În ultima perioadă, Citroen s-a concentrat pe două dintre cele mai importante segmente de pe piață, prin lansarea subcompactei C3 și a SUV-urilor C3 Aircross și C5 Aircross.
Pentru următorii 3 ani, constructorul francez intenționează însă să pună accentul pe sedanuri, mai ales că acestea se vând bine inclusiv în zonele din afara Europei. Prin urmare, strategia presupune lansarea unui model important pe an pentru fiecare regiune.
"Este clar că dezvoltarea internațională implică și sedanuri, pentru că au o cotă de piață importantă în China, Africa și Orientul Mijlociu. Vom face o lansare majoră pe an pentru fiecare regiune. Trebuie să fim capabili să lansăm această strategie cu 8 modele cât mai repede posibil", spune Xavier Peugeot, directorul de produs al celor de la Citroen.
Anunțul vine la numai o zi după ce Citroen a dezvăluit că 80% dintre modelele sale vor fi electrice sau hibride până în 2023 și la numai o săptămână după lansarea noului Citroen C4 Cactus, care este considerat acum un hatchback compact ce înlocuiește în gama Citroen C4. Strategia are la bază și performanțele anterioare, în contextul în care Citroen este mulțumită de vânzările de circa 300.000 de unități înregistrate de Citroen C4 Cactus de la lansarea producției în 2014.
Pe de altă parte, francezii au dezvăluit că Citroen C3 Aircross a primit până în prezent circa 15.000 de comenzi de la lansarea pe piață din luna septembrie.
Via Autoactu
Astept cu nerabdare ce are de spus despre strategia Peugeot vreun domn Citroen... ;))