosita de romani pentru un produs vandut in Marea Britanie: "Originalul Dacia Duster a fost un 4x4 utilitar, compact, vandut in Marea Britanie la sfarsitul anilor '80 si inceputul anilor '90. Avea motoare diesel si pe benzina imprumutate de la Renault, insa era construit de ARO, un alt producator roman, care acum e defunct".
via | Newspress.co.uk (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota a lansat modelul C-HR în 2016. Iată că în 8 ani, Toyota a atins pragul de un milion de modele C-HR vândute pe piața europeană. (22.12)
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Cu Sandero nu s-au dus.
Acu' Duster e cea mai asimetrica masina pe care o stiu eu si trebe refacuta pentru UK. O sa coste, va fi efort mai mare ca la Sandero.
Ultima problema e cand vor afla englezii ca o masina de la Renault are costuri de intretinere mai mari ca alte marci.
DAMN!
Sunt foarte curios cum va evolua situatia.
...Si cand te gandesti ca asa cum zice MM in articol, Dacia nu vroia dse la Geneva decat atentie. Ei, a primit ceva mai mult. Can they handle it? :D
Desi nu mi-a multumit nimeni ca am adus vestea pe stirea cu reactiile internationale, inainte de update-ul fenomenal de pe automarket, ma bucur sa vad ca ati preluat in final stirea.
La TOP GEAR mereu face glume Clarkson despre Dacia .. cum ca e bine de adus in UK dar nu vrea sa recunoasca, in asanumita rubrica "import it".
La foamea ce e in lumea de azi, o masina buna, robusta si relativ ieftina cu care sa iti faci treaba si sa nu te rupa la buzunare cum e Sandero (ce se vinde de rupe in Europa, iar in RO fandositii pamantului nu se mai suporta sa o critice) are parte de aprecierile cele mai obiective si la fel cum eu astept de 3 ani noua Fabia RS si nu mai vine, asa sunt si ei cu noua marca din est de care au auzit prea putin dar le ajunge sa stie ca are ca parinte Renault-Nissan si nu costa foarte mult ptr ce primesti.
Cred ca oficialii RE-NI plus Dacia RO isi vor revizui atitudinea, sa vezi ca o marca e dorita intr-o tara in conditiile in care unele marci sunt in prag de faliment, chiar e ceva !!
bravo Dacia !
Am avut doua motive:
1. Multi mi-au spus atunci si chiar mai multi mi-au confirmat apoi ca intretinerea la masinile marca Renault costa de te rupe. Dacia face parte din companie, compania isi impune regulile, deci ...
Am ales leasing cu dobanda fixa (si acum in mijlocul crizei ma felicit zilnic pentru asta) si tot mi-a crescut rata mult pentru ca a crescut euro. Daca mai aveam si alte costuri de intretinere, acum dadeam anunturi pe net de vanzare cu preluare de leasing.
2. EuroNCAP: 3 stele??? Rusineeeeee!!!
Si sa nu-mi spui ca nu conteaza. Am fost implicat in doua accidente auto. Conteaza al dracu de mult!
Observi ca n-am zis nimic de design, de fiabilitate, de consum, ... muschii mei, cine lauda Dacia pune in comentu lui si ceva de genu "de mai mult nu aveti nevoie, deci luati-o p-asta si gata".
M-am oripilat cat de multe comentarii au fost pe site-u asta pro si contra Logan la stiri despre consumul la Mercedes sau blocurile optice de la Mazda. Si mi-am promis sa nu scriu nimic. Dar e a doua masina pe care am cumparat-o in august si de fiecare data am cautat cam 2 luni pana sa pun banii pe masa.
Deci consider ca stiu ceva despre achizitionat masini.
Si daca e vorba de banii mei, atunci nu numai ca am voie, dar sunt obligat sa critic.
Apropos, in cazul in care ai indoieli, am condus Logan MCV d-ala mare, de 7 locuri prin Bucuresti. Si nu odata.
Deci chiar stiu despre ce vorbesc.
"Fandositu' pamantului" Theo
Duster imi place cum arata, chiar si pentru ca e altfel decat uratu' Logan.
Ca sa aiba succes tre sa fie foarte fiabila, foarte usor de intretinut, sa nu existe semne de intrebare la securitate, sa nu aiba recall pentru lucruri importante.
Si daca e asa, sa dea naiba daca peste 2 ani cand vor scoate o varianta imbunatatia, nu mi-o iau.
N-am nimic impotriva masinilor romanesti atat timp cat scrie pe ele Mazda, Toyota, BMW, Audi, etc.
Foarte bine ca recunosti !
In primul rand, un lucru trebuie apreciat pentru ce este, nu pentru ce ar putea fi!
Daca tu aveai un Sandero si pateai ceva cu ea, avea o istorie de neplaceri, mai spuneam .. dar asa sunt romanii, desi nu au legatura cu un lucru - il critica pentru ca asa "e bine".
Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan Co. Inc. ..
Raman la fel de mandru cu Dacia, atata Brand de tara sa mai avem si noi.
Este bine ca acum forta de munca formata si ultra calificata sa-0si incerece puterile si sa reuseasca sa aseze pe piata acest model.
DUSTER aduce cu el o noua linie care se va afirma din ce in ce mai mult pe pita si va fi cautat in aceeasi masura de catre toate segmentele.
Cam atat si sa le dorim succes in continuare.
2. fiabilitatea redusa cauzata de conditia drumurilor (suspensie, directie, interiorul care dupa atatea gropi incepe sa scartaie din toate incheieturile si te apuca toti d...ii)
3. Costul ridicat al reviziilor (sa nu mai vorbesc de service-urile care iti pune cine stie ce ulei in loc de..., sau schimba piesele cu unele SH, etc. etc.)
As putea sa continui dar as vorbi in necunostinta de cauza. Tot ce am spus pana acum sunt pura experienta si fapte reale. Sunt posesor de Logan si imi blestem ziua in care am cumparat-o. Cu Sandero am mers si este acelasi rebut ca si Loganul (zgomotoasa, plina de senzatii tari in curbe cand simti ca fuge spatele, confortul "ingrozitor" si aaaa...consumul....hehe te las pe tine sa decizi eu fortez si depasesc media)
........s-au gandit fara fundament real ( o testare a pietei in prealabil ) ca nu e cerere pe pietele de desfacere cu volanul pe dreapta si nu au mai facut transformarea ca costa bani multi la fel ca studiu pe care nu l-au facut tot de chitrosi............
..........NU AU FACUT UN STUDIU CARE SA ESTIMEZE CEREREA si pe alte piete si au fost luati prin surprindere ???????deci s-au dat de gol in incompetenta lor???????
..........si ultima intrebare de baraj......MAI VREA DACIA-RENAULT SUBVENTII DACA CEREREA E ATAT DE MARE INCAT NU FAC FATA????????? au angajat la loc oamenii dati afara???????sau criza a fost un pretext cum am mai spus in alte comenturi sa faca restructurari de locuri de munca garantate si negociate de guvern la vanzarea fabricii????????
"Daca tu aveai un Sandero si pateai ceva cu ea, avea o istorie de neplaceri, mai spuneam .. dar asa sunt romanii, desi nu au legatura cu un lucru - il critica pentru ca asa "e bine"."
Ti-am zis, la Sandero nu se pune problema, pentru ca nu era pe piatsa cand mi-am luat masina, dar cu Logan am legaturi serioase si le-am scris mai sus. Si mai sunt multe altele pe care nu le-am zis. Deci nu critic pentru ca da bine.
Apoi (fara sa repet cele scrise de mine mai sus si pe care nu le-ai combatut cu vreun argument) nu sunt adeptul ideii de a da un purcoi de bani sa imi cumpar o masina ca sa vad cum merge.
La argumentul tau:
"Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan"
am un raspuns.
Nemtii sunt obisnuiti sa aiba in curte masini bune. Eu cred ca pun botu'. Plus ca la ei daca scartaie ceva service-ul nu poate sa ti-o de inapoi la fel cu replica: E Dacia, asa face ea. Si se bazeaza pe asta.
Am fost in Germ des in ultimii ani pentru ca am rude acolo. (pentru curiosi nu aduc masini; lucrez in IT) Am vazut doar un Logan albastu pe strada si nici un Sandero in Germania (pana in ianuarie cand am fo ultima data) In schimba am vazut cateva Logan Taxi.
Razz, ai prinsi ideea? Service de companie, ruleaz-o pana iti scoti banii pe ea si daca mai mult nu trage arunc-o,
Pana la criza financiara dupa perceptia mea, in Germania Logan e TAXI, nu masina de familie. Pentru ca e ieftina.
I rest my case.
Acum vino tu si declara-te inca odata mandru de L&S, dar devii redundant daca nu imi combati ideile cu contraargumente clare si punctate.
Razz, acum cine e "fandositu pamantului"???? =))
In rest, datele de mai sus sunt corecte.
La argumentul tau:
"Daca piata Germana cumpara Sandero intr-o veselie, incerc sa inteleg cum privesc acele persoane masina .. care au o piata SH foarte vasta si cu masini mult mai reusite decat Sandero & Logan"
am alt raspuns:
Nemtii cumpara Sandero la Programul Rabla. Acolo nu poti opta pentru SH. D'oh! =))
Discutiile pe tema asta au ajuns ca cele despre football, manele sau politica.
I can do better than that.
Va veni cineva precum tipii aia de la Top Gear, care pentru ei sunt bune doar Bugatti, Pagani Zonda, Ferrari, AMG si seria M de la BMW, si vor spune ca e caruta cu motor, iar englezii "vor pune botul".
Uitati aici exemplu:
http://www.youtube.com/watch?v=U6Vj7-xGx7I&feature=related
iar idiotii din sala rad.
Imi plac comentariile voastre, Sunt si eu o adepta a produselor autohtone. Ar trebui sa invatam sa le apreciem, sa le punem in valoare si sa le vindem, la un pret pe masura .....
Cred ca te-am bagat prea mult in seama .Dar in general oamenii fara valoare fac valuri pentru a fii bagati in seama .
FELICITARI COLECTIVULUI CARE A REALIZAT NOUA MASINA
DACIA ! SPER SA O VEDEM CAT MAI CURAND PE SOSELELE
DIN ROMANIA
Idea usilor nu este noua, vezi Mini Clubman pentru edificare.
Cat despre conceptul DUSTER (nefericit nume), arata foarte bine pentru o masina care promoveaza o linie de design diferita curentului "aproape" general al celorlalti producatori auto.