În ultimii ani, constructorii au început să absenteze de la anumite saloane auto majore, precum cele de la Paris, Frankfurt sau Geneva, iar Salonul Auto de la Detroit nu face nici el excepție.
După ce Mercedes a anunțat recent că nu va veni la Detroit anul viitor, iar BMW a făcut același lucru în luna martie, pe lista producătorilor premium care vor absenta de la evenimentul din 2019 s-a înscris și Audi.
“Pentru 2019, am decis să nu participăm la Detroit. Vom continua să evaluăm oportunitatea prezenței la saloanele auto în funcție de lansările produselor noastre și din perspectiva importanței evenimentelor pentru clienți și presă,” au declarat cei de la Audi.
La Detroit au lipsit în acest an constructori precum Jaguar, Land Rover, Porsche sau Mazda. În aceste condiţii, organizatorii iau în calcul mutarea salonului din luna ianuarie în luna octombrie, începând cu anul 2020.
Astfel, ei speră că vor convinge constructorii să revină la Detroit într-o perioadă a anului când vremea este mai primitoare şi, bineînţeles, costurile operaţionale mai scăzute.
Via Automotive News
Este exact ce a vrut trump-lumina unor agarici din Romania: "noi cu noi voi cu voi". Si asa Detroit e in buda si are nevoie ca de aer de o confirmare (salonul) pentru supravietuire. Posibil ca cei 3 mari sa fi avut o intelegere, via Merkel, si suplimentata de punerea sub acuzatie a lui Secarica, mafiotul al batran, sa fi ajuns la concluzia ca cel mai de bun simt este sa zica "pas"
“Ȋn budă”, măi acesta elevat și omniscient? Bașca se scrie “cei trei”, nu “cei 3” (chiar dacă ai cunoaște regula, dar n-ai respecta-o, tot ignoranță s-ar chema!).
Particularizând, de unde știi matale, conașule, ce se ȋntâmplă, de fapt, la Detroit?
Din postura de utopist incurabil, decretez că, dacă Lincoln și Cadillac ar fi fost ȋmpinse spre “platinum class” (ca să se bată cu aristocratele englezești RR și Bentley) și dacă ar fi existat sânge rece american, susținut de investiții masive și de o asiduă muncă de creație, atunci Triada germană și-ar fi putut găsi rivali pe măsură nu numai ȋn America de Nord, ci și pe celelalte continente: Chrysler, Buick și Mercury (cu condiția ca ultimul să nu fi fost tras pe linie moartă). N-a fost ȋnsă cazul, deoarece Vestul transoceanic s-a dovedit…domestic. O altă cauză s-a tradus prin aceea că “răul necesar” numit reducerea costurilor a fost orientat (nu cu predilecție, dar, orișicum, ȋn mod considerabil) spre un domeniu care a provocat destule nemulțumiri și dezamăgiri (mai ales localnicilor) : calitatea materialelor de interior.
“Dar Oldsmobile?”. Având ȋn vedere că a oscilat ȋntre toate categoriile, o eventuală axare pe coupé-uri de lux (continuând opera Rivierei și a lui Toronado) ar fi reprezentat o soluție care să evite cruda soartă a prăbușirii ȋn neant.
Cu alte cuvinte, nimic nu se află “ȋn cacao” peste Ocean. Doar ȋn deficiență…