La începutul lunii noiembrie, autorităţile germane au anunţat lansarea unei noi investigaţii în cazul Dieselgate, de data aceasta împotriva celor de la Audi.
Investigaţia respectivă se extinde acum în cazul celor de la Porsche, întrucât Ministerul Transporturilor şi Autoritatea de Transport din Germania analizează dacă producătorul a instalat dispozitive care să identifice dacă maşina este supusă testelor de consum sau de emisii.
Cele două instituţii suspectează că unele modele Porsche pot determina dacă se afla pe bancul de probe în cazul în care roţile nu se învârt în timpul operaţiunii. Pentru moment, oficialii Porsche s-au limitat să afirme că toate modelele sale respectă legile cu privire la emisii şi consum valabile în momentul în care acestea au fost înregistrate.
Astfel, scandalul iniţial în care este implicat Grupul Volkswagen risca să se extindă în mod direct şi asupra altor constructori. Grupul german a fost deja nevoit să aloce peste 18.2 miliarde de euro pentru amenzi şi pentru răscumpărarea maşinilor implicate în cadrul scandalului, care a afectat 11 milioane de maşini, dintre care 8.5 milioane de maşini doar în Europa.Via Automotive News
-fie ajung in muzee sa rugineasca degeaba
-fie la proprietari care le conduc de 2-3 ori pe an.
Impactul asupra mediului e slabut.
Astia mai marii ar trebui sa puna presiunea pe cei care produc in cantitati uriase, toyota, gm, volkswagen (nu grupul), bmw, merc (fara amg sau m), etc.
Si eventual sa aduca bombardamentele din siria la un sfarsit. Pentru ca, dragi copii, si alea contribuie la poluare!
Serie limitata ? Era o data....inseamna ca nu ai idee cate unitati de Cayenne si Macan chiar si Panamera se produc si cumpara anual. Da...918 si 911 sunt mai rare si nu inseamna nimic. Dar Porsche mai are si masini de rand in gama....deci...
Borata natie!!!