Oficial, ni s-au lungit urechile de când tot așteptăm să vedem în carne și oase noua generație Honda NSX. Însă, acum suntem mai aproape ca oricând. După ce le-a luat vreo 10 ani să finalizeze dezvoltarea modelului, cei de la Honda se străduie de mai bine de un an să introducă noul NSX în producție. Până și valul de popularitate de care s-a bucurat anul trecut pare să se mai fi domolit.
Honda anunță însă că noul NSX va intra oficial în producție în luna aprilie a acestui an. Supercarul japonez va fi produs la o uzină din Statele Unite de către o echipă de 100 de tehnicieni, special antrenați pentru acest proces. Propulsorul V6 va fi construit însă la o altă fabrică și va fi asamblat manual, fiecare unitate urmând să aibă 547 de șuruburi strânse doar de muncitori pentru a asigura perfecțiunea.
electrice un total de 573 de cai putere, adică suficient pentru a atinge o viteză de 305 km/h. Pentru a se asigura că totul merge perfect, fiecare unitate NSX va fi testată riguros pe o distanță de 240 de kilometri odată ce va ieși de pe poarta uzinei.
Propulsorul dezvoltă împreună cu motoarelePrimele exemplare vor vedea lumina zilei în aprilie și vor ajunge la clienții din Statele Unite, acolo unde NSX se vinde sub brandul Acura. Europenii care au comandat supercarul vor fi nevoiți să aștepte până în toamna acestui an pentru a vedea mașina în garaj.
Hai madalescule cu invectivele !!!
Ceea ce nu a spus AM voi spune eu, poate unii mai rumega niste idei bune : Fiecare motor al lui NSX este asamblat in 6 ore , are 547 suruburi ( lucru confirmat si de AM ) , dar care ATENTIE : sunt insurubate manual, apoi cu cheie dinamometrica pana la un anumit moment. Motorul termic FARA ca sa aiba arborele echilibrat il urca pe Dyno , si timp de o ora este supus testelor . 2.800 de lucratori scot din fabrica 91 bucati zilnic. Constructia unui NSX dureaza intre 10-12 zile, dintre care numai vopsirea dureaza 2 zile . DC ? Japonezii folosesc cel mai complex proces de vopsire din industria auto precum foloseste Lexus. Adica pentru a obţine finisajul perfect, vopseaua este supusă unui proces de sablare umedă (cel mai revolutionar proces in industria auto la nivel MONDIAL ) , practic fiecare membru al echipei este un expert în detectarea celor mai mici imperfecţiuni care nu sunt vizibile cu ochiul liber. Inainte ca aceasta sa fie vopsita se face un control pentru a prevenii imperfectiunile mai mari de 50 microni (0,0002 inch = 0,05 mm) De astfel in procesul de productie se foloseste avansată tehnologie de lipire şi sudură cu înşurubare laser precum la divizia premium TOYOTA . Pe laNga toate astea NSX este singurul Supercar hybrid cu volanta cu masa dubla ''Dual-mass flywheel'' ( INCA O TEHNICA REVOLUTIONARA IN INDUSTRIA AUTO ).
Citez : ''Crankshaft balancing also happens after the dyno test, once the electric motor’s rotor and dual-mass flywheel have been installed''.
''Some spaceframes visit the quality-confirmation center where measurement tools accurate to 0.002-inch check for conformity to design specifications.''
''All screws are started by hand then tightened with special synchronized-transducer wrenches that provide audible and visual feedback to the assemblers, as well as a record of the torque applied.''
''Honda spent a total of $70 million over four years refurbishing a 30-year-old warehouse and installing tools to create the PMC. That investment covers both the 200,000-square-foot manufacturing plant and an adjoining 115,000-square-foot building used to store finished cars.
The pristine white walls and speckled flooring tell you this is not your typical car-manufacturing plant. The air conditioning, brilliant lighting, glass interior walls, and operating-room cleanliness make this an ideal place to build high-end automobiles''
''Honda engineers invented a special measuring gauge to select valvetrain shims with utmost precision. Every fastener is hand-started, and the final torque applied by a power tool is automatically displayed on a screen and recorded in a data bank.''
''Honda launched the first Japanese luxury brand in 1986 with Acura Integras and Legends. Five years later, Acura shot a missile across Ferrari’s bow by introducing the NSX, Japan’s first supercar.''
Comentariul de mai sus vizeaza doar cunoscatorii....Multumesc pt intelegere !
De parca alti producatori construiesc masinile in spatele blocului cu nea' Georgel.
Da cu incendiile NSX-ului cum sta treaba???
ai un stil de a scrie ABSOLUT INCONFUNDABIL. Sunt mici ticuri de scriere folosite de-a lungul multor nick-name-uri, stilul bombastic tip comunicat de presa, o anumita topica usor dereglata, nick-name-urile cu iz slav formate din 3 nume (e vreo mostenire de peste Prut?), etc
nu stiu daca iti dai seama, dar mai rau faci marcii pe care o tot lauzi. Exista un moment in care asocierea persoanei tale este mai mult nefasta decat fasta indiferent cata dreptate ai.
Ti-ai construit un profil de utilizator atat de urat incat manutza rosie este by default.
apropos de masina....e facuta la modul "foarte tare frate!!!!" asa cum e facut orice Porsche, McLaren, Aston si alti granzi.
Referitor la madalescu trebuie sa recunosti ca fara el ar fi o monotonie ingrozitoare:))
SABLÁ, sablez, vb. I. Tranz. A curăța, a netezi sau a face să devină mată suprafața pieselor metalice cu ajutorul unui jet de nisip împroșcat cu aer comprimat. – Din fr. sabler.
Definitia de mai sus este luata din DEX. Apropos, stii ca exista dictionarul asta?
Echilibrarea arborelui cotit, stii cum se face? Am vazut ca ai copiat(ca de obicei) informatiile in engleza si ai folosit google translate. A big job, mate! Patria va fi recunoscatoare! M-ai terminat cu chestia aia cu cheile dinamonmetrice! Mai sa fie! Japos au inventat cheile sincronizate dinamometrice. Le foloseau cand ajustau armurile samurailor. Tu ai vazut cum arata o cheie dinamometrica? Acum gasesti si chei dinamometrice digitale.Eu am una. Sunt extraordinare, mai ales cand trebuie sa strangi suruburile la anumite(atentie) unghiuri. Asta este valabil la prezoanele de la chiuloase dupe ce au fost stranse la anumite valori(Nm). Dual -mass flywheel este folosita de multi ani in industria auto.In special la motoarele diesel . Si am sa mai adaug ceva despre DMF inca tehnica revolutionara din istoria auto. O sa ai nevoie de google translate, din nou. Fii atent !
The LuK dual mass flywheel is one of the outstanding innovations in 50 years of company history
The 100 millionth dual mass flywheel (DMF) has left the production line at the automotive supplier LuK in Bühl (Germany), which is part of the Schaeffler Group. This successful vibration damper has now been manufactured for three decades at three locations: At its headquarters in Bühl since the introduction of the DMF in 1985, in Szombathely, Hungary since 2000 and in Taicang, China since 2007. “The development of the dual mass flywheel is one of the outstanding innovations in our company’s almost 50-year history and has emerged as a groundbreaking product for the automotive industry and as a key technology for sustainable mobility, which is required more than ever today”, said Matthias Zink, President of the Transmission Systems business division, during the celebrations to mark this manufacturing milestone. Dr. Wolfgang Reik, the former development manager at LuK, explained that success was not foreseeable at the outset and that one must also be a passionate inventor in order to overcome the initial obstacles. Zink added: “The decisive factor for our success is the motivation of our engineers who are shaping the mobility for tomorrow now, and were also doing it 30 years ago by successfully developing the DMF.
The first customer for the DMF was the automobile manufacturer BMW in 1985
The DMF allows driving in fuel-efficient operating points with increased auditory comfort, and therefore makes a contribution to reducing CO2 emissions and fuel consumption. This was and still is the decisive factor for the market success of a product. The first vehicle on the market with a dual mass flywheel from LuK was the BMW 525e.
Esti cumva ruda cu Ostap Bender. 12 scaune, parca!
Dar ce frumos suna!
Dupa care:
"Sunt nou pe acest site..."
Pai de unde stii tu ca cei de la AM "violeaza excesiv Constitutia Ro", din moment ce esti nou pe acest site? Madalescule, las-o asa. Nu-ti mai bate joc de masinile japoneze. Pentru ca tu chiar asta faci spunand niste prostii via Google Translate.
Si apropo, acest site este proprietare privata. Si ca in orice loc privat, in care nu esti stapan, trebuie sa te supui unor reguli impuse de "proprietar". Daca AM vrea de maine sa faca din site-ul asta... unul de retete culinare, pescari, alcool... porno :)), inseamna ca ti-ar ingradi tie dreptul sa scrii aici despre masini? Intelege ca tu ai incalcat niste reguli, inainte de toate de respect fata de ceilalti useri prin incultura ta auto si prostiile pe care le debitezi despre masini. Si cand iti spun asta toti userii si tu o sustii pe a ta, pai ar fi bine ori sa te mai interesezi cum e treaba defapt, ori sa stai in banca ta. Este cel mai intelept lucru pentru cineva care greseste. Dar ca sa-ti dai seama ca greseti, nu e chiar simplu... din cate vad. :))))
Si ca sa vezi cum e si cu spatiul public, gen strada sau parc, daca faci aceleasi lucruri si acolo, poti sa ti-o iei.
Tu nu prea intelegi ideea de democratie si spatiu public. Înseamnă sa fii liber sa gandesti si sa faci ce vrei, fără sa ingradesti libertatea altora si fără sa ii jignesti. Va amintiti replica aia celebra de la începutul anilor 90, "ti s-a urcat democratia la cap"? Ei bine, se pare ca si in prezent e valabila. :)))
Omule, esti pur si simplu bolnav.
Eu sunt proprietarul unui apartament ( cu acte in regula ). Imi deschid o stomatologie. Automat eu trebuie sa ma SUPUN legii chiar daca este spatiul meu. Adica ? Orice client care intra la mine in stomatologie nu are dreptul CONFORM legii sa aprinda tigara in sala de asteptare . De ce ? Fiindca constituie un domeniu public, care deserveste publicul . Acum i-a loc, se pare ca mai ai multe de invatat .
Eu imi deschid un lant de restaurante . Toate sunt proprietati personale , doar ca din nou trebuie sa ma supun legii . Intelegi care-i treaba cu AM ?