Pe parcursul anului trecut au fost inauguraţi doar 46 de kilometri de autostradă, dintre care 35 în luna decembrie, ca urmare a vremii neobişnuit de calde. În schimb, cei 22 de kilometri ai lotului Sălişte - Cunţa au fost închişi traficului după ce asfaltul s-a fisurat pe o porţiune de 200 de metri. Practic, în prezent, România a câştigat într-un an doar 24 de kilometri în plus la reţeaua de autostrăzi.
Cu toate acestea, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) îşi propune să acorde angajaţilor bonusuri de 21.25 milioane de lei, adică echivalentul a aproape 1 milion de lei pentru fiecare kilometru nou de autostradă inaugurat în 2015. Întrucât compania are aproximativ 6.400 de angajaţi, fiecare dintre aceştia ar urma să primească un bonus mediu de aproximativ 3.300 lei.
În plus, CNADNR propune o mărire a fondului de salarii cu 11% comparativ cu anul trecut, la 308.4 milioane de lei.
Practic, bugetul pentru servicii se va micşora, însă CNADNR susţine că acest lucru nu va afecta în niciun fel profitul sau activitatea companiei."Sursele proprii de finanţare a activităţii curente şi de investiţii repartizate din profitul net, prevăzute în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2016, nu sunt afectate de creşterea cheltuielilor de natură salarială, iar diminuarea cheltuielilor cu bunurile şi serviciile cu scopul creşterii câştigului mediu brut lunar pe salariat nu afectează funcţionarea în bune condiţii a activităţii", precizează CNADNR în nota de fundamentare a bugetului.
Pentru anul 2016, autorităţile şi-au propus să inaugureze circa 95 de kilometri de autostradă.
Via Economica
Acummai bifam dovada ca rahatii aflati la conducerea acestei caracatite nu dau socoteala nimanui. SI e normal cat aceasta are legaturi cu zona politica.
Ce minciuna mai e si asta?
cum mai au curaj sa pomeneasca de bonusuri de performanta? ce performanta au facut ei?
doar o schimbare radicala poate misca ceva, in rest ca e stanga sau dreapta la putere, sunt de fapt tot ai nostri...