Duster a devenit un succes pentru exporturile Dacia
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Succesul de care se bucură Duster, la numai cinci luni de la lansare, a făcut ca un alt best-seller Dacia, subcompactul Sandero, să fie trecut pe planul doi, pentru a face loc noului venit. Cererea mare, venită de peste hotare, dar şi din interiorul României, a făcut ca Duster să detroneze Sandero la capitolul exporturi dar şi producţie, cel puţin în luna septembrie.
În prezent, uzina de la Mioveni a crescut producţia SUV-ului. Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia, a declarat pentru Ziarul Financiar, că "evoluţia lui Duster în luna septembrie nu este o excepţie. SUV-ul reprezintă tendinţa pieţei în momentul de faţă, iar uzina de la Mioveni a fost concepută tocmai pentru a respecta cererile clienţilor. În prezent cererea este pentru Duster," a declarat Stroe.
Luna trecută, la Mioveni s-au asamblat 11.800 de exemplare Duster, dintre acestea 80% fiind exportate. De la începutul producţiei şi până în prezent însă, SUV-ul românesc a fost produs în 50.000 de unităţi, acelaşi procent fiind destinat exportului.
Cererea mare va face ca numărul de unităţi Duster produse în fiecare oră să crească de la 20, înregistrat în luna iulie, la 35 de exemplare, la începutul anului vitor.
În luna octombrie, cadenţa era de 25 de maşini pe oră.via | ZF
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Un occidental are bani, are putere de cumparare. Va lua un Duster pentru ca este ieftin, il plimba 3 ani la un rulaj de 100 000 km, apoi o da altui fraier sa se spele pe cap cu ea.
Occidentalul este pragmatic si vede o masina un simplu fier cu 4 roti si un volan.
Daca vreti sa va luati o masina, cu sau fara prea mare efort, ar fi indicat ceva nou si de calitate......sau ceva second, cu rulaj foarte mic (maxim 50 000 km).
La un Logan cumparat de nou, a aparut rugina la usile din spate dupa numai 2 ani si 10 000 km parcursi (deci o nimica toata), iar amortizoarele si arcurile scartaie in special pe vreme ploioasa, de zici ca e o troaca.
Nu va mai amagiti singuri cu ideea "nou - ieftin - bunicel".
Este o iluzie.
Daciile sunt masini bune pentru navetisti, firme, mosi plictisiti de viata, zarzavagii, fermieri, etc.
PS: Unii proprietari de Dacia se lauda ca in 2-3 ani si 100 000 km nu au bagat bani in ele.
In mare parte este adevarat, pentru ca Dacia foloseste o platforma veche, din anii '90, simpla si robusta, cu putina electronica incorporata.
Dar inginerasii lui peste prajit, de la Dacia, au uitat un principiu elementar........domnule, prefer sa schimb o piesa anume in 15 minute, chiar daca ea costa ceva........decat sa se cojeasca vospeaua si sa apara rugina la usi, si sa pierd cateva zile in service auto, sa platesc bani grei pentru un rahat de lucrare, si sa cotizez cu spagi si bere la greu pentru niste vopsitori de 2 lei.
Asa degreu era pentru proiectantii Dacia sa trateze subtil partile inferioare unde exista riscul de aparitie al ruginii?
Si inca ceva - e o faza de kko, in secolul 21, sa cumperi o masina low-cost, sa stai ca boierul in ea sa asculti muzica la casetofon Sony si sa pornesti aerul conditionat din dotare.....dar sa ai aripile si usile din spate ruginite, sau vopseaua umflata sau decojita.
Cred ca francezii rad de se prapadesc. OK, pe occidental nu-l doare capul, pentru ca ala dupa 3 ani scuipa Dacia la un autohause pentru vanzare.
Dar eu care muncesc pentru masina asta, chiar asa sa fiu tratat ca un second-hand citizen?
Dacia nu e numai pentru o anumita categorie profesionala. Dacia e cu adevarat masina poporului. Pt. ca Dacia produce masini fiabile, robuste, capabile sa transporte 5 sau 7 persoane si bagajele lor pe drumuri neamenajate, in mod confortabil si la un nivel de siguranta decent.
Toate astea la cel mai mic cost de exploatare per km.
Restul sunt figuri de buftea!
Vopseaua e garantata 3 ani, caroseria 6 ani si e tratata anticoroziv cu imersie prin cataforeza si cerata pe interior... din toamna 2004 incoace tot circula Loganuri pe strazile din Romania si se prezinta foarte bine... asta luand in calcul ca majoritatea drumurilor sunt pline de praf, pietris, avem ploi acide, etc. Caroseria rezista cu stoicism, chiar daca o si lovesti... exista si exceptii negative, dar asta e valabil pt orice masina de care-ti bati joc.
Concluzia e ca minti cu nerusinare fara sa aduci nicio dovada.
Ca multi alti figurati de altfel.
Te crezi special, dar nu esti.
@Duster nu e pentru fitosi:
1) Iei prea mult apararea Dacia de parca ai lucra acolo.
2) Sorin nu a mintit si ti-a adus dovezi "rugina la usile din spate" "amortizoarele si arcurile scartaie"
@dor3l Tu dor3l in alte posturi cerseai respect de la mine. Respectul nu-l vei capata cu mizerii din astea. Din partea mea scursorile ca tine au tot dispretul meu.
Ai dat o replica scurt direct si la obiect. Desi subiectiva. Nu am de ce sa ma supar. Jos palaria.
@Duster nu e pentru fitosi
Asa comentariu - asa om. Nu te injur aici ca nu-mi foloseste la nimic, dar esti un badaran ordinar. Asta ca sa stii de la mine.
@antonny
Mi-a placut replica ta. Si ai mare dreptate.
@semtex82
Nu am timp de pierdut, postand pe siteuri auto fel si fel de informatii. M-am referit strict la problema mea. Dar nu sunt singurul care aminteste despre rugina si amortizoare. La 8000 euro nu am pretentia sa am un logan de calitatea unui mercedes-benz si cu fiabilitatea unei Toyota. Am atras atentia asupra faptului ca la brandul Dacia, rugina este "regula casei".
Dacia 1310 - rugina
Dacia fabricata dupa 1990, cu spoilere din plastic - rugina
Dacia Nova - rugina
Dacia Solenza - rugina
Dacia Logan - rugina
Oamenii astia, dupa atata "experienta cu rugina", chiar nu vor sa inteleaga si sa remedieze problema asta, din respect pentru clienti? Iar cineva zicea mai sus ca ai garantie la tabla 6 ani. S-o credeti voi. Poate sa miorlaie lumea mult si bine prin serviceuri auto ca sa le remedieze problema asta - sunt prostiti in 2 minute si 3 miscari, si trimisi la plimbare.
Toate bune.
oricine ce ar zice
si cei care cunosc stiu despre ce e vb,
si la pariu ca peste 3 ani o sa fie pline de dustere ca neamtu si francezu le vinde la juma de pret si atunci marg romanii din romania (tiganii din Tigania) si le cumpara, dupa cae o sa se dea mari si tari la semafor ca au masina de teren, am si eu unul parcat chiar in fata scarii, un vecin si la parcat si nu l-a miscat 2 saptamani cat era cu numere rosii sa vada toti din scara ca are un SUV, si cand i-am vazut bordu ala cu borcane, si in spate cum arata pe la teava de esapament parca ar fi fost dacia aia veche 1300 fara nici un pic de masca sau un spoiler, jale ce sa zic, dar bine ca are SUV care nu are nici 4 stele la endcap
Chiar daca mai troncane ea, mai haraie uneori (am scutul indoit si bate esapamentul in el) este o masina buna si ieftina.
Si pana la urma asta inseamna low cost la masini: sa te duca de la A la B intr-un mod rezonabil si la cel mai mic cost posibil.
Asta a asigurat succesul Daciei in Europa.
Sa te scot din ceata totusi.
1. "endcap"e de fapt EuroNcap, un organism independent ce evalueaza siguranta automobilelor. bun, asta'i prima prostie.
2. Duster nu a fost testat EuroNcap, deci o antepronuntare legata de siguranta se considera alta prostie. De unde stii ca nu ar putea avea 4 stele? Bine, tu esti ungur, deci un uzurpator prin definitie. Nu ne asteptam sa recunosti meritele Dacia.