Ideea celor de la Dacia de a vinde maşini pe internet în Olanda şi Italia ar putea fi preluată de un alt nume sonor din industria auto. Este vorba despre BMW, care a anunţat că va apela la această metodă de comercializare online imediat ce va lansa noua gamă de modele electrice i.
Noile i1 şi i8 vor fi primele modele disponibile spre achiziţie online, urmând ca ele să deschidă drumul şi pentru celelalte modele din gama convenţională. Unul dintre principalele motive ale acestei decizii este reducerea costurilor şi eliminarea nevoii de a deţine o reţea vastă de dealeri şi showroom-uri.
Cu toate acestea, imposibilitatea clienţilor de a testa maşina, mai ales în acest segment, va mai întârzia dezvoltarea acestui tip de comercializare a maşinilor.
Pentru a populariza viitoarele sale modele electrice şi pentru a obişnui publicul cu oferta non-conformistă, BMW a demarat deja un tur global, desfăşurat pe o serie de pieţe cheie. Botezată BMW i Born Electric Tour, caravana germanilor a debutat deja în Roma, capitala Italiei, şi urmează să poposească în alte şase oraşe mari din lume în următoarele 12 luni.
via motorauthority
Comentarii (2)